Dat gebeurt vooral als het tempo in het peloton extreem hoog gehouden wordt vanaf het beginquote:Op maandag 4 juli 2011 13:11 schreef debeterebob het volgende:
Zou grappig zijn als ze besluiten dat helemaal niemand aanvalt
het is nog gelukt in de eerste tourweek dat een kopgroep voorop bleef. (voeckler, dumoulin)quote:Op maandag 4 juli 2011 13:07 schreef ShinyStar het volgende:
Toch leuk om een Nederlander weer mee voorin te zien, ook al is het vrij kansloos meestal in dit soort etappes.
Toen albert timmer de zege voor het grijpen had en koning kenny neereed?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
het is nog gelukt in de eerste tourweek dat een kopgroep voorop bleef. (voeckler, dumoulin)
Kans blijft natuurlijk klein, maar met gewoon in het peleton te zitten wachten, win je ook niets als niet-sprinter.
mooi dom van rabo om die topper niet mee te nemen, die had gilbert makkelijk kapot gereden eergisterenquote:
Het is meer een Menchov aankomst volgens Herbert en Maarten.quote:
En morgen wint Valverde natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 13:18 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Het is meer een Menchov aankomst volgens Herbert en Maarten.
ik was je voorquote:Op maandag 4 juli 2011 13:18 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Het is meer een Menchov aankomst volgens Herbert en Maarten.
Ja op ongeveer zes minuten achterstand denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb het laatste gedeelte van gisteren gemist, is Eisel nog op tijd binnen gekomen?
Dekker dacht ik? Kroon zou ook kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:30 schreef forzaudinese het volgende:
Wie was de laatste nederlander die de bolletjestrui mocht dragen?
Oh oke, worden de kansen voor Cavendish toch weer wat groter.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:30 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ja op ongeveer zes minuten achterstand denk ik.
Weet jij hoe dat eigelijk zit bij een gelijk aantal punten in het bergklassement??Kijken ze dan naar wie op de laaste beklimming als 1e is boven gekomen of naar je positie in het algemeenklassement?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dekker dacht ik? Kroon zou ook kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |