Spel heeft al een korting van 66%, dus ik betwijfel of het nog veel meer gaat worden. Al zou ik inderdaad wachten, want je weet maar nooit.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:37 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Dus ik ben toch niet de enige die wacht op Wings of Prey
Ik koop nog niks buiten de daily deals, dat doe ik de laatste dag welquote:Op zondag 3 juli 2011 13:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Spel heeft al een korting van 66%, dus ik betwijfel of het nog veel meer gaat worden. Al zou ik inderdaad wachten, want je weet maar nooit.
summersalequote:Op zondag 3 juli 2011 13:50 schreef Leonos het volgende:
Hoezo zijn al die aanbiedingen opeens ?
Of is dat elk weekend ?
Zit te twijfelen over Battlefield
En dat allemaal door RAM die op 1,5v (Intel specificaties)quote:Die error had ik dus ook met mijn Core i5 2500k. Heeft mij uiteindelijk meer dan 2 weken gekost om de oplossing te vinden, dus alvast succes ermee.
Daar dacht ik ook aan een conflict tussen mijn Xonar DG en andere audio. Ik heb onboard uitgeschakeld, HD Realtek drivers verwijderd en de Nvidia HD Audio zonder soelaas.quote:Als ik een beetje rondgoogle dan zouden de nvidia audio drivers problemen kunnen geven.
Key. Maar vertel dat de industrie eens.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:08 schreef Eenskijken het volgende:
steam maakt enorme winsten met summersale. vorig jaar waren ze met 300-400% gegroeid ofzo.. bizarre aantallen. Laat zien dat online diensten tegen een goede lage prijs wel degelijk kunnen werken
Kloptquote:Op zondag 3 juli 2011 13:55 schreef Eenskijken het volgende:
Wings of Prey is toch dezelfde als op de console? Birds of Prey
Dat bleek voor mij de oplossing te zijn, nadat eerdere probeersels niet werkten. Best raar inderdaad aangezien je mag verwachten dat het goed werkt op de aanbevolen voltage. Maar die 0,1V bleek een wereld van verschil te maken.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En dat allemaal door RAM die op 1,5v (Intel specificaties)
nja voor 12.50 kan je hem niet laten lopen vind ik, maar goedquote:
Jammer dat het altijd out of sync gaat met mp.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef mschol het volgende:
ik heb RRT3 gekocht, (tegen alle waarschuwingen in dat het niet op vista en windows 7 zou werken..)
en wat schetst mijn verbazing: het functioneert gewoon...
Je hebt de gewone zomerkortingen, 33% die de hele zomer gelden, en de Daily Deals, waar de spellen 24 uur 50% korting hebben of meer. Vaak is dat uitgevergebonden.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef emokid het volgende:
Veranderen de prijzen? Test Drive 2 is opeens duurder.
serieus?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:09 schreef mschol het volgende:
ik heb RRT3 gekocht, (tegen alle waarschuwingen in dat het niet op vista en windows 7 zou werken..)
en wat schetst mijn verbazing: het functioneert gewoon...
daarom wordt ook geadviseerd om eerst te wachten op de daily deals, daarna kan je altijd nog die uitgever deals op de laatste dag ofzo halen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:39 schreef pagadder het volgende:
[..]
Je hebt de gewone zomerkortingen, 33% die de hele zomer gelden, en de Daily Deals, waar de spellen 24 uur 50% korting hebben of meer. Vaak is dat uitgevergebonden.
yupquote:Op zondag 3 juli 2011 17:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
serieus?wat gebruik je? 64 bit ook?
hij deed me teveel denken aan traffic giant.. dat is overigens niet perse slecht hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 18:00 schreef BurnaBoy het volgende:
Hopelijk gooien ze cities in motion ook nog in de sale.
Die zet wel meer in op bussen. Das zo jammer. Ik doe toch alleen maar treintjes maar die is wat nieuwer.
Dus betere grafieks![]()
![]()
Maar wilde hem niet kopen omdat te duur en demo beviel wel maar niet super super dit moet ik spelen gevoel zegmaar
ik ben al m'n games op schijf aan het zetten zodat ik niet meer de cd's hoef te pakken, dus traffic giant kom ik vanzelf langsquote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef BurnaBoy het volgende:
Traffic Giant is/was ook een tof spel. Alleen moest ik toen vrij veel moeite doen omdat een beetje te snappen(ik was ook maar jong
)
En dat is ook de reden waarom ik liever in de sale koop dat spel
toffe dealquote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Noppie2000 het volgende:
Half-life 2 en de episodes voor 5 euroKon ze niet meer laten liggen
Als ik online ben, stuur maar een invite ofzoquote:Op zondag 3 juli 2011 16:49 schreef Solique het volgende:
Bioshock 1 is toch wel erg vet, geen idee waarom ik het vlak na de release niets vond.
Magicka is wel grappig, moet alleen wat mensen voor coop zien te vinden.
Kan je beter voor het complete pack gaan. Zit alle DLC er ook gelijk bij en die is ¤9,99, dus daar hoef je het niet voor te laten.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:26 schreef emokid het volgende:
Is 7,50 voor Bad Company 2 een goede deal? EA staat niet bij de developer deals dus goedkoper zal die niet worden.
Als ik de site van Kingston goed lees is dat het standaardvoltage voor het geheugen dat jij hebt.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan het misschien zijn dat het geheugen gewoon op 1.65 draait inplaats van 1.5? Ik zie nu pas in BIOS dat het gegeugen DRAM voltage op 1.65 draait terwijl het op 1.5 moest draaien..
Officiele site zegt idd ook gewoon 1.5v voor deze modulesquote:Op zondag 3 juli 2011 18:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar dat kan niet. Ik heb speciaal het geheugen aangeschaft om de 1,5v. Hij moet eigenlijk gelockt zijn op 1,5v. Maar in Bios draait hij doodleuk op 1,65 dat gezegd hebbende ik verder kijk in Bios SLOT DIMMS zie ik de 1,5 specificatie van Kingston staan
http://azerty.nl/0-750-404460/kingston-hyperx-pnp-geheugen.html
http://www.ec.kingston.co(...)o=KHX1600C9D3P1K2/8G
Zou best kunnen. Ik zou dan toch proberen om het voltage te verlagen naar 1,5V en dan kijken hoe je systeem zich houdt.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Zou dat misschien een verklaring zijn waarom mijn systeem soms spontaan reboot/freeze?
Je mag mij wel toevoegen. Zoveel mensen heb ik niet in mijn lijst met dit spel. En ik heb in de SP al een M60 gekregen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:49 schreef Solique het volgende:
Bioshock 1 is toch wel erg vet, geen idee waarom ik het vlak na de release niets vond.
Magicka is wel grappig, moet alleen wat mensen voor coop zien te vinden.
Volmondig ja.quote:
Ok nice, er staat dat de "Borderlands" DLC erbij zit. Zitten die mappacks er ook bij of moet ik die los kopen?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je mag mij wel toevoegen. Zoveel mensen heb ik niet in mijn lijst met dit spel. En ik heb in de SP al een M60 gekregen.
[..]
Volmondig ja.
geen imageshack gebruikenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Xblister het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/263/sale3j.png (copy/paste deze link) ]
Die mappacks moet je los kopen, maar die 88 cent is nog wel te overzien.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ok nice, er staat dat de "Borderlands" DLC erbij zit. Zitten die mappacks er ook bij of moet ik die los kopen?
Tropico en two worlds misschienquote:
Ja kloptquote:Op zondag 3 juli 2011 19:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die mappacks moet je los kopen, maar die 88 cent is nog wel te overzien.
dragon age is SP?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef Verbal het volgende:
Heb besloten om uit financieel oogpunt alleen SP games aan te schaffen. Vandaag dus niets.
V.
Torchlight, defencegrid en Tropico3 ook..quote:
Dit. Je kan tot 4 man. Dus altijd leukquote:Op zondag 3 juli 2011 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik online ben, stuur maar een invite ofzo
Ow fuck, dacht alleen dat die lullige SPEC ACT shit erbij zat maar Vietnam ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kan je beter voor het complete pack gaan. Zit alle DLC er ook gelijk bij en die is ¤9,99, dus daar hoef je het niet voor te laten.
[..]
Als ik de site van Kingston goed lees is dat het standaardvoltage voor het geheugen dat jij hebt.
http://www.kingston.com/hyperx/products/khx_ddr3.asp
Ja, maar bínnen die beperking kies ik natuurlijk de spellen die mij interessant lijkenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:35 schreef Xblister het volgende:
[..]
Torchlight, defencegrid en Tropico3 ook..
hoe kan je nou gebanned worden voor een game? Heb je soms lopen cheaten?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:30 schreef replay11nl het volgende:
Zit te twijfelen over MW2, heb het altijd geweldige game gevonden maar ben geband, maar ik zou hem graag weer willen spelen. Wat zal ik doen? Kopen op ander account of AlterIWnet
en je hebt wel et vinkje bij automagisch restarten uitstaan?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Gloeiende... Prime95 CPU only + weinig RAM was pass, maar zodra ik alles ging torturen CPU, GPU + veel RAM knikkerde hij vrijwel meteen eruit. Reboot zonder BSOD.
Ik heb alleen kleine testen gedaan. Hevig en lang testen doe ik later.
Op naar memtest86.
Voor die prijs wel waard. Geen euro meer.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef Noppie2000 het volgende:
Is Sniper: Ghost Warrior het trouwens waard? Lijkt me op zich wel vet namelijk, maar ook vrij eentonig?
Ja was inderdaad tof..quote:Op maandag 4 juli 2011 00:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Net hoard tegen Xblister gedaanWat een geniaal spel
ligt er maar net aan wat de huidige waarde van de games is..quote:Op maandag 4 juli 2011 01:27 schreef Tijntje83 het volgende:
Zie ik net in de store de 2K complete pack, van 505,06 euro, voor 79,99 euro. Ruim 40 games, dat moet toch wel de scherpste aanbieding zijn.
Je draait SLI toch? Heb je het ook al geprobeerd met 1 videokaart?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Gloeiende... Prime95 CPU only + weinig RAM was pass, maar zodra ik alles ging torturen CPU, GPU + veel RAM knikkerde hij vrijwel meteen eruit. Reboot zonder BSOD.
Ik heb alleen kleine testen gedaan. Hevig en lang testen doe ik later.
Op naar memtest86.
Klote... met een beetje pech duurt je memtest86 een paar uur voordat je uberhaupt fouten zietquote:Op maandag 4 juli 2011 08:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Ook geprobeerd zelfde probleem. Ik vermoed toch dat een van mijn gegeheugenbankjes niet lekker is.
Kutspelquote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef Noppie2000 het volgende:
Is Sniper: Ghost Warrior het trouwens waard? Lijkt me op zich wel vet namelijk, maar ook vrij eentonig?
Vergelijkbaar dus met CoD MP?quote:Op maandag 4 juli 2011 08:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Kutspel. Is het gratis nog niet eens waard. Je ligt ergens in het donker in de regen stil achter een struik verborgen, maar de vijand ziet je gewoon op 500m afstand en schiet je met een AK47 door je bast
.
Die is gewoon bruikbaarquote:Op maandag 4 juli 2011 08:47 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik wil Portal 2 aanschaffen via amazon.co.uk voor 17 pond. Misschien een stomme vraag maar is een UK versie gewoon bruikbaar met een Nederlands Steam account?
Ik moet toch werken kan pas vanavond uit proberen.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Klote... met een beetje pech duurt je memtest86 een paar uur voordat je uberhaupt fouten ziet
Thanks, schaf ik hem aan, is niet duur voor Portal 2quote:Op maandag 4 juli 2011 08:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Die is gewoon bruikbaarIk heb de PS3 versie uit Engeland gehaald en de bijbehorende code op mijn Steam account gebruikt
Je hebt natuurlijk nog kans dat ie op Steam zelf een keer in de daily deal komt met deze summer sale, maar dan zou ie 75% korting moeten krijgen om goedkoper te worden dan Amazon...quote:Op maandag 4 juli 2011 08:54 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Thanks, schaf ik hem aan, is niet duur voor Portal 2
Weet je trouwens ook zeker dat je de goede geheugenmodules hebt gehad? Blijf het wel gek vinden dat ze op 1.65v staan en volgens de officiële specs 1.5v zouden moeten krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik moet toch werken kan pas vanavond uit proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |