Geiligheid staat weer zoquote:
quote:
quote:
quote:
Dat is als je zin in seks hebt, en in jou geval bloed naar je piemel gaat en dat die dan hard en groter wordtquote:
Fas-ci-ne-rendquote:Op zondag 3 juli 2011 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is als je zin in seks hebt, en in jou geval bloed naar je piemel gaat en dat die dan hard en groter wordt
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is als je zin in seks hebt, en in jou geval bloed naar je piemel gaat en dat die dan hard en groter wordt
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah het is meer lekkerquote:
Heeft-ie dat ook gelijk gehadquote:Op zondag 3 juli 2011 10:34 schreef Kally het volgende:
Godver trouwens, weet je hoe vroeg ik wakker was
6 uur mamaaaaaaaaaaa, mogen we uit bed
Arme Ian
jij eet lasagna om half 11?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:36 schreef Pheno het volgende:
Die lasagne van daarnet was ook niet te vreten
Ja in het kader hoe jaag je iemand weg, zet je kids om 6 uur 's ochtends inquote:Op zondag 3 juli 2011 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft-ie dat ook gelijk gehad
Whahahaha
Ow en het is niet echt strandweer he
Die manboobs komen niet vanzelf hoor.quote:
`vond hij het heel erg?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja in het kader hoe jaag je iemand weg, zet je kids om 6 uur 's ochtends in
Nee het is jammer weer
Nee, ik had hem al gewaarschuwdquote:Op zondag 3 juli 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
`vond hij het heel erg?
ow ik vind het zo leuk voor jullie tweetjes
En eigenlijk komt het wel goed uit, Rob hoeft niet te werken
quote:
Nee, want ik lees nooit terugquote:Op zondag 3 juli 2011 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je al gelezen wat ik voor mijn verjaardag, kerst, volgende 2 verjaardagen etc... heb gekregen
iMacquote:
quote:
ik hou niet van melkquote:Op zondag 3 juli 2011 10:45 schreef iBenny het volgende:
Iemand trek in en halve kom frosties met melk? Ik krijg het niet weg
Ik wou het net zeggenquote:
Nice toch. De duurste mac moet je ook nooit nemen, zond evan je geld omdat ze daar nog eens de prijs x1.5 doen, omdat het kan.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet de nieuwste van de nieuwste hoor geloof ik![]()
Die krengen zijn best wel duur
Gewoon de goedkoopste, wel een i5. Wacht ik zoek hem even op
21,5": 2,5-GHz
2,5-GHz quad-core Intel Core i5
Resolutie van 1920 x 1080
4 GB (twee maal 2 GB)-geheugen
500 GB harde schijf1
AMD Radeon HD 6750M
met 512 MB
¤ 1.149,00
Niet lekker of ...?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:45 schreef iBenny het volgende:
Ik heb net lasagne op, nee, dank je.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:45 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |