Kan hij niet de moeite doen om de rugnummers te bekijken en dan te checken op z'n schermpje?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:27 schreef Ereinion het volgende:
Ducrot kan blijkbaar Hesjedal en Vande Velde niet uit elkaar houden.
Alleen aan de manier van fietsen zou hij het al kunnen zien... o nee wacht, het is Ducrot.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Kan hij niet de moeite doen om de rugnummers te bekijken en dan te checken op z'n schermpje?
quote:Op maandag 4 juli 2011 14:28 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Alleen aan de manier van fietsen zou hij het al kunnen zien... o nee wacht, het is Ducrot.
Sowieso, de laatste drie Tours is de winnaar van de bolletjestrui twee keer geschrapt, en de andere keer was het een matige Fransman.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Op zich waren Kohl, Soler en Rasmussen nog behoorlijke winnaars. Niet de beste klimmers, maar wel types die moeiteloos top-10 in een bergetappe konden rijden als ze de toppers zouden proberen te volgen.
Hardrijders van de derde rang dan toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:36 schreef TheArt het volgende:
Er zitten wel een hele hoop hardrijders voorin (eigenlijk iedereen op Perez na), dus ze meer dan 8 minuten geven lijkt me onverstandig.
Valt mee toch. Gutierrez en Terpstra zijn beide erg goede tijdrijders. Bouet een krachtpatsertje en je hebt een aardig groepje. Beter dan een Quemeneur en Jeromequote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hardrijders van de derde rang dan toch?
Die is achteruit over de finish geredenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:39 schreef SanAnt het volgende:
Vraagje tussen door , hoe ken het dat Andrey Amador van Movistar -5 punten heeft voor de groene trui??
Als ze het halen gooien ze het Dagzege topic wel in de war.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:36 schreef TheArt het volgende:
Er zitten wel een hele hoop hardrijders voorin (eigenlijk iedereen op Perez na), dus ze meer dan 8 minuten geven lijkt me onverstandig.
Ik hoop er op, mag ik overal 0 en -5 zettenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ze het halen gooien ze het Dagzege topic wel in de war.
ik zat nog te denken aan Perez als outsider ,is meestal wel goed in de massasprint ,geen top maar top 10 meestal wel .quote:Op maandag 4 juli 2011 14:42 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik hoop er op, mag ik overal 0 en -5 zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |