Best wel vetquote:Op zondag 3 juli 2011 01:33 schreef Water123 het volgende:
KloptIk had het afgelopen week druk. Hoe was je diploma-uitreiking?
Oke mooi!quote:Op zondag 3 juli 2011 01:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hetzelfde. Gisteren laatste examenfeest gehad, maar ook de leukste!
Die van ons ookquote:Op zondag 3 juli 2011 01:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke mooi!
Ik heb al lang geen feesten meer gehad
Ons jaarboek is trouwens wel erg vet geworden
Inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Die van ons ookLeuk zo'n ding voor over 30 jaar of zo
Bij mij niet. Nou ja ik moest ooit een vraag beantwoorden van welke docent ik een lesje zou willen leren, dat staat er dus wel in. Maar ach het was ook een *** docent. En bij jou?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Inderdaad
Staan er bij jou nog.. beschamende dingen in?
Hahaquote:Op zondag 3 juli 2011 01:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Nou ja ik moest ooit een vraag beantwoorden van welke docent ik een lesje zou willen leren, dat staat er dus wel in. Maar ach het was ook een *** docent. En bij jou?
Sowieso leuk zoietsquote:Op zondag 3 juli 2011 01:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha
Neuh, eigenlijk basic dingen zoals vragen en antwoorden van leerlingen, klassenfoto's, reisweekverslagen en groeten van de vaksecties.
Maar ik zat in de redactie dus ik wist al hoe hij ging worden
Toch wel mooi om het eindresultaat te zien
Nee, dat weet niemandquote:Op zondag 3 juli 2011 01:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Sowieso leuk zoietsIk ga maar
Weet jij wanneer het examenforum sluit?
Nee, zij zingt niet Nederlands.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die zingen toch niet NLs?
Ib4 dat dit een domme opmerking is
jahh da denk iic oowkquote:Op zondag 3 juli 2011 02:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
morgen meet0n met sanderr en heroin wss wordt dat wel gezellie ensow
neequote:Op zondag 3 juli 2011 02:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
gaat gij nog met iemand meetten dann?
quote:Op zondag 3 juli 2011 04:50 schreef Keauning het volgende:
Omg kwam net van een feestje af en ging terug naar uitgaanscentrum in mijn eigen stad en toen zaten we daar rustig buiten wat te eten, alles was al dicht.
ineens zo een opgefokte vent, net daarvoor met de politie gepraat, zocht beetje ruzie met ons. dreigen met bierflesje voor ons gezicht te slaan dit dat. En toen liep die zo een steeg in en riep die dat we moesten komen. Nja, dat gebeurde dus. En die vent trekt een mes, en dreigt dat we verder mee moeten lopen. Andere vriend politie gewaarschuwd en die vent werd ff later opgeladen toen dat die wat verder doorliep in die steeg en allemaal politie erbij. Zo wat allemaal een verklaring + gegevens af moeten leggen, duurde wel 3 kwartier ofzo...
Kwam er ook heel de tijd zo een opgefokt gastje langs, die vroeg waarom we over zijn oom aan het praten waren.Die werd ook weggestuurd.
Einde verhaal.
Eind goed, al goed.
wel 6 uurquote:Op zondag 3 juli 2011 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
bleef toch nog best lang open KB
dat is langer dan dat je vandaag hebt geslapenquote:
sry voor deze matige inkopper maar ik kon 'm niet laten liggenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat is langer dan dat je vandaag hebt geslapen![]()
![]()
a zemmelquote:Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat is langer dan dat je vandaag hebt geslapen![]()
![]()
Hebben ze pech, FOK! is niemands eigendom (behalve die van Danny), dus SES ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:41 schreef Keauning het volgende:
Maar zouden we dan misschien niet welkom zijn of hoe zit dat?
Jij was daadwerkelijk stil als ze dat vroeg ja?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Herrie maken als ik wil leren, als zij aan het leren is mag ik geen enkel! geluid maken, stom kutwijf dat het is.
Dat is wel kut inderdaad, wat een naaistreekquote:Op zondag 3 juli 2011 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Herrie maken als ik wil leren, als zij aan het leren is mag ik geen enkel! geluid maken, stom kutwijf dat het is.
JA want anders ging ze me knijpen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij was daadwerkelijk stil als ze dat vroeg ja?
Dat kun jij ook doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA want anders ging ze me knijpen.
Viel wel mee, was wel gezellig.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha lol Etsu toch.
Mn topic liep wel uit de hand net
Updates waren gepauzeerd en ik ben s ochtends vroeg nog niet zo snel!quote:
Fittie?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:21 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
WAT IS JOUW PROBLEEM, WAAR BEMOEI JIJ JE MEE!
Dan ga je wat drinkenquote:
moet je je chick maar nat gaan makenquote:
Geen idee, is gewoon zo.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom ben je droog?
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar dat werkt niet.
Ik verneukte mijn praktijk omdat ik teveel nadacht.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een doordenkertje. Alle logische vragen heb ik fout.
Gewoon bij bladzijde 1 beginnen en markeren wat je belangrijk lijkt ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. oké. Nou ja, ik ga vandaag beginnen.
Ja, ik kijk wel. Ik denk dat ik vanavond begin.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon bij bladzijde 1 beginnen en markeren wat je belangrijk lijkt ofzo.
En vanavond is het gezellig in SC, en dan zeg je 'morgen begin ik'.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik kijk wel. Ik denk dat ik vanavond begin.
Misschien wordt het vanavond wel erg ongezellig.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
En vanavond is het gezellig in SC, en dan zeg je 'morgen begin ik'.
JAAAAquote:Op zondag 3 juli 2011 15:44 schreef Etsu het volgende:
Vanavond gaan we weer TC'en, met Jordy erbij enzo.
Alles kan.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien wordt het vanavond wel erg ongezellig.
Ik doe mee, webcam dit datquote:Op zondag 3 juli 2011 15:44 schreef Etsu het volgende:
..quote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien staat ie wel heel lang droog, ik weet niet.
Likbare kuikens?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hierbij moest ik aan regenbogen en troetelbeertjes denken.
Komt voor de bakkerquote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is je geraden. Ik had je nét gemist vrijdag ofzo.
Helemaal niet joh..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Helemaal niet joh..JORDYYYYYYYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Likbaar kuiken-alarm gaat af.
![]()
Leuke woordspeling was dat hèquote:
Je gaat ze toch wel even ownenquote:
Zo laat?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
Morgenavond om 19:00 uur pas. Henig an
Geen gevaarherkenning voor jou?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had 2 fouten in kennis, 2 fouten in inschatting.
Meen je dat?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Bij een gelijkwaardige kruising, rechts
Retorische vraag dit datquote:
Oke.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:44 schreef Etsu het volgende:
Ooh zeer netjes dan. Net een oefenexamen gemaakt. 1 fout bij regels en 5 bij gevaarherkenningquote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, dat bedoelde ik met inschatting.
quote:
Hahaha, bij mijn oefenexamens had ik telkens 20 fouten in gevaarherkenning enzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:56 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh zeer netjes dan. Net een oefenexamen gemaakt. 1 fout bij regels en 5 bij gevaarherkenning
[..]
Waar oefen je mee, VekaBest?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:56 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh zeer netjes dan. Net een oefenexamen gemaakt. 1 fout bij regels en 5 bij gevaarherkenning
[..]
Soms draait het ook om geluk iddquote:Op zondag 3 juli 2011 15:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha, bij mijn oefenexamens had ik telkens 20 fouten in gevaarherkenning enzo.Was echt doodsbang ervoor.
Vanavond pas?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:44 schreef Etsu het volgende:
Valt weer mee dan. Praktijk ook in 1x gehaald?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik het vet slecht had gemaakt.
Neen, 3 x over gedaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef strontboer het volgende:
[..]
Valt weer mee dan. Praktijk ook in 1x gehaald?
Nee, meer aan het feit dat ik strontzenuwachtig was en 4 x dezelfde examinator kreeg (ook voor TTT).quote:Op zondag 3 juli 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Lag vast aan de auto of aan de medeweggebruikers...
Kameraad reed zonder rijbewijs op een brommer in Azië. Werd ie aangehouden door de politie. Had ie 2 keuzes: of een boete betalen of een rijbewijs van de politie kopenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:59 schreef Etsu het volgende:
Mijn tante is voor haar praktijk 5x gezakt en heeft toen d'r rijbewijs in Canada gehaald.
hahaha wtfquote:Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kameraad reed zonder rijbewijs op een brommer in Azië. Werd ie aangehouden door de politie. Had ie 2 keuzes: of een boete betalen of een rijbewijs van de politie kopenHoezo corrupt
Wtf.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kameraad reed zonder rijbewijs op een brommer in Azië. Werd ie aangehouden door de politie. Had ie 2 keuzes: of een boete betalen of een rijbewijs van de politie kopenHoezo corrupt
Krijg je dan geen memberkorting ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, meer aan het feit dat ik strontzenuwachtig was en 4 x dezelfde examinator kreeg (ook voor TTT).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Krijg je dan geen memberkorting ofzo?
Nee was het maar zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stomme vent.
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef strontboer het volgende:
Ik heb een paar weken terug het formulier "Aanvraag Studenten OV-chipkaart" ingevuld en opgestuurd. Nu heb ik enkele dagen geleden mijn persoonlijke OV-chipkaart ontvangen, maar moet ik nu ook nog het formulier invullen waarmee je je studentenreisproduct koppelt aan je OV-chipkaart of wordt dit automatisch gedaan?
Te veel gezoep'nquote:Op zondag 3 juli 2011 16:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
gisternacht is weer half weggevallen
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja
Heb niet meer aan mijn principe gedacht
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef yosander het volgende:
[..]. Ik vannacht wel, maar had niet zoveel zin om veel te drinken
.
Stel ik je teleurquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn geheugen was prima, tot de goldstrike.
Nee, ik niet. Ik had Etsu's voorbeeld gevolgd.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hebben jullie allemaal nog comic sans dan?
Amen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Ik had Etsu's voorbeeld gevolgd.
iig....quote:
Ja, vond het erg lekker spul. Een shotje voor 2 euro, wat wil je dan ookquote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan wordt de vraag: heb je 't nog binnen kunnen houden?
Nee.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Etsu... verander 4 letters en je hebt poep
zo kan ik het ook
Strontboer... verander 1 letter en je hebt...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Etsu... verander 4 letters en je hebt poep
zo kan ik het ook
Onzin uitkramenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Berichten van 5 minuten geleden erbij halen._____________!
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Strontboer... verander 1 letter en je hebt...
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Baas.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:11 schreef yosander het volgende:
[..]
BINGOquote:
Ja, een strontboer wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan een boer zoveel stront produceren dan?
Nee, maar z'n vee welquote:Op zondag 3 juli 2011 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan een boer zoveel stront produceren dan?
Ja, die zag ik laatst nog weer op Dumpert staan, dus staat weer vers in m'n geheugenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:16 schreef strontboer het volgende:
Sander moet jij ook niet bij die Defqon cd bij Tatanka - Afrika aan onderstaand filmpje denken?![]()
Hahah hij blijft mooiquote:Op zondag 3 juli 2011 16:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, die zag ik laatst nog weer op Dumpert staan, dus staat weer vers in m'n geheugen.
Morgen nog 1 en dan over een paar weken nog een paarquote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Mr.DD het volgende:
Godver alle examenfeesten zijn nu toch écht voorbij
Ik ga voor Afrika en Another Levelquote:Op zondag 3 juli 2011 16:21 schreef strontboer het volgende:
Trouwens, Psyko Punkz - Left with the wrong beste nummer van de cd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |