quote:Zaterdag aanstaande houdt de bokswereld de adem in: de twee zwaargewicht kampioenen Wladimir Klitschko en David Haye treffen elkaar dan in het 57.000 toeschouwers tellende HSV-stadion in Hamburg, een duel dat wereldwijd wordt uitgezonden.
In Nederland is deze wedstrijd van de (nieuwe) eeuw te zien bij RTL 7. Humberto Tan presenteert de boksavond samen met drievoudig wereldkampioen zwaargewicht K-1 Remy Bonjasky, Arnold Vanderlyde (driemaal brons met boksen op de Olympische Spelen) en Jules Deelder. De ’nachtburgemeester van Rotterdam’ schreef eerder het boek ‘The Dutch Windmill’ over bokslegende Bep van Klaveren.
hij drukte toen Haye naar beneden gingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom dan? Te laag stoten of zo?
Kijk MMA, dat is nog vetterquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Had gedacht dat het hier wel iets drukker zou zijn.
Maar ik moet toch zeggen dat ik de K1 duidelijk vetter vindt dan boksen. Vind de partij tot nu toe redelijk saai...
Ik heb er een gevonden zonder reclames maar die loopt vet achter...quote:
Dat is toch met worstelen erbij? Dat grondwerk vind ik ook saai, dr moet gewoon geslagen en geschopt worden!quote:
Wilde het net gaan zeggen. Kijk nooit boksen, maar dit gevecht wel omdat het erg bijzonder schijnt te zijn. Tot nu toe kan het me (helaas) niet boeien.quote:
Boksen is de kingquote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wilde het net gaan zeggen. Kijk nooit boksen, maar dit gevecht wel omdat het erg bijzonder schijnt te zijn. Tot nu toe kan het me (helaas) niet boeien.
MMA > Kickboksen > Boksen
Net alsof je naar een barcelona wedstrijd zit te kijken bij de NOS iddquote:Op zondag 3 juli 2011 00:01 schreef tralalala het volgende:
Die commentatoren zijn ook niet partijdig ofzo.
Vechtsporten evolueren als pokemon omdat het steeds extremer moetquote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wilde het net gaan zeggen. Kijk nooit boksen, maar dit gevecht wel omdat het erg bijzonder schijnt te zijn. Tot nu toe kan het me (helaas) niet boeien.
Fyodor vs Overeem komt er waarschijnlijk nooit...quote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat extreme valt nog wel mee hoor, Jiu Jitsu, Worstelen en (kick)boksen zijn allemaal redelijk maatschappelijk geaccepteerde sporten, MMA combineert ze enkel.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:02 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Vechtsporten evolueren als pokemon omdat het steeds extremer moet
Hier dan maar verder idd..quote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef Karina het volgende:
Oh dit topic dan maar? Nu weet ik het ook niet meer.
Ja maar het wordt nu zo'n tactisch steekspel. Als je nou ook nog je benen kon gebruiken, zou je iets meer contact zien en heb je meer mogelijke combinaties waardoor er gewoon meer gebeurt.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef borisz het volgende:
Juist gewoon alleen klappen uitdelen maakt die 'gewoon' boksen een van de leukere vechtsporten.
Als je ook nog takedowns kon maken en kon clinchen nog meerquote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja maar het wordt nu zo'n tactisch steekspel. Als je nou ook nog je benen kon gebruiken, zou je iets meer contact zien en heb je meer mogelijke combinaties waardoor er gewoon meer gebeurt.
K1 is ook nog leuk om te volgen. Al dat MMA geneuzel kan mij gestolen worden.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja maar het wordt nu zo'n tactisch steekspel. Als je nou ook nog je benen kon gebruiken, zou je iets meer contact zien en heb je meer mogelijke combinaties waardoor er gewoon meer gebeurt.
Overeem vs Werdum ga ik dadelijk even youtuben...quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef borisz het volgende:
[..]
K1 is ook nog leuk om te volgen. Al dat MMA geneuzel kan mij gestolen worden.
Niet doen, dat gevecht was door het misselijke gedrag van Werdum echt een aanfluitingquote:Op zondag 3 juli 2011 00:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Overeem vs Werdum ga ik dadelijk even youtuben...
Precies, die grondgevechten boeien mij niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef borisz het volgende:
[..]
K1 is ook nog leuk om te volgen. Al dat MMA geneuzel kan mij gestolen worden.
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:11 schreef wdn het volgende:
Ze zouden zo'n match door moeten laten gaan tot 1 KO gaat.
30 rondes?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:11 schreef wdn het volgende:
Ze zouden zo'n match door moeten laten gaan tot 1 KO gaat.
Nee, niks rondes. Gewoon tot er 1 neer gaat.quote:
want?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vond het behoorlijk saai...
Kan niet wachten tot december!
sinterklaas?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vond het behoorlijk saai...
Kan niet wachten tot december!
Nouja niks. Zo'n wedstrijd is natuurlijk wel iets.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:16 schreef Paul-89 het volgende:
Doe je zo stoer in de media en dan presteer je niks.
Misschien als de broer van Blatter in de jury zit.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:17 schreef TheGeneral het volgende:
Als Klitchko dit niet wint klopt er iets niet.
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk dat de Kerstman zonder Baard wint![]()
Pak nou een ander gevecht, dit was echt een schande voor MMAquote:Op zondag 3 juli 2011 00:19 schreef Nober het volgende:
Vond je het tegenvallen? Misschien kan ik nog wat betekenen.
Alistair Overeem vs Fabricio Werdum
Bedankt voor die bloemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaat ie straks ook ons bedanken in het Nederlands??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |