quote:Zaterdag aanstaande houdt de bokswereld de adem in: de twee zwaargewicht kampioenen Wladimir Klitschko en David Haye treffen elkaar dan in het 57.000 toeschouwers tellende HSV-stadion in Hamburg, een duel dat wereldwijd wordt uitgezonden.
In Nederland is deze wedstrijd van de (nieuwe) eeuw te zien bij RTL 7. Humberto Tan presenteert de boksavond samen met drievoudig wereldkampioen zwaargewicht K-1 Remy Bonjasky, Arnold Vanderlyde (driemaal brons met boksen op de Olympische Spelen) en Jules Deelder. De ’nachtburgemeester van Rotterdam’ schreef eerder het boek ‘The Dutch Windmill’ over bokslegende Bep van Klaveren.
hij drukte toen Haye naar beneden gingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom dan? Te laag stoten of zo?
Kijk MMA, dat is nog vetterquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Had gedacht dat het hier wel iets drukker zou zijn.
Maar ik moet toch zeggen dat ik de K1 duidelijk vetter vindt dan boksen. Vind de partij tot nu toe redelijk saai...
Ik heb er een gevonden zonder reclames maar die loopt vet achter...quote:
Dat is toch met worstelen erbij? Dat grondwerk vind ik ook saai, dr moet gewoon geslagen en geschopt worden!quote:
Wilde het net gaan zeggen. Kijk nooit boksen, maar dit gevecht wel omdat het erg bijzonder schijnt te zijn. Tot nu toe kan het me (helaas) niet boeien.quote:
Boksen is de kingquote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wilde het net gaan zeggen. Kijk nooit boksen, maar dit gevecht wel omdat het erg bijzonder schijnt te zijn. Tot nu toe kan het me (helaas) niet boeien.
MMA > Kickboksen > Boksen
Net alsof je naar een barcelona wedstrijd zit te kijken bij de NOS iddquote:Op zondag 3 juli 2011 00:01 schreef tralalala het volgende:
Die commentatoren zijn ook niet partijdig ofzo.
Vechtsporten evolueren als pokemon omdat het steeds extremer moetquote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wilde het net gaan zeggen. Kijk nooit boksen, maar dit gevecht wel omdat het erg bijzonder schijnt te zijn. Tot nu toe kan het me (helaas) niet boeien.
Fyodor vs Overeem komt er waarschijnlijk nooit...quote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat extreme valt nog wel mee hoor, Jiu Jitsu, Worstelen en (kick)boksen zijn allemaal redelijk maatschappelijk geaccepteerde sporten, MMA combineert ze enkel.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:02 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Vechtsporten evolueren als pokemon omdat het steeds extremer moet
Hier dan maar verder idd..quote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef Karina het volgende:
Oh dit topic dan maar? Nu weet ik het ook niet meer.
Ja maar het wordt nu zo'n tactisch steekspel. Als je nou ook nog je benen kon gebruiken, zou je iets meer contact zien en heb je meer mogelijke combinaties waardoor er gewoon meer gebeurt.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef borisz het volgende:
Juist gewoon alleen klappen uitdelen maakt die 'gewoon' boksen een van de leukere vechtsporten.
Als je ook nog takedowns kon maken en kon clinchen nog meerquote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja maar het wordt nu zo'n tactisch steekspel. Als je nou ook nog je benen kon gebruiken, zou je iets meer contact zien en heb je meer mogelijke combinaties waardoor er gewoon meer gebeurt.
K1 is ook nog leuk om te volgen. Al dat MMA geneuzel kan mij gestolen worden.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja maar het wordt nu zo'n tactisch steekspel. Als je nou ook nog je benen kon gebruiken, zou je iets meer contact zien en heb je meer mogelijke combinaties waardoor er gewoon meer gebeurt.
Overeem vs Werdum ga ik dadelijk even youtuben...quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef borisz het volgende:
[..]
K1 is ook nog leuk om te volgen. Al dat MMA geneuzel kan mij gestolen worden.
Niet doen, dat gevecht was door het misselijke gedrag van Werdum echt een aanfluitingquote:Op zondag 3 juli 2011 00:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Overeem vs Werdum ga ik dadelijk even youtuben...
Precies, die grondgevechten boeien mij niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef borisz het volgende:
[..]
K1 is ook nog leuk om te volgen. Al dat MMA geneuzel kan mij gestolen worden.
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:11 schreef wdn het volgende:
Ze zouden zo'n match door moeten laten gaan tot 1 KO gaat.
30 rondes?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:11 schreef wdn het volgende:
Ze zouden zo'n match door moeten laten gaan tot 1 KO gaat.
Nee, niks rondes. Gewoon tot er 1 neer gaat.quote:
want?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vond het behoorlijk saai...
Kan niet wachten tot december!
sinterklaas?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vond het behoorlijk saai...
Kan niet wachten tot december!
Nouja niks. Zo'n wedstrijd is natuurlijk wel iets.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:16 schreef Paul-89 het volgende:
Doe je zo stoer in de media en dan presteer je niks.
Misschien als de broer van Blatter in de jury zit.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:17 schreef TheGeneral het volgende:
Als Klitchko dit niet wint klopt er iets niet.
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk dat de Kerstman zonder Baard wint![]()
Pak nou een ander gevecht, dit was echt een schande voor MMAquote:Op zondag 3 juli 2011 00:19 schreef Nober het volgende:
Vond je het tegenvallen? Misschien kan ik nog wat betekenen.
Alistair Overeem vs Fabricio Werdum
Bedankt voor die bloemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaat ie straks ook ons bedanken in het Nederlands??
Het was ook wel saai, dus je bent niet domquote:Op zondag 3 juli 2011 00:22 schreef PirE het volgende:
Ik vond het eigenlijk best wel saai, maar ik heb er ook geen verstand van
Lima is alles behalve saai, met d'r adding, adding, adding.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:22 schreef PirE het volgende:
Boksen is overrated. Dit was nog wel aardig. Kun je nagaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:22 schreef PirE het volgende:
Vond ik ook, en het was weer gezelligquote:Op zondag 3 juli 2011 00:24 schreef Karina het volgende:
Toch leuk dat er EINDELIJK weer eens een match op tv was.
Interessantdoenerij van een schele, verslaafde Rotterdamse bosuil.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:26 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft Deelder eigenlijk een zonnenbril op? Edgar Davids kwaaltje?
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Interessantdoenerij van een schele, verslaafde Rotterdamse bosuil.
Anders zien we dat ie gebruikt heeft, nu denken we het.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:26 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft Deelder eigenlijk een zonnebril op? Edgar Davids kwaaltje?
gewoon een jumpsuit van maken.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar krijg je die wel aan je broek, ik heb al moeite met een normale riem.
Biograaf van Bep van Klaverenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Interessantdoenerij van een schele, verslaafde Rotterdamse bosuil.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:00 schreef Leatherface het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet Shevchenko en de gebroeders Klitshko,
morgen?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:29 schreef Nober het volgende:
Maar ik ga, morgen Nadal-Djokovic... zien we elkaar wel weer.
Adem even diep in voordat je typt...quote:Op zondag 3 juli 2011 00:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
geweldige zege voor wladimir, goed gecontroleerd. mensen die zeggen dat boksen saai is moeten kijken naar de lagere divisies, vooral bantam,light welterweight, welterweight, middleweight en super middleweight.
Zwaargewicht is gewoon dominantie van de klitschko broers.
Pacman tegen mosley vond ik ook niet veel paar maanden terugquote:Op zondag 3 juli 2011 00:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
geweldige zege voor wladimir, goed gecontroleerd. mensen die zeggen dat boksen saai is moeten kijken naar de lagere divisies, vooral bantam,light welterweight, welterweight, middleweight en super middleweight.
Zwaargewicht is gewoon dominantie van de klitschko broers.
Ow, ja sorryquote:Op zondag 3 juli 2011 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Lange zin, zonder hoofdletters, etc.
Wat een lekker Amsterdams accent heeft die Remy
True, mosley was aan het rennen sinds die 3e ronde helaas, eigen schuld hadden ze pacquiao maar met iemand anders moeten matchen, hij tegen marquez in november wordt wel goed, marquez vecht altijdquote:Op zondag 3 juli 2011 00:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Pacman tegen mosley vond ik ook niet veel paar maanden terug
Het gaat om de eer he?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:38 schreef Caland het volgende:
Wat armoedig zegKrijgt even 20 euro en wat losgeld van Humberto
Nee, dat is SBSquote:Op zondag 3 juli 2011 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, overhandig dat geld dan niet. Campingzender
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:39 schreef Absurditeit het volgende:
Van die 20 euro kan Humberto alweer bijna een nieuw C&A-pak kopen.
FF Pissenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:39 schreef Caland het volgende:
Ik ben trouwens stipt om kwart voor 11 in slaap gevallen en nu wakker geworden, over armoedig gesproken.
quote:
quote:Humberto Tan geloof ik geen seconde. Hij acteert een enthousiaste presentator. Humberto Tan denkt dat als hij maar veel op het puntje van zijn stoel gaat zitten en veel met zijn armen beweegt tijdens het schreeuwen van een vraag, wij automatisch geloven in zijn betrokkenheid. Afgelopen zondag, afgezet tegen de rauwe, oprechte emoties van de FC Volendam-spelers, werd nog eens extra duidelijk hoe ongeloofwaardig Humberto een anchorman acteert.
In het verleden, bij Studio Sport, waren de montages van de degradatiewedstrijden adembenemend. Zelfs tv-narcist Mart Smeets stelde zich dienstbaar op. Het ging om de emotie. Om het voetbal. Om winst en verlies. Bij Studio Sport snapten ze tenminste waar het om ging. Echte emotie. Oké, Mart Smeets zei nog wel eens: 'En ja, lieve mensen, dat is ook het gezicht van verliezen. Laten wij, als volwassen mannen, stil zijn en naar de volgende beelden kijken, en late wij diep, diep, diep ons petje afnemen voor mag ik dat zo zeggen? ja, dat mag ik zo zeggen een prachtige sportman. Waarvan akte.' En dan zag je een voetballer huilen.
Humberto Tan kreeg het afgelopen zondag voor elkaar een hele middag topamusement in z'n eentje de nek om te draaien. Midden in de ultieme degradatiewedstrijd tussen De Graafschap en
FC Volendam werd er op onverwachte momenten teruggeschakeld naar de studio, waar de schnabbelkoningen Jan van Halst en Ronald Koeman met zichtbare tegenzin moesten luisteren naar Humberto's geloei. Geen minuut heb ik geloofd in zijn opwinding. Iedereen die zondag naar Eredivisie Live keek, zag een slecht toneelstuk met in de hoofdrol een D-acteur. Nooit is Humberto oprecht geraakt. Steeds maar is hij bezig met de snedige oneliner. Nooit ziet hij de emotie, altijd is hij bezig met het schijtlollig geformuleerde bruggetje naar een volgend itempje.
De regie hielp Tan bij zijn bedrog. Ook díé mensen denken dat ik achterlijk ben. Doelpunten tijdens Feyenoord-Roda JC werden steeds gepresenteerd alsof ze toevallig vielen als er werd overgeschakeld naar De Kuip. In werkelijkheid keek ik steeds naar een opname. Humberto en zijn ploeg hebben zondag een prachtige middag vergald met leugenachtige, ongeloofwaardige televisie. Sport voor en door kinderen. Dat is jammer. Eén ding werd duidelijk: een betrokken presentator bén je. Die kun je niet acteren. Hoe hard je ook schreeuwt.
Iets van the red hot chilipeppersquote:Op zondag 3 juli 2011 03:20 schreef Pulu het volgende:
Aparte ervaring op RTL7 met al die reclame tussen de rondes door....
Kan iemand mij vertellen met welke muziek Klitschko opkwam? Althans op RTL7 werd de opkomst van Klitschko begeleid met een tof nummer...
Bij voorbaat dank!!
Het was een nummer van de Red Hot Chili Peppers. Even nadenken welke het ook al weer was.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:20 schreef Pulu het volgende:
Kan iemand mij vertellen met welke muziek Klitschko opkwam? Althans op RTL7 werd de opkomst van Klitschko begeleid met een tof nummer...
Bij voorbaat dank!!
RTL Duitsland had ook reclame's tussendoor na iedere rondequote:Op zondag 3 juli 2011 03:20 schreef Pulu het volgende:
Bij voorbaat dank!!
quote:Zwaargewichtbokser Haye wil revanche tegen Klitsjko
HAMBURG - Zwaargewicht David Haye wil een herkansing tegen Wladimir Klitschko. De 30-jarige Britse bokser verloor zaterdagavond zijn wereldtitel van de bond WBA op punten aan de Oekraïner, maar weet die nederlaag na afloop aan een gebroken teen.
"Als hij me al niet knock-out kan slaan op één been, hoe dan als ik wel fit ben", citeert de BBC.
Klitschko, die voor aanvang van het duel al in het bezit was van de wereldtitels van de bonden WBO en IBF, reageerde laconiek op de uitspraken van zijn tegenstander.
"Als hij een herkansing wil sla ik hem zeker knock-out. Ik bepaal nu wat er gebeurt en ik ga eerst nadenken over mijn volgende stap", aldus de 35-jarige Dr. Steelhammer.
Haye kreeg veel kritiek van fans en kenners voor het excuus. Zowat de hele bokswereld vindt dat de Londenaar niet had moeten vechten als hij daadwerkelijk geblesseerd was. Naast de teenblessure klaagde de verliezer tevens over een slechte scheidsrechter.
Door de uitkomst van het gevecht is de hegemonie van de Klitschko-familie bij de zwaargewichten compleet. Broer Vitali heeft de wereldtitel van de andere belangrijke bond, de WBC, in handen. Beiden hebben altijd duidelijk gemaakt dat een broedergevecht geen optie is.
Thanks!!!quote:Op zondag 3 juli 2011 08:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het was een nummer van de Red Hot Chili Peppers. Even nadenken welke het ook al weer was.
Edit:
Red Hot Chili Peppers - Can't Stop.
Gewoon de Britse ziekte dus...quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:39 schreef Leatherface het volgende:
Thrash talk en bluf vooraf hoort bij de sport, dus dat kan ik nog wel pruimen.
Maar ik vind Haye met zijn opmerkingen na de partij onsportief. Boks dan niet als je zo geblesseerd bent. En als je dan toch besluit te vechten, erken dan gewoon je nederlaag.
Klitschko vs Klitschko zal nooit gebeuren zeiden ze al in hun docu.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon de Britse ziekte dus...
Klitschko vs. Klitschko zal er wel niet snel inzitten, maar een revanche-partij tegen Haye kan best nog wel eens gebeuren, denk niet dat Wladimir heel erg geschrokken zal zijn of zo...
Toetsenbord kapot?quote:
Dus iedereen die het hoogste heeft behaald met een sport moet stoppen omdat die niks meer kan halen? Lekker saai zou dat worden. Je titel beschermen tegen nieuwe upcomers is wel wat meer dan alleen maar verdedigen imo.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je titel verdedigen is niet het hoogst haalbare wat je kan halen
Vannacht dus.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zag toevallig ergens dat over 3 weken Zab Judah vs. Amir Khan op het programma staat.
Als je boxing fan bent een must see lijkt me
Lachwekkend zeg dit. Khan slaat hem op de gordel, die andere gaat op zijn knieën omdat ie wil aantonen dat ie onder zijn gordel is geslagen: wordt ie uitgeteld!quote:
Op de Nederlandse TV denk ik niet nee.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:46 schreef Karina het volgende:
Komt er binnenkort nog iets op tv? Ik bedoel, op 1 van de reguliere zenders?
In de jaren 70 stonden een paar miljoen Nederlanders 's nachts op om Mohammed Ali te zien boksen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:08 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Op de Nederlandse TV denk ik niet nee.
vroeger Tong, vroegerquote:Op zondag 24 juli 2011 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de jaren 70 stonden een paar miljoen Nederlanders 's nachts op om Mohammed Ali te zien boksen.
Oh jammer dat het bij 1 keer is gebleven, komt zeker allemaal op digitale kanalen?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:08 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Op de Nederlandse TV denk ik niet nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |