Geiligheid staat weer zoquote:
quote:
quote:
quote:
Dat is als je zin in seks hebt, en in jou geval bloed naar je piemel gaat en dat die dan hard en groter wordtquote:
Fas-ci-ne-rendquote:Op zondag 3 juli 2011 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is als je zin in seks hebt, en in jou geval bloed naar je piemel gaat en dat die dan hard en groter wordt
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is als je zin in seks hebt, en in jou geval bloed naar je piemel gaat en dat die dan hard en groter wordt
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah het is meer lekkerquote:
Heeft-ie dat ook gelijk gehadquote:Op zondag 3 juli 2011 10:34 schreef Kally het volgende:
Godver trouwens, weet je hoe vroeg ik wakker was
6 uur mamaaaaaaaaaaa, mogen we uit bed
Arme Ian
jij eet lasagna om half 11?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:36 schreef Pheno het volgende:
Die lasagne van daarnet was ook niet te vreten
Ja in het kader hoe jaag je iemand weg, zet je kids om 6 uur 's ochtends inquote:Op zondag 3 juli 2011 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft-ie dat ook gelijk gehad
Whahahaha
Ow en het is niet echt strandweer he
Die manboobs komen niet vanzelf hoor.quote:
`vond hij het heel erg?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja in het kader hoe jaag je iemand weg, zet je kids om 6 uur 's ochtends in
Nee het is jammer weer
Nee, ik had hem al gewaarschuwdquote:Op zondag 3 juli 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
`vond hij het heel erg?
ow ik vind het zo leuk voor jullie tweetjes
En eigenlijk komt het wel goed uit, Rob hoeft niet te werken
quote:
Nee, want ik lees nooit terugquote:Op zondag 3 juli 2011 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je al gelezen wat ik voor mijn verjaardag, kerst, volgende 2 verjaardagen etc... heb gekregen
iMacquote:
quote:
ik hou niet van melkquote:Op zondag 3 juli 2011 10:45 schreef iBenny het volgende:
Iemand trek in en halve kom frosties met melk? Ik krijg het niet weg
Ik wou het net zeggenquote:
Nice toch. De duurste mac moet je ook nooit nemen, zond evan je geld omdat ze daar nog eens de prijs x1.5 doen, omdat het kan.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet de nieuwste van de nieuwste hoor geloof ik![]()
Die krengen zijn best wel duur
Gewoon de goedkoopste, wel een i5. Wacht ik zoek hem even op
21,5": 2,5-GHz
2,5-GHz quad-core Intel Core i5
Resolutie van 1920 x 1080
4 GB (twee maal 2 GB)-geheugen
500 GB harde schijf1
AMD Radeon HD 6750M
met 512 MB
¤ 1.149,00
Niet lekker of ...?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:45 schreef iBenny het volgende:
Ik heb net lasagne op, nee, dank je.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:45 schreef iBenny het volgende:
Er zitten nu als een koe herkauwde stukjes frosties op het scherm van mn telefoomscherm... bedankt hequote:
Scheur ze.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef Renesite het volgende:
Ik scheur ff naar de douche alvorens broer en zijn vriendin hem het komende uur gaan bezetten
DOEI DOEI
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zitten nu als een koe herkauwde stukjes frosties op het scherm van mn telefoomscherm... bedankt he
Owquote:
Telefoon? Je ligt nog op bed?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zitten nu als een koe herkauwde stukjes frosties op het scherm van mn telefoomscherm... bedankt he
Een 27" beeldscherm was wel mooi geweest, maar gelijk 500 euro duurderquote:Op zondag 3 juli 2011 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nice toch. De duurste mac moet je ook nooit nemen, zond evan je geld omdat ze daar nog eens de prijs x1.5 doen, omdat het kan.
nee... ik vind dat echt vies. Komt misschien omdat ik het vroeger verplicht moest drinken van mijn mamaquote:
tettenvoedingquote:Op zondag 3 juli 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee... ik vind dat echt vies. Komt misschien omdat ik het vroeger verplicht moest drinken van mijn mama
Rob had zoiets, je krijgt hem nu, we gaan toch niet op vakantie, en nu kan het. Straks over 4 maanden weet ik niet of het kanquote:
Ja dan zou ik het eventueel ook wel lusten, maar echt als hij ijs en ijskoud isquote:Op zondag 3 juli 2011 10:54 schreef Kally het volgende:
Ik ben ook niet van de melk, heel soms en het moet zo koud zijn dat je tanden er pijn van gaan doen
Gedverquote:
Don't burn your mac!quote:Op zondag 3 juli 2011 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Dus ik was helemaal happyIk vond het al raar dat hij naar de stad wilde
Maar verassing
quote:
En BAM!!! Zo een melkvlek op de muur!quote:Op zondag 3 juli 2011 10:56 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wat melk betreft net een boer... grote mok met melk en hoppa!
Ja ik mis mijn macbook wel, denk dat ik na de vakantie er toch nog 1 aan zal schaffen.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een 27" beeldscherm was wel mooi geweest, maar gelijk 500 euro duurder
En die harde schijf van 1 TB heb ik ook niet nodig, want heb toch 2 externe harde schijven
Voor de rest wilde hij mij nog een i3 aansmeren, maar ik zei dat ik binnenkort weer wil gaan werken met foto's en HD video's. Dus zei hij uiteindelijk dat ik beter voor deze kong gaan.
En de i3 was in de aanbieding en maar 200 euro goedkoper
Ik ben ook moe, ik ging uhm laat slapenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ben echt lui
En ik wilde nog wel gaan sporten vandaag
Zit ik dan met sportkleding achter mijn pc
Maar ik sliep pas na half 4, dus het is niet zo heel gek
half 4?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ben echt lui
En ik wilde nog wel gaan sporten vandaag
Zit ik dan met sportkleding achter mijn pc
Maar ik sliep pas na half 4, dus het is niet zo heel gek
Rene heeft er 1 te koop!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik mis mijn macbook wel, denk dat ik na de vakantie er toch nog 1 aan zal schaffen.
All night long zekerquote:Op zondag 3 juli 2011 11:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook moe, ik ging uhm laat slapen
En vroeg wakker
jaquote:Op zondag 3 juli 2011 11:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
half 4?
Ik moet ook van alles gaan doen vandaag, maar het starten gaat een beetje lastig
salami, je hebt toch een date?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:08 schreef Renesite het volgende:
Straks een boterham met pindakaas en eentje met salami
Ben jij mijn jongste?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:08 schreef Renesite het volgende:
Ja, daarom ook pindakaasquote:
Hij eet iig hetzelfde als mijn jongstequote:Op zondag 3 juli 2011 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
René is mijn broer?
IK KRIJG PAT ALS SCHOONBROER YES YES YES
en ik ben je tantequote:Op zondag 3 juli 2011 11:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kally is mijn moeder en lutte mijn zusje?
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik ben je tante
Wat Kally en ik zijn zussen
quote:
Oiquote:
Dat was de bedoelingquote:
Mijn broertjequote:
Ik voel me net iemand uit Schubbekutteveen.quote:
picsquote:Op zondag 3 juli 2011 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb het bloedheet en ik loop als een echte Remlof alleen in boxer door het huis...
Bloedheetquote:Op zondag 3 juli 2011 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb het bloedheet en ik loop als een echte Remlof alleen in boxer door het huis...
nou ik was mijn comic sans kwijt, en mijn lief en mijn paarse kleurtjequote:
ohw dat zou best kunnen kloppen...quote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik was mijn comic sans kwijt, en mijn lief en mijn paarse kleurtje
Maar toen deed ik refresh en toen was alles er weer
owquote:Op zondag 3 juli 2011 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, ik kreeg mail dat ze ermee bezig zouden zijn
quote:
Ik ben helemaal tevreden zoquote:Op zondag 3 juli 2011 11:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je dingen anders wilt... kleurtjes, tags, lettertypes of wat dan ook dan moet je het maar zeggen
Neequote:
Kijkquote:Op zondag 3 juli 2011 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik loop redelijk gelijk met Lutte een keer
iqquote:Op zondag 3 juli 2011 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
welke 2 letter worden met een Q zijn er
TANDEN POETSEN!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:08 schreef Renesite het volgende:
goed je tanden poetsen, nu en voordat je weggaat nog een keer.. en vergeet de kauwgom nietquote:
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 3 juli 2011 12:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Google is je vrind miran!
http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=luim
Joh.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed je tanden poetsen, nu en voordat je weggaat nog een keer.. en vergeet de kauwgom niet
Alles komt goed
Ik zit al lang en breed klaarquote:Op zondag 3 juli 2011 12:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou... even douchen enm alles wat daar bij hoort...
heb nog een uur
Ik ben niet lang maar breedquote:Op zondag 3 juli 2011 12:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jij bent al lang en breed wakker.. ik net 20 minuten!
Aha!quote:
Qua, quad, quads, quizquote:Op zondag 3 juli 2011 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
welke 2 letter worden met een Q zijn er
Justin Bieber the Moviequote:
Glieber met Bieber, XXX-Extremequote:Op zondag 3 juli 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echtHeeft hij een film uitgebracht
Lillikquote:Op zondag 3 juli 2011 12:19 schreef iBenny het volgende:
De inhoud van het topic is gewijzigd (1 nieuwe post, 0 gewijzigde posts). Klik hier om de wijzigingen weer te geven
Wordt steeds luxer hier op fokquote:Op zondag 3 juli 2011 12:19 schreef iBenny het volgende:
De inhoud van het topic is gewijzigd (1 nieuwe post, 0 gewijzigde posts). Klik hier om de wijzigingen weer te geven
Dat kan ik niet.quote:
Post #182quote:Op zondag 3 juli 2011 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga wel weer googlen.... luilak
Bad Moviequote:
Ohw, die bedoelde je nietquote:Op zondag 3 juli 2011 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is Bieber jeweetsss toch?
Ja, maar het is donker in zo'n bios. Wink wink, nudge nudge!quote:
Johquote:Op zondag 3 juli 2011 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar het is donker in zo'n bios. Wink wink, nudge nudge!
Oh, Diaz niet in 3D?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar het is donker in zo'n bios. Wink wink, nudge nudge!
Kun je de smiley nu ook over die streep laten rollen?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
_____________________________________________________!
quote:
Ik hoorde het ook hoor. Misschien heeft hij zijn noise cancelling hoofdtelefoon op!quote:
oh my god.. Zit jij. Bij mij in de trein?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook hoor. Misschien heeft hij zijn noise cancelling hoofdtelefoon op!
Nee, niet erin. Kijk eens naar buiten.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh my god.. Zit jij. Bij mij in de trein?
ja, vertel mij wat!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
het doet maar heel even pijn...ff doorbijten
nehh. Zal lief zijn!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet tot bloedens toe hoor...die arme jongen![]()
ehm.. Dat was ik!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet toch dat ie een neger is van honderdtwintig kilo?
hier soms zonnetje, maar merendeel bewolktquote:Op zondag 3 juli 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
Is het ondertussen daar ergens ook niet meer grauw?
Ga je nog sporten vandaag?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier soms zonnetje, maar merendeel bewolkt
Daarom juistquote:Op zondag 3 juli 2011 13:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zijn anders niet zo liefdevol...tenzij je de tour bedoelt
Blauwe lucht met een paar witte wolkenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier soms zonnetje, maar merendeel bewolkt
Picsquote:Op zondag 3 juli 2011 13:51 schreef Lutte het volgende:
Ik ben echt doorweekt.Moest tuinstoelen schoonmaken voor morgen, had beter even iets anders aan kunnen doen, moet zo nog op verjaardag.
Lutje woon jij in Brabant? ik bespeur brabantse uitspraken bij jouquote:Op zondag 3 juli 2011 13:51 schreef Lutte het volgende:
Ik ben echt doorweekt.Moest tuinstoelen schoonmaken voor morgen, had beter even iets anders aan kunnen doen, moet zo nog op verjaardag.
Goed bezigquote:Op zondag 3 juli 2011 13:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toppie![]()
Ik ga na woensdag weer sporten....
Eeuuhm ja..quote:Op zondag 3 juli 2011 13:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lutje woon jij in Brabant? ik bespeur brabantse uitspraken bij jou
maar jij kwam al...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je op verjaardag gaat moet je wel een cadeautje bij hebbenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
op verjaardag...dat hoor ik alleen maar brabanders zeggen
Ikzelf ben al een cadeau ansichquote:Op zondag 3 juli 2011 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je op verjaardag gaat moet je wel een cadeautje bij hebben
Jaquote:Op zondag 3 juli 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zeg altijd: Ik ga naar een verjaardag
halloquote:Op zondag 3 juli 2011 14:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha dit word geen zoenen... Wat een verschrikking nu al!
veel kinderen ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:36 schreef PatriQue89 het volgende:
En dan heb ik het niet over rozerenetjuh..
groenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:36 schreef PatriQue89 het volgende:
En dan heb ik het niet over rozerenetjuh..
haha I TOLD YOU SO!quote:Op zondag 3 juli 2011 14:35 schreef Renesite het volgende:
Zondagmiddag. We hadden beter moeten weten....
bij die jongen.van het popcornquote:Op zondag 3 juli 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Dan gaan jullie niet, kopen jullie popcorn en cola en gaan jullie tussen de schapen liggen
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Dan gaan jullie niet, kopen jullie popcorn en cola en gaan jullie tussen de schapen liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |