Ik heb daar leren schoenen onder ja. En qua muzieksmaak www.last.fm/user/meneerDDquote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zn kapsel, zn kleding, ik wed dat zn schoenen ook heel hip zijn. En zn muzieksmaak.
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:08 schreef Etsu het volgende:
wtf man, 100000000000000 dagen niks zeggen dan topic kapen. wat is dit voor achterlijk gedoe
Your musical compatibility is VERY HIGH.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb daar leren schoenen onder ja. En qua muzieksmaak
Het is ook niet zo moeilijk om sneller te lopen dan iemand zonder benen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trwns jullie halen ARG in dit dat alleesss
Doe's linkje geven naar je profiel.quote:
Doe dan even 'music you have in common'-dingetje postenquote:
Ik maak de boel altijd netjes schoon als ik ben geweest hoor (nja, er blijven geen sporen achter)quote:Op zondag 3 juli 2011 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://a8.sphotos.ak.fbcd(...)613700_6758073_n.jpg
Ze doelden op jou dus.
Hoezo hangen ze dat briefje op dan.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik maak de boel altijd netjes schoon als ik ben geweest hoor (nja, er blijven geen sporen achter)
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Doe dan even 'music you have in common'-dingetje posten
quote:Your musical compatibility is VERY HIGH
Music you have in common includes The Beatles, Noah And The Whale, The Tallest Man on Earth, Bob Dylan and Fleet Foxes.
The Tallest Man on Earth wil ik nomineren voor de artiest met de meest vervelende stem die ik ken.quote:
Netjes, netjes.quote:
Jan ookquote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef Etsu het volgende:
Strontboer gebruikt het woord 'hihi'. Waar gaat het heen met de wereld
Met dezelfde tekst?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Is niet bij ons ;') (Ook al hebben wij ook een briefje hangen)
Ja, dat wel ja, maar dat is logisch en totaal niet vergelijkbaar met last.fm.quote:
O.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja, maar dat is logisch en totaal niet vergelijkbaar met last.fm.
Hihi, ik gniffelde.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hihi is voor mensen met bronchitis.
Racoon is echt de meest arrogante klootzak in de NLse muziekwereld.quote:
Kusje op. Ik heb het overleefd gelukkig.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bronchitis is mijn opa fataal geworden.
En Tim Knol de dikstequote:Op zondag 3 juli 2011 18:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Racoon is echt de meest arrogante klootzak in de NLse muziekwereld.
ik luister ook geen muziek omdat ik de artiest lief vindquote:Op zondag 3 juli 2011 18:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Racoon is echt de meest arrogante klootzak in de NLse muziekwereld.
baas.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik luister ook geen muziek omdat ik de artiest lief vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |