Ik weet nog dat ik samen met een vriend hier was. Hij wilde speciaal over die brug gaan, maar we kwamen er niet echt meteen aan. Het was toen (1988, geloof ik) heel lastig aangegeven, maar uiteindelijk hebben we hem toch bereikt. Ik wist niet meer dat hij zo imponerend was.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:06 schreef Beregd het volgende:
[..]
Van hier gezien lijkt hij best vrij steil:
[ afbeelding ]
http://www.letour.fr heeft ook zoietsquote:Op maandag 4 juli 2011 10:18 schreef Soohr het volgende:
In 2009 en 2010 had de NOS een site om de tour "live" te volgen dmv tekst berichten en een voortgangpijltje bij de route van de dag.
Deze kan ik nu niet vinden, alleen een stream van de tv beelden en dat is niet handig om op het werk open te hebben staan,
terwijl tekst updates makkelijk kunnen, kan ik ook een tijd niet kijken en dan weer een half uurtje terug lezen.
Weet iemand een alternatief hiervoor?
http://nos.nl/dossier/247789-tour-de-france-2011/tab/172/live/quote:Op maandag 4 juli 2011 10:18 schreef Soohr het volgende:
In 2009 en 2010 had de NOS een site om de tour "live" te volgen dmv tekst berichten en een voortgangpijltje bij de route van de dag.
Deze kan ik nu niet vinden, alleen een stream van de tv beelden en dat is niet handig om op het werk open te hebben staan,
terwijl tekst updates makkelijk kunnen, kan ik ook een tijd niet kijken en dan weer een half uurtje terug lezen.
http://nos.nl/video/253227-tour-2011-etappe-2-samenvatting.htmlquote:Op maandag 4 juli 2011 08:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Valt er nog ergens een samenvatting van gister te bekijken?
Nusport heeft net zoiets:quote:Op maandag 4 juli 2011 10:18 schreef Soohr het volgende:
Net als de de rest van de wielerwereldquote:Op maandag 4 juli 2011 08:28 schreef JohnDDD het volgende:
Cavendish.
Eergisteren zei ik Gilbert, gisteren zei ik Garmin, dus twijfel daar maar niet aan.
Bedankt,quote:Op maandag 4 juli 2011 10:33 schreef ikwilgeencookies het volgende:
http://www.nusport.nl/tour2011-etappes/index.html ?
Deze is beter, dank.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Tourtickertje van de Telegraaf gebruik ik. Houden we mensen hier ook op de hoogte
da's morgen pas.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:49 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gilbert pakt de etappe en Evans het Geel.
Misschien wel, maar ik heb zo'n voorgevoel.quote:
was wel op kasseien natuurlijk, en hij reed niet weg uit een peleton, maar uit een groep van +20 man.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:03 schreef DutchSL het volgende:
Achja, als dat klimmetje op het BK maar 1.5% ofzo was, dan kan hij op die stukjes vals plat in de finale dit jaar het weer proberen.
Tuurlijk mag Gilbert doen wat hij wil, maar lijkt me straf dat hij het tegen een jagend HTC en Garmin ver uithoudt, beter spaart hij zich voor morgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Gilbert hoeft met een eventuele late uitval de sprint van Greipel geen kwaad te doen natuurlijk, die heeft nog o.a. Roelandts om hem af te zetten voorin.
Als Gilbert groene ambities heeft kan hij ook zelf nog mee sprinten onafhankelijk van Greipel.
"Normaal win ik dinsdag ook."quote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef Beregd het volgende:
[..]
Tuurlijk mag Gilbert doen wat hij wil, maar lijkt me straf dat hij het tegen een jagend HTC en Garmin ver uithoudt, beter spaart hij zich voor morgen.
Lol, dat kan ik zelfs nog op het buitenbladquote:Op maandag 4 juli 2011 10:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Côte du Pont de Saint-Nazaire - 1.1 km climb to 4.9 %
Best een aardig groepje. Paar tijdrijders, scheelt wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben 5 aanvallers:
Niki Terpstra![]()
Ruben Perez
Maxime Bouet
Jose Gutierrez
Mickael Delage
Op het laatst gaat HTM zeker een treintje vormen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:57 schreef marcodej het volgende:
Jammer, had hem liever willen zien in een etappe waar hij meer kans had... Dit is natuurlijk kansloos.
Een treintje? Trams zul je bedoelen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het laatst gaat HTM zeker een treintje vormen.
Ook vermoeiender.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef Mr_DG het volgende:
Ach het is leuker om in de kopgroep te fietsen dan in het peleton natuurlijk
En minder kans op valpartijen. Zeker in eerste tourweek wordt er erg nerveus gekoerst in het peloton.quote:
In bergetappes zoals 18 en 19 kan het zeker wel nut hebben. Maar je hebt inderdaad gelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 13:07 schreef ShinyStar het volgende:
Toch leuk om een Nederlander weer mee voorin te zien, ook al is het vrij kansloos meestal in dit soort etappes.
Ontsnappingen slagen het vaakst in middelzware etappes, zoals heuveletappes of vrij vlakke etappes met slecht weer/veel wind. En dan bij voorkeur richting het einde van de Tour.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In bergetappes zoals 18 en 19 kan het zeker wel nut hebben. Maar je hebt inderdaad gelijk
Dat gebeurt vooral als het tempo in het peloton extreem hoog gehouden wordt vanaf het beginquote:Op maandag 4 juli 2011 13:11 schreef debeterebob het volgende:
Zou grappig zijn als ze besluiten dat helemaal niemand aanvalt
het is nog gelukt in de eerste tourweek dat een kopgroep voorop bleef. (voeckler, dumoulin)quote:Op maandag 4 juli 2011 13:07 schreef ShinyStar het volgende:
Toch leuk om een Nederlander weer mee voorin te zien, ook al is het vrij kansloos meestal in dit soort etappes.
Toen albert timmer de zege voor het grijpen had en koning kenny neereed?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
het is nog gelukt in de eerste tourweek dat een kopgroep voorop bleef. (voeckler, dumoulin)
Kans blijft natuurlijk klein, maar met gewoon in het peleton te zitten wachten, win je ook niets als niet-sprinter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |