Ik doe niet mee met die poultjes, maar wel leuk een nieuwe rennerquote:Op maandag 4 juli 2011 15:16 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
In het Tourpool-tip-topic is de naam nochtans enkele malen genoemd.
Ja, al gewonnen in driedaagse van depanne dit jaar bvb, ook een wedstrijd die live wordt uitgezondenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij kent em al wel dan? (van voor de tour)
Twee violen en een trommel en een spuit, want Philippe die is jarig en rijdt ze er allemaal uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:16 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wat gaan we morgen zingen als Philippe Gilbert wint op zijn verjaardag?
Die wint morgen echt niet. Er rijdt dan weer een grotere groep weg, de ploegen van de sprinters doen niets omdat die Gilbert niet naar de finish willen brengen en de ploegen voor het klassement zorgen er voor dat ze een renner in de kopgroep hebben om Lotto het snot voor de ogen te laten rijden. Leuk scenario voor die VDB2......quote:Op maandag 4 juli 2011 15:16 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wat gaan we morgen zingen als Philippe Gilbert wint op zijn verjaardag?
Op zoveel vlakken heb je het misquote:Op maandag 4 juli 2011 15:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die wint morgen echt niet. Er rijdt dan weer een grotere groep weg, de ploegen van de sprinters doen niets omdat die Gilbert niet naar de finish willen brengen en de ploegen voor het klassement zorgen er voor dat ze een renner in de kopgroep hebben om Lotto het snot voor de ogen te laten rijden. Leuk scenario voor die VDB2......
Zit er niet meer zo in als 2-5 jaar teug. Dus mis wel eens wat. Heb de Giro grootendeels gezien, Oman, Parijs-Roubaix, RvV, die wedstrijd die Gilbert won van Leukemans en nog een paar kleinere dingen. Zoveel is het niet dus...quote:Op maandag 4 juli 2011 15:17 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ja, al gewonnen in driedaagse van depanne dit jaar bvb, ook een wedstrijd die live wordt uitgezonden
leg uit.quote:
Ik verwacht meer van "nieuwe" man swift, maar die heeft ook al meer gewonnen ondertussenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zit er niet meer zo in als 2-5 jaar teug. Dus mis wel eens wat. Heb de Giro grootendeels gezien, Oman, Parijs-Roubaix, RvV, die wedstrijd die Gilbert won van Leukemans en nog een paar kleinere dingen. Zoveel is het niet dus...
Er is praktisch altijd wel een club die wil rijden.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Om te beginnen: Garmin wil rijden voor Hushovds gele trui en BMC zal rijden voor Evans.
Gilbert gaat na deze week vol voor groen denk ik, na zijn 4 ritzegesquote:
Hushovd gaat op de Mur de Bretagne teveel tijd verliezen dat weten ze bij Garmin allang. en BMC aka Evans gaat het niet nog eens proberen op die veel zwaardere Mur de Bretagne. Daar offert BMC geen ploeg aan op.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:21 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Om te beginnen: Garmin wil rijden voor Hushovds gele trui en BMC zal rijden voor Evans.
Vond het niet zo schokkend, leek niet echt alsof Hushovd er heel veel last van had.quote:
Farrar was ook nergens te bespeuren. Degene die niet voor de ritzege gaat, lijkt bij Garmin dan maar de tussensprint te doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:24 schreef marcodej het volgende:
Petacchi helemaal weg, terwijl zijn ploeg het meeste werk deed.
Yep, zei ik de eerste dag alquote:Op maandag 4 juli 2011 15:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Farrar was ook nergens te bespeuren. Degene die niet voor de ritzege gaat, lijkt bij Garmin dan maar de tussensprint te doen.
Mwah, het is niet zo intens als een massasprint.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:23 schreef JimboSlice het volgende:
Deze tussensprints gaan nog wel wat valpartijen opleveren denk ik
Galimzyanov 11 dacht ik, hebben de russen eindelijk weer een goeie sprinter?quote:
Je edit-knop is stuk?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Gilbert 6, duque 5 punten, hushovd 4, steegmans 3
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
ja, ik heb ook al last dat die quoteknop keer op keer faalt.
Er zijn wel seconden te winnen natuurlijk, Mur de Bretagne zal toch een versplinterd veld opleveren.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:25 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hushovd gaat op de Mur de Bretagne teveel tijd verliezen dat weten ze bij Garmin allang. en BMC aka Evans gaat het niet nog eens proberen op die veel zwaardere Mur de Bretagne. Daar offert BMC geen ploeg aan op.
Ditquote:Op maandag 4 juli 2011 15:29 schreef marcodej het volgende:
Galimzyanov doet meer dan leuk mee, net als Rojas. Dat is mooi, want zij moeten het verschil maken in mijn poultjes.
Die actie waar Renshaw voor gediskwalificeerd werd was wel iets heftiger:quote:Op maandag 4 juli 2011 15:25 schreef Tompsen het volgende:
Wel leuk die tussensprints zo. Die Cavendish.... Het is wel link vorig jaar is z'n ploegmaat zo naar huis gestuurd
Shitzooi, ik had Rojas juist erin gebracht voor Ventoso.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef DeMessias het volgende:
Rojas sprintte zojuist mee, dus verwacht ik hem niet meer aan de meet maar Ventoso. Beetje Hushovd/Farrar systeem?
Hey, is maar een gedachte en vraag hoor. Bij Hushovd en Farrar lijkt me dat voorlopig vast te staan.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Shitzooi, ik had Rojas juist erin gebracht voor Ventoso.
Die seconden win je toch ook wanneer met een groep vooruit en je als peleton aan die beklimming begint? Het enige verschil is de dag overwinning maar je kunt de hele dag zuinig rijden.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Er zijn wel seconden te winnen natuurlijk, Mur de Bretagne zal toch een versplinterd veld opleveren.
Ik ben een beetje fanatiek.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:33 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hey, is maar een gedachte en vraag hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |