Ook nog op drie opeenvolgende dagen. Moet vrij uniek zijn lijkt me.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:04 schreef Beregd het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn, dan heeft hij ze alledrie eens mogen dragen
toch al wel 8 minutenquote:
Ik denk Cavendish, Farrar en Galimzyanov. Greipel verwacht ik niet na zijn val in de eerste etappe.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:41 schreef DeMessias het volgende:
Voor de ritoverwinning:
José plaatst Cavendish op de eerste plaats, Michel Farrar.
Voor de derde plaats gaat José voor Galimzyanov en Michel voor Petacchi.
Vierde zetten ze denk ik Greipel.
Daarachter Boonen.
En het is volgensmij nooit echt kansloos, je weet immers nooit wat er gaat gebeuren.quote:
In deze samenstelling zeker niet kansloos. Ze zullen wel goed ingedeeld hebben. Heel veel hangt af van de tussensprint. In de aanloop naar de tussensprint zullen er wel flink wat minuten afgaan, maar daarna loopt het weer op. De vraag is dan hoe hoog het oploopt.quote:
De oortjes hé, de oortjes.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:53 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Hoeveel keer is het verhaal van moderne wielrennen al voorbij gekomen?
Ik hou het niet bij.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:53 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Hoeveel keer is het verhaal van moderne wielrennen al voorbij gekomen?
Wa ik nooit snap is dat er toch het vertrouwen van het peleton is dat dit wel goed komt.quote:[..]
In deze samenstelling zeker niet kansloos. Ze zullen wel goed ingedeeld hebben. Heel veel hangt af van de tussensprint. In de aanloop naar de tussensprint zullen er wel flink wat minuten afgaan, maar daarna loopt het weer op. De vraag is dan hoe hoog het oploopt.
Dat gestuntel hoort er gewoon een beetje bij vind ik.quote:
Pavlov reactie = hondje belletje kwijlen ofzoiets? :pquote:Op maandag 4 juli 2011 15:02 schreef Niox het volgende:
Boogerd en een deel van de kijkers weet niet wat een pavlov reactie is.
Boogerd is niet heel snugger, alleen snapt hij door ervaring wat van wielrennenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:02 schreef Niox het volgende:
Boogerd en een deel van de kijkers weet niet wat een pavlov reactie is.
vraag blijft staanquote:Op maandag 4 juli 2011 15:01 schreef debeterebob het volgende:
Waar komt die Galymzianov ineens vandaan. Ik ken em niet en gelijk zal hij vooraan strijden met Cav en Farrar. (die beide zag ik ten minste langzaam opkomen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |