Uhuh, ik heb dan ook alleen maar Terpstra in mijn ploegquote:Op maandag 4 juli 2011 15:07 schreef RogerGarcia het volgende:
[..]
Dan zul jij niet veel punten halen dit jaar.
Idd wel onbeleefd van hem om zich niet even voor te stellen aan jouquote:Op maandag 4 juli 2011 15:05 schreef debeterebob het volgende:
[
Waar komt die Galymzianov ineens vandaan. Ik ken em niet en gelijk zal hij vooraan strijden met Cav en Farrar. (die beide zag ik ten minste langzaam opkomen)
]
vraag blijft staan
Mensen met Terpstra in hun ploeg kun je niet serieus nemen.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb dan ook alleen maar Terpstra in mijn ploeg
Is dat een sprint afmaken als je aangaat van 2m?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:10 schreef JimboSlice het volgende:
Ik smacht echt weer naar een renner als Abdusjaparov, de Mariano Bombarda van het sprintergilde
Jij kent em al wel dan? (van voor de tour)quote:Op maandag 4 juli 2011 15:10 schreef Beregd het volgende:
[..]
Idd wel onbeleefd van hem om zich niet even voor te stellen aan jou
In de ploegentijdrit?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:12 schreef ShinyStar het volgende:
Ach, ik ken ook wel iemand die Westra in zijn team heeft. Die had gister ook heel even hoop.
Mariano stond garant voor oorlog in de zestien, Abdoe stond garant voor oorlog in de sprint. Legendarisch figuur.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is dat een sprint afmaken als je aangaat van 2m?
Terpstra zou ik ook in m'n team opnemen hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 15:11 schreef RogerGarcia het volgende:
[..]
Mensen met Terpstra in hun ploeg kun je niet serieus nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het Tourpool-tip-topic is de naam nochtans enkele malen genoemd.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:01 schreef debeterebob het volgende:
Waar komt die Galymzianov ineens vandaan. Ik ken em niet en gelijk zal hij vooraan strijden met Cav en Farrar. (die beide zag ik ten minste langzaam opkomen)
Die man verdient een BBQ met heel veel vies vet vleesquote:Op maandag 4 juli 2011 15:15 schreef JimboSlice het volgende:
Hebben we overigens al een liedje gezongen voor Vladimir Goesev, die vandaag zijn verjaardag viert?
In de meeste gevallen worden dit soort groepjes bijgehaald, beter 1 groepje laten rijden dan zodat de koers gecontroleerd blijft. Mocht het groepje wegblijven dan heeft Terpstra zeker kansen, groepje is redelijk aan elkaar gewaagd.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Wa ik nooit snap is dat er toch het vertrouwen van het peleton is dat dit wel goed komt.
Het peleton zelf immers besluit ze 8 minuten te geven.
Aangezien de punten vandaag belangrijk zijn durf ik te wedden dat ze voor de streep gewoon weer vrolijk ingehaald zullen worden.
Mocht het ze dan toch lukken in de groep van 5, zijn er dan nog kansen voor Terpstra?
Wat gaan we morgen zingen als Philippe Gilbert wint op zijn verjaardag?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:15 schreef JimboSlice het volgende:
Hebben we overigens al een liedje gezongen voor Vladimir Goesev, die vandaag zijn verjaardag viert?
Ik doe niet mee met die poultjes, maar wel leuk een nieuwe rennerquote:Op maandag 4 juli 2011 15:16 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
In het Tourpool-tip-topic is de naam nochtans enkele malen genoemd.
Ja, al gewonnen in driedaagse van depanne dit jaar bvb, ook een wedstrijd die live wordt uitgezondenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij kent em al wel dan? (van voor de tour)
Twee violen en een trommel en een spuit, want Philippe die is jarig en rijdt ze er allemaal uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:16 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wat gaan we morgen zingen als Philippe Gilbert wint op zijn verjaardag?
Die wint morgen echt niet. Er rijdt dan weer een grotere groep weg, de ploegen van de sprinters doen niets omdat die Gilbert niet naar de finish willen brengen en de ploegen voor het klassement zorgen er voor dat ze een renner in de kopgroep hebben om Lotto het snot voor de ogen te laten rijden. Leuk scenario voor die VDB2......quote:Op maandag 4 juli 2011 15:16 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wat gaan we morgen zingen als Philippe Gilbert wint op zijn verjaardag?
Op zoveel vlakken heb je het misquote:Op maandag 4 juli 2011 15:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die wint morgen echt niet. Er rijdt dan weer een grotere groep weg, de ploegen van de sprinters doen niets omdat die Gilbert niet naar de finish willen brengen en de ploegen voor het klassement zorgen er voor dat ze een renner in de kopgroep hebben om Lotto het snot voor de ogen te laten rijden. Leuk scenario voor die VDB2......
Zit er niet meer zo in als 2-5 jaar teug. Dus mis wel eens wat. Heb de Giro grootendeels gezien, Oman, Parijs-Roubaix, RvV, die wedstrijd die Gilbert won van Leukemans en nog een paar kleinere dingen. Zoveel is het niet dus...quote:Op maandag 4 juli 2011 15:17 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ja, al gewonnen in driedaagse van depanne dit jaar bvb, ook een wedstrijd die live wordt uitgezonden
leg uit.quote:
Ik verwacht meer van "nieuwe" man swift, maar die heeft ook al meer gewonnen ondertussenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zit er niet meer zo in als 2-5 jaar teug. Dus mis wel eens wat. Heb de Giro grootendeels gezien, Oman, Parijs-Roubaix, RvV, die wedstrijd die Gilbert won van Leukemans en nog een paar kleinere dingen. Zoveel is het niet dus...
Er is praktisch altijd wel een club die wil rijden.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Om te beginnen: Garmin wil rijden voor Hushovds gele trui en BMC zal rijden voor Evans.
Gilbert gaat na deze week vol voor groen denk ik, na zijn 4 ritzegesquote:
Hushovd gaat op de Mur de Bretagne teveel tijd verliezen dat weten ze bij Garmin allang. en BMC aka Evans gaat het niet nog eens proberen op die veel zwaardere Mur de Bretagne. Daar offert BMC geen ploeg aan op.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Om te beginnen: Garmin wil rijden voor Hushovds gele trui en BMC zal rijden voor Evans.
Vond het niet zo schokkend, leek niet echt alsof Hushovd er heel veel last van had.quote:
Farrar was ook nergens te bespeuren. Degene die niet voor de ritzege gaat, lijkt bij Garmin dan maar de tussensprint te doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:24 schreef marcodej het volgende:
Petacchi helemaal weg, terwijl zijn ploeg het meeste werk deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |