Wat ga je etenquote:
Klopt.quote:
quote:
Weet gij het antwoord op mijn vraag? (copy uit SES)quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef strontboer het volgende:
Ik heb een paar weken terug het formulier "Aanvraag Studenten OV-chipkaart" ingevuld en opgestuurd. Nu heb ik enkele dagen geleden mijn persoonlijke OV-chipkaart ontvangen, maar moet ik nu ook nog het formulier invullen waarmee je je studentenreisproduct koppelt aan je OV-chipkaart of wordt dit automatisch gedaan?
Bij mij werd dat geloof ik automatisch gedaan. Ik ging naar zo'n kastje op het station of de AH en daar kon ik "studentenreisproduct" ophalen. Maar ik heb ook nog gewerkt met de oude OV, dus ik weet niet of dat anders is als je hem aanvraagt.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Weet gij het antwoord op mijn vraag? (copy uit SES)
[..]
Hmmm, binnenkort maar een keertje bellen danquote:Op zondag 3 juli 2011 16:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij mij werd dat geloof ik automatisch gedaan. Ik ging naar zo'n kastje op het station of de AH en daar kon ik "studentenreisproduct" ophalen. Maar ik heb ook nog gewerkt met de oude OV, dus ik weet niet of dat anders is als je hem aanvraagt.
Is altijd het beste ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hmmm, binnenkort maar een keertje bellen dan
tnx anyways
Als het goed is staat het standaard op weekabboquote:Op zondag 3 juli 2011 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is altijd het beste ja.Maar je moet geloof ik wel aangeven of je week of weekend gebruikt. Weet niet of je dat kan aangeven als je hem aanvraagt?
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Als het goed is staat het standaard op weekabbo
Meen het ergens gelezen te hebben.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.Bij ons werd dat standaard overgezet van mijn oude OV.
Ik heb nog nooit eerder van Alfa gehoord.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Überhaupt aanstalte maken om te haten op Alfa..
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder van Alfa gehoord.
Shame on youquote:Op zondag 3 juli 2011 17:01 schreef yosander het volgende:
Ik dacht gisteren dat Alfa uit België kwam toen ik een discussie met m'n pa over bier had.
Ik had hem eerder dan Dromenvangertje dit dat.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dromenvangertje piercing dit dat alles
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha ik ben stiekem nog veel blonder dan daar, het is geverfd op die foto.
verven, wat doe je!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha ik ben stiekem nog veel blonder dan daar, het is geverfd op die foto.
Ik vind bruin tof.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
verfen, wat doe je!
Maar je hebt dus inmiddels een nieuwe piercing?
weet ikquote:Op zondag 3 juli 2011 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had hem eerder dan Dromenvangertje dit dat.
quote:
Nee, al 2 jaar niet meer.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ikje zei oude, heb je hem niet meer?
Je perfecte lichaam, wat doe je?!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind bruin tof.
Maar ik heb geen piercings meer.Wil eigenlijk nog een paar gaten in mijn oor dit dat. Maar eerst tattooooo.
Ik vind je er eigenlijk beter uitzien zonder piercing..quote:Op zondag 3 juli 2011 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, al 2 jaar niet meer.Kreeg er heel veel last van hem, dus heb hem er toen uitgehaald. Vind het wel jammer, want blijft tof.
oww balen jaquote:Op zondag 3 juli 2011 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, al 2 jaar niet meer.Kreeg er heel veel last van hem, dus heb hem er toen uitgehaald. Vind het wel jammer, want blijft tof.
Ik laat hem op mijn enkel zetten, zie je niet zo goed dit dat.quote:
Kan, is een persoonlijke mening natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind je er eigenlijk beter uitzien zonder piercing..
Je bent de broer die ik nooit gehad heb.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef Etsu het volgende:.
[..]
Jordy moet niet zo haten, anders krijgt ie met mij te maken.
Dromenvangertje is voor Fok wat jij van PUB SC wasquote:Op zondag 3 juli 2011 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had hem eerder dan Dromenvangertje dit dat.
Boeiend.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef Gideon_92 het volgende:
Enige chick hier waar we geen foto's van gezien hebben is Ezell!
privé dot dat ditquote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef Etsu het volgende:
KB, waarom whatsapp je mij terwijl je ook op FOK! bent?
Ik ben geen chick.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef Gideon_92 het volgende:
Yea ik was awesomer dan Lau.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dromenvangertje is voor Fok wat jij van PUB SC wasOoit.
Euuhh, een tattoo neem je toch juist om 'm te laten zien....?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik laat hem op mijn enkel zetten, zie je niet zo goed dit dat.
[..]
Kan, is een persoonlijke mening natuurlijk.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef Gideon_92 het volgende:
mooie ogennquote:Op zondag 3 juli 2011 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1ste googlehit op 'Ezell'. Nu blij?
Ik neem de tattoo voor mezelf. Niet voor anderen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Euuhh, een tattoo neem je toch juist om 'm te laten zien....?
ETSU, WAT DOE JE?!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1ste googlehit op 'Ezell'. Nu blij?
aah wat lievvquote:Op zondag 3 juli 2011 17:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik neem de tattoo voor mezelf. Niet voor anderen.Hij heeft betekenis voor mij.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy moet niet zo haten, anders krijgt ie met mij te maken.
Daar heb je me.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]![]()
___________!!!!!!!!!!!!!!1111EINZ(ELGANGER)!!!111111
Jij doet nog geen vlieg kwaad
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heb je me.maar jou maak ik zo plat als n dubbeltje met m'n lengte + gewicht.
Ik ben die man..quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Ze is al getrouwd helaas
[ afbeelding ]
Het is een tennisser. Geen dank.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:12 schreef strontboer het volgende:
[..]
99% kans dat je er nog nooit van gehoord hebt.....
Voeren nog wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jou ga ik bountys voeren op de meet. Wacht maar.
Ruim je ze daarna ook weer op met andere maaginhoud?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jou ga ik bountys voeren op de meet. Wacht maar.
Laat ik jou oplikken.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ruim je ze daarna ook weer op met andere maaginhoud?
Die chicks en milfs op de tribune, maximaal genieten dit datquote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Nadal dit dat.Maar ook Djokovich dit dat.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Jordy Jansen zegt (17:14)
ik laat 'Suzanne' op mijn kont tattooeren
Mijn pa kijkt de Tour.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die chicks en milfs op de tribune, maximaal genieten dit dat
Doe geen moeite, 'k geloof je welquote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik screen maken van m'n geschiedenis? Zal je zien dat ik geen google heb gebruikt.
Hij is al googlebaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ohjeej Jordy, moet ik je achternaam verwijderen? Dadelijk kunnen ze je googlen.
22-04 werkte ik al 3 jaarquote:Op zondag 3 juli 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wauw, 18-06 was mijn 3e jaar bij deen
De Tour is wel awesome. Alleen vandaag is saai, ploegentijdrit.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat gaat me te snel![]()
Sowieso geen wielrennerfan
http://jordyjansen.wordpress.com/quote:Op zondag 3 juli 2011 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ohjeej Jordy, moet ik je achternaam verwijderen? Dadelijk kunnen ze je googlen.
Ok, alles opslaan en quoten wat Jordy zegt. Zal jouw baas leuk vinden, als hij ziet hoe agressief je bent op het web.quote:
Oke mooi.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://jordyjansen.wordpress.com/
http://jordyjansen1.hyves.nl/
http://nl-nl.facebook.com/people/Jordy-Jansen/1453341479
..er zijn er meer
Werkenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok, alles opslaan en quoten wat Jordy zegt. Zal jouw baas leuk vinden, als hij ziet hoe agressief je bent op het web.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:17 schreef strontboer het volgende:
Jordy ben jij dat jongetje met die spiegelfoto op hyves?
Jordy is te jong om te werken...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werkloos zijn en geen geld hebben om jezelf te onderhouden_________________________!
geen pi's zienquote:Op zondag 3 juli 2011 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werkloos zijn en geen geld hebben om jezelf te onderhouden_________________________!
Ontzettend, ik fap me iedere dag in slaap met jouw foto.quote:
In slaap fappen?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ontzettend, ik fap me iedere dag in slaap met jouw foto.
Baas.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
omdat
ik
3
euro
per
uur
kreeg
en
ongeveer
3 uur
op de
2 weken
mocht
werken
van
die
mongool
Gewoon zeggen: ik krijg geen vrij van jullie, dus ik voel me genoodzaakt om ontslag te nemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, weet alleen nogf niet hoe ik het ga brengen
Doe ik ook wel eens en dan kom je erachter dat je helemaal geen piemel hebt en dat je daarom maar niet klaar komt, zwaar droomleven heb ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, werkt verbazingwekkend goed.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens en dan kom je erachter dat je helemaal geen piemel hebt en dat je daarom maar niet klaar komt, zwaar droomleven heb ik.
Dat zijn wel confronterende, lastige kwesties ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens en dan kom je erachter dat je helemaal geen piemel hebt en dat je daarom maar niet klaar komt, zwaar droomleven heb ik.
KB wil piem0ls!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KB is allergisch voor piemels, dus nee.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zijn wel confronterende, lastige kwesties ja.
Mja lastig hoorquote:
laat het me wetenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beirut heeft trouwens een nieuw album hč. Heb 'm gedownload, dadelijk even luisteren.
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KB is allergisch voor piemels, dus nee.
Jan heeft er 2quote:Op zondag 3 juli 2011 17:22 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
s, let op de details, piem0lssss, meerdere ¬.¬
Ferry is gewoon Ferry. Totaal, 100% Ferry.quote:
Etenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het gaat ALTIJD over eten hier. Of over bier.
Of over sex dit dat zus zoquote:Op zondag 3 juli 2011 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het gaat ALTIJD over eten hier. Of over bier.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JULLIE BEGONNEN HOOR MET JULLIE SEKSPRAAT DOOR TE ZEGGEN DAT IK VEEL PIEMELS WIL, IK WIL DAT HELEGAAR NIET DUS LAAT ME MET RUST OKE.
IK GA ZELF WEL.
BAI
[/dramaqueenmodus on]
Tegen wie heb je het nou?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JULLIE BEGONNEN HOOR MET JULLIE SEKSPRAAT DOOR TE ZEGGEN DAT IK VEEL PIEMELS WIL, IK WIL DAT HELEGAAR NIET DUS LAAT ME MET RUST OKE.
IK GA ZELF WEL.
BAI
[/dramaqueenmodus on]
quote:
op de telefoon?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:31 schreef Etsu het volgende:
KAABEE JE MOET NAAR TC KOMEN EN WEBCAM AANZETTEN DIT DAT
Dit.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:40 schreef Etsu het volgende:
Als Jordy zo door blijft doen, kan die zo een ruzie krijgen.
5x6/9-4*6+2+7-8/9*2=?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik heb geen zin in TC ik ben aan het hoofdrekenen joepie de poepie.
Kom danquote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je 't niet hebben dat ik steeds meer volgelingen krijg?
Ik word niet voor niets af en toe dramaqueen genoemd.quote:
Jordy niet nee, inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie slaan niet eens een deuk in de lucht, moet je nagaan zeggggg
We zullen het zien eind deze maand. Vergeet niet dat ik ouder, wijzer, slimmer, sterker en langer ben. Kusje op je voorhoofd.quote:
je bent geen partij, 4 slagen en je ligt koquote:Op zondag 3 juli 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zullen het zien eind deze maand. Vergeet niet dat ik ouder, wijzer, slimmer, sterker en langer ben. Kusje op je voorhoofd.
1 klein klapje met m'n handvlak en je ligt in coma.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je bent geen partij, 4 slagen en je ligt ko
haha grapjas jij, mongooltjequote:Op zondag 3 juli 2011 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 klein klapje met m'n handvlak en je ligt in coma.
Sorry ik ben heteroquote:
Hetero zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 17:49 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Sorry ik ben hetero![]()
Daarom even een foto van mezelf zoeken.
Geen cam nee. Ik heb wel foto's, maar ik ben bang herkend te wordenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hetero zijn_____________________________________---______-----_-----------------
grapje toch
geen cam?
0,06 x 0,12 =quote:Op zondag 3 juli 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.eigenvaardighe(...)icle&id=45&Itemid=60
Ik had er maar 4 fout.
Pics.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Geen cam nee. Ik heb wel foto's, maar ik ben bang herkend te wordenDus houden zo.
Ja, ik dacht is 7,2 maar was foutquote:Op zondag 3 juli 2011 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
0,06 x 0,12 =
Moet dat serieus uit je hoofd?
Godver ik zoek al.quote:
Ik zou niet eens weten hoe je dat kan uitrekenen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik dacht is 7,2 maar was fout
Ik had die tweede foutquote:Op zondag 3 juli 2011 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe je dat kan uitrekenen.ben daar heel slecht in.
37 + 18 =
43 - 18 =
74 - 32 =
kan ik dan wel.
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie is ferry
oh wacht gaat dat over de tc
ja man moet gebeuren anders val ik om en dat is ook niet de ideale situatie waar je naar moet strevenquote:
Ik kom wel naar je toe en dan ga ik je kussen en dan kots ik eten in je mond en hoppa je leeft weeer eind goed al goed en dan komt er een animatiefilm allesquote:Op zondag 3 juli 2011 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja man moet gebeuren anders val ik om en dat is ook niet de ideale situatie waar je naar moet streven
klinkt als een geweldig plan, gaan we doen, helemaal topquote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom wel naar je toe en dan ga ik je kussen en dan kots ik eten in je mond en hoppa je leeft weeer eind goed al goed en dan komt er een animatiefilm alles::D:D
WAAR IS JE PI HEEN?!?!?!quote:Op zondag 3 juli 2011 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klinkt als een geweldig plan, gaan we doen, helemaal top
overleden, open jij even een condoleanceregister?quote:
Het is niet mijn zus, prima.quote:
Heb je haar al bevaren?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:02 schreef Mr.DD het volgende:
Speciaal voor Etsu.
[ afbeelding ]
(een van de zoveel random examenfeestenfoto's die je de volgende dag allemaal doorploeterd om te zien of er geen belastend materiaal tussen zit...)
Godverquote:Op zondag 3 juli 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mr.DD is een hipstrerrrrrrrrrrrrrrurururururr
Ik val niet op 20+ en boven de 70 kilo.quote:
Inkijk bij Mr.DD zou ik niet erg vindenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht dat dat "Ik zie inkijk" over Mr.DD zelf ging en niet over dat meisje
Boeiend, alles kan kapot.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
GodverJa, dat hoor ik te vaak. Maar het valt mee hoor.
[..]
Ik val niet op 20+ en boven de 70 kilo.
En alsnog ben ik een hipster, shittt.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht dat dat "Ik zie inkijk" over Mr.DD zelf ging en niet over dat meisje
Hoe heb je dr zover gekregen dat ze op een weegschaal ging staan?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
GodverJa, dat hoor ik te vaak. Maar het valt mee hoor.
[..]
Ik val niet op 20+ en boven de 70 kilo.
Gozerquote:
Haar voorgevel hangt, wat valt daar verder aan kapot te maken?quote:
Als 1.95-persoon kan ik van bovenaf heel goed de omvang/massa schatten van iets.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoe heb je dr zover gekregen dat ze op een weegschaal ging staan?
Niet zeiken maar toucheren. Kansen pakken. Alles.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gozer
[..]
Haar voorgevel hangt, wat valt daar verder aan kapot te maken?
quote:
Valt me ook wel mee ja, op die foto.quote:
Yeuh, foto van Etsuquote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een leuke foto voor jou. Maar staat op mn gsm, dus weet zo even niet hoe ik kan uploaden dit dat.
Klinkt als een geile bendequote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Valt me ook wel mee ja, op die foto.
Gister was ik op een hipster-feest, het thema was bollywood dieren, en ze liepen half naakt rond, op blote voeten, met euroshoppper bier. Dát is hipster.
Dat is gewoon pure kanker, met andere woorden.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gister was ik op een hipster-feest, het thema was bollywood dieren, en ze liepen half naakt rond, op blote voeten, met euroshoppper bier. Dát is hipster.
Oké.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zn kapsel, zn kleding, ik wed dat zn schoenen ook heel hip zijn. En zn muzieksmaak.
Wtf, oké..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |