Spel heeft al een korting van 66%, dus ik betwijfel of het nog veel meer gaat worden. Al zou ik inderdaad wachten, want je weet maar nooit.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:37 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Dus ik ben toch niet de enige die wacht op Wings of Prey
Ik koop nog niks buiten de daily deals, dat doe ik de laatste dag welquote:Op zondag 3 juli 2011 13:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Spel heeft al een korting van 66%, dus ik betwijfel of het nog veel meer gaat worden. Al zou ik inderdaad wachten, want je weet maar nooit.
summersalequote:Op zondag 3 juli 2011 13:50 schreef Leonos het volgende:
Hoezo zijn al die aanbiedingen opeens ?
Of is dat elk weekend ?
Zit te twijfelen over Battlefield
En dat allemaal door RAM die op 1,5v (Intel specificaties)quote:Die error had ik dus ook met mijn Core i5 2500k. Heeft mij uiteindelijk meer dan 2 weken gekost om de oplossing te vinden, dus alvast succes ermee.
Daar dacht ik ook aan een conflict tussen mijn Xonar DG en andere audio. Ik heb onboard uitgeschakeld, HD Realtek drivers verwijderd en de Nvidia HD Audio zonder soelaas.quote:Als ik een beetje rondgoogle dan zouden de nvidia audio drivers problemen kunnen geven.
Key. Maar vertel dat de industrie eens.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:08 schreef Eenskijken het volgende:
steam maakt enorme winsten met summersale. vorig jaar waren ze met 300-400% gegroeid ofzo.. bizarre aantallen. Laat zien dat online diensten tegen een goede lage prijs wel degelijk kunnen werken
Kloptquote:Op zondag 3 juli 2011 13:55 schreef Eenskijken het volgende:
Wings of Prey is toch dezelfde als op de console? Birds of Prey
Dat bleek voor mij de oplossing te zijn, nadat eerdere probeersels niet werkten. Best raar inderdaad aangezien je mag verwachten dat het goed werkt op de aanbevolen voltage. Maar die 0,1V bleek een wereld van verschil te maken.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En dat allemaal door RAM die op 1,5v (Intel specificaties)
nja voor 12.50 kan je hem niet laten lopen vind ik, maar goedquote:
Jammer dat het altijd out of sync gaat met mp.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef mschol het volgende:
ik heb RRT3 gekocht, (tegen alle waarschuwingen in dat het niet op vista en windows 7 zou werken..)
en wat schetst mijn verbazing: het functioneert gewoon...
Je hebt de gewone zomerkortingen, 33% die de hele zomer gelden, en de Daily Deals, waar de spellen 24 uur 50% korting hebben of meer. Vaak is dat uitgevergebonden.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef emokid het volgende:
Veranderen de prijzen? Test Drive 2 is opeens duurder.
serieus?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef mschol het volgende:
ik heb RRT3 gekocht, (tegen alle waarschuwingen in dat het niet op vista en windows 7 zou werken..)
en wat schetst mijn verbazing: het functioneert gewoon...
daarom wordt ook geadviseerd om eerst te wachten op de daily deals, daarna kan je altijd nog die uitgever deals op de laatste dag ofzo halen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:39 schreef pagadder het volgende:
[..]
Je hebt de gewone zomerkortingen, 33% die de hele zomer gelden, en de Daily Deals, waar de spellen 24 uur 50% korting hebben of meer. Vaak is dat uitgevergebonden.
yupquote:Op zondag 3 juli 2011 17:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
serieus?wat gebruik je? 64 bit ook?
hij deed me teveel denken aan traffic giant.. dat is overigens niet perse slecht hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef BurnaBoy het volgende:
Hopelijk gooien ze cities in motion ook nog in de sale.
Die zet wel meer in op bussen. Das zo jammer. Ik doe toch alleen maar treintjes maar die is wat nieuwer.
Dus betere grafieks![]()
![]()
Maar wilde hem niet kopen omdat te duur en demo beviel wel maar niet super super dit moet ik spelen gevoel zegmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |