Godverquote:Op zondag 3 juli 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mr.DD is een hipstrerrrrrrrrrrrrrrurururururr
Ik val niet op 20+ en boven de 70 kilo.quote:
Inkijk bij Mr.DD zou ik niet erg vindenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht dat dat "Ik zie inkijk" over Mr.DD zelf ging en niet over dat meisje
Boeiend, alles kan kapot.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
GodverJa, dat hoor ik te vaak. Maar het valt mee hoor.
[..]
Ik val niet op 20+ en boven de 70 kilo.
En alsnog ben ik een hipster, shittt.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht dat dat "Ik zie inkijk" over Mr.DD zelf ging en niet over dat meisje
Hoe heb je dr zover gekregen dat ze op een weegschaal ging staan?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
GodverJa, dat hoor ik te vaak. Maar het valt mee hoor.
[..]
Ik val niet op 20+ en boven de 70 kilo.
Gozerquote:
Haar voorgevel hangt, wat valt daar verder aan kapot te maken?quote:
Als 1.95-persoon kan ik van bovenaf heel goed de omvang/massa schatten van iets.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoe heb je dr zover gekregen dat ze op een weegschaal ging staan?
Niet zeiken maar toucheren. Kansen pakken. Alles.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gozer
[..]
Haar voorgevel hangt, wat valt daar verder aan kapot te maken?
quote:
Valt me ook wel mee ja, op die foto.quote:
Yeuh, foto van Etsuquote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een leuke foto voor jou. Maar staat op mn gsm, dus weet zo even niet hoe ik kan uploaden dit dat.
Klinkt als een geile bendequote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Valt me ook wel mee ja, op die foto.
Gister was ik op een hipster-feest, het thema was bollywood dieren, en ze liepen half naakt rond, op blote voeten, met euroshoppper bier. Dát is hipster.
Dat is gewoon pure kanker, met andere woorden.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Valt me ook wel mee ja, op die foto.
Gister was ik op een hipster-feest, het thema was bollywood dieren, en ze liepen half naakt rond, op blote voeten, met euroshoppper bier. Dát is hipster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |