Best wel vetquote:Op zondag 3 juli 2011 01:33 schreef Water123 het volgende:
KloptIk had het afgelopen week druk. Hoe was je diploma-uitreiking?
Oke mooi!quote:Op zondag 3 juli 2011 01:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hetzelfde. Gisteren laatste examenfeest gehad, maar ook de leukste!
Die van ons ookquote:Op zondag 3 juli 2011 01:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke mooi!
Ik heb al lang geen feesten meer gehad
Ons jaarboek is trouwens wel erg vet geworden
Inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Die van ons ookLeuk zo'n ding voor over 30 jaar of zo
Bij mij niet. Nou ja ik moest ooit een vraag beantwoorden van welke docent ik een lesje zou willen leren, dat staat er dus wel in. Maar ach het was ook een *** docent. En bij jou?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Inderdaad
Staan er bij jou nog.. beschamende dingen in?
Hahaquote:Op zondag 3 juli 2011 01:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Nou ja ik moest ooit een vraag beantwoorden van welke docent ik een lesje zou willen leren, dat staat er dus wel in. Maar ach het was ook een *** docent. En bij jou?
Sowieso leuk zoietsquote:Op zondag 3 juli 2011 01:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha
Neuh, eigenlijk basic dingen zoals vragen en antwoorden van leerlingen, klassenfoto's, reisweekverslagen en groeten van de vaksecties.
Maar ik zat in de redactie dus ik wist al hoe hij ging worden
Toch wel mooi om het eindresultaat te zien
Nee, dat weet niemandquote:Op zondag 3 juli 2011 01:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Sowieso leuk zoietsIk ga maar
Weet jij wanneer het examenforum sluit?
Nee, zij zingt niet Nederlands.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die zingen toch niet NLs?
Ib4 dat dit een domme opmerking is
jahh da denk iic oowkquote:Op zondag 3 juli 2011 02:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
morgen meet0n met sanderr en heroin wss wordt dat wel gezellie ensow
neequote:Op zondag 3 juli 2011 02:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
gaat gij nog met iemand meetten dann?
quote:Op zondag 3 juli 2011 04:50 schreef Keauning het volgende:
Omg kwam net van een feestje af en ging terug naar uitgaanscentrum in mijn eigen stad en toen zaten we daar rustig buiten wat te eten, alles was al dicht.
ineens zo een opgefokte vent, net daarvoor met de politie gepraat, zocht beetje ruzie met ons. dreigen met bierflesje voor ons gezicht te slaan dit dat. En toen liep die zo een steeg in en riep die dat we moesten komen. Nja, dat gebeurde dus. En die vent trekt een mes, en dreigt dat we verder mee moeten lopen. Andere vriend politie gewaarschuwd en die vent werd ff later opgeladen toen dat die wat verder doorliep in die steeg en allemaal politie erbij. Zo wat allemaal een verklaring + gegevens af moeten leggen, duurde wel 3 kwartier ofzo...
Kwam er ook heel de tijd zo een opgefokt gastje langs, die vroeg waarom we over zijn oom aan het praten waren.Die werd ook weggestuurd.
Einde verhaal.
Eind goed, al goed.
wel 6 uurquote:Op zondag 3 juli 2011 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
bleef toch nog best lang open KB
dat is langer dan dat je vandaag hebt geslapenquote:
sry voor deze matige inkopper maar ik kon 'm niet laten liggenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat is langer dan dat je vandaag hebt geslapen![]()
![]()
a zemmelquote:Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat is langer dan dat je vandaag hebt geslapen![]()
![]()
Hebben ze pech, FOK! is niemands eigendom (behalve die van Danny), dus SES ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:41 schreef Keauning het volgende:
Maar zouden we dan misschien niet welkom zijn of hoe zit dat?
Jij was daadwerkelijk stil als ze dat vroeg ja?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Herrie maken als ik wil leren, als zij aan het leren is mag ik geen enkel! geluid maken, stom kutwijf dat het is.
Dat is wel kut inderdaad, wat een naaistreekquote:Op zondag 3 juli 2011 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Herrie maken als ik wil leren, als zij aan het leren is mag ik geen enkel! geluid maken, stom kutwijf dat het is.
JA want anders ging ze me knijpen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij was daadwerkelijk stil als ze dat vroeg ja?
Dat kun jij ook doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA want anders ging ze me knijpen.
Viel wel mee, was wel gezellig.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha lol Etsu toch.
Mn topic liep wel uit de hand net
Updates waren gepauzeerd en ik ben s ochtends vroeg nog niet zo snel!quote:
Fittie?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:21 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
WAT IS JOUW PROBLEEM, WAAR BEMOEI JIJ JE MEE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |