was wel op kasseien natuurlijk, en hij reed niet weg uit een peleton, maar uit een groep van +20 man.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:03 schreef DutchSL het volgende:
Achja, als dat klimmetje op het BK maar 1.5% ofzo was, dan kan hij op die stukjes vals plat in de finale dit jaar het weer proberen.
Tuurlijk mag Gilbert doen wat hij wil, maar lijkt me straf dat hij het tegen een jagend HTC en Garmin ver uithoudt, beter spaart hij zich voor morgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Gilbert hoeft met een eventuele late uitval de sprint van Greipel geen kwaad te doen natuurlijk, die heeft nog o.a. Roelandts om hem af te zetten voorin.
Als Gilbert groene ambities heeft kan hij ook zelf nog mee sprinten onafhankelijk van Greipel.
"Normaal win ik dinsdag ook."quote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef Beregd het volgende:
[..]
Tuurlijk mag Gilbert doen wat hij wil, maar lijkt me straf dat hij het tegen een jagend HTC en Garmin ver uithoudt, beter spaart hij zich voor morgen.
Lol, dat kan ik zelfs nog op het buitenbladquote:Op maandag 4 juli 2011 10:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Côte du Pont de Saint-Nazaire - 1.1 km climb to 4.9 %
Best een aardig groepje. Paar tijdrijders, scheelt wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben 5 aanvallers:
Niki Terpstra![]()
Ruben Perez
Maxime Bouet
Jose Gutierrez
Mickael Delage
Op het laatst gaat HTM zeker een treintje vormen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:57 schreef marcodej het volgende:
Jammer, had hem liever willen zien in een etappe waar hij meer kans had... Dit is natuurlijk kansloos.
Een treintje? Trams zul je bedoelen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het laatst gaat HTM zeker een treintje vormen.
Ook vermoeiender.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef Mr_DG het volgende:
Ach het is leuker om in de kopgroep te fietsen dan in het peleton natuurlijk
En minder kans op valpartijen. Zeker in eerste tourweek wordt er erg nerveus gekoerst in het peloton.quote:
In bergetappes zoals 18 en 19 kan het zeker wel nut hebben. Maar je hebt inderdaad gelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 13:07 schreef ShinyStar het volgende:
Toch leuk om een Nederlander weer mee voorin te zien, ook al is het vrij kansloos meestal in dit soort etappes.
Ontsnappingen slagen het vaakst in middelzware etappes, zoals heuveletappes of vrij vlakke etappes met slecht weer/veel wind. En dan bij voorkeur richting het einde van de Tour.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In bergetappes zoals 18 en 19 kan het zeker wel nut hebben. Maar je hebt inderdaad gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |