Dat heb ik al gedaan, jij gaat artikelen van je lijstje schrappen niet ik.Jij leeft compleet buiten de realiteit dat is onmogelijk om daar tegen te discussiëren, als jij van mening bent dat het uit tenue van Ajax geel zwart is i.p.v. rood wit blijf je net zo lang zeuren en doordrammen en verdraaien dat de discussie abrupt wordt afgekapt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tsja, een auto is een luxemiddel, dat je niet per se nodig hebt. Als je dichtbij je werk woont, kan je die afstand prima fietsen, lijkt mij, en dat dan al behoorlijk veel mensen.
Wil je even inhoudelijk op mijn berekeningen ingaan?
Ik heb jouw lijstje dus aangepast. Nu jij weer. Kom op, als jij van mening bent dat het niet te doen is, geef je update van je berekeningen maar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, jij gaat artikelen van je lijstje schrappen niet ik.Jij leeft compleet buiten de realiteit dat is onmogelijk om daar tegen te discussiëren, als jij van mening bent dat het uit tenue van Ajax geel zwart is i.p.v. rood wit blijf je net zo lang zeuren en doordrammen en verdraaien dat de discussie abrupt wordt afgekapt.
Verzekering heb ik reeds in mijn lijstje meegenomen. Omscholingskosten kan je van de belasting aftrekken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als het nu al ingewikkeld is om het lijstje kloppend te krijgen, hoe gaan die mensen dan omscholen EN zichzelf verzekeren?
Je lult constant uit je nek dus er valt niet te discussiëren met jou.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik heb jouw lijstje dus aangepast. Nu jij weer. Kom op, als jij van mening bent dat het niet te doen is, geef je update van je berekeningen maar.
En dan is de omscholing zeker gratis.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Verzekering heb ik reeds in mijn lijstje meegenomen. Omscholingskosten kan je van de belasting aftrekken.
Nee, het is aftrekbaar van de belasting, wat het leed aanzienlijk verzacht. Heb je momenteel geen geld om je om te scholen, dan leen je het.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:05 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan is de omscholing zeker gratis.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Je lult constant uit je nek dus er valt niet te discussiëren met jou.
En de uitgaves zijn ook zeker bruto.....quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:06 schreef Zienswijze het volgende:
Het modale inkomen is volgens het CBS 2546 euro per maand. Met een gezinsinkomen van 2600 euro zit je er dus iets boven. Jullie willen beweren dat je van een modaal inkomen niet kan leven..?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:08 schreef betyar het volgende:
[..]
En de uitgaves zijn ook zeker bruto.....![]()
![]()
Inderdaad. Je zit dus met 2600 netto ruim boven het 25XX bruto inkomen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:08 schreef betyar het volgende:
[..]
En de uitgaves zijn ook zeker bruto.....![]()
![]()
quote:Het bruto modale inkomen is volgens het CPB in 2010 ¤ 32.500 (vakantietoeslag meegerekend). Per maand is dat ¤ 2.508,- (bruto, exclusief 8% vakantietoeslag).
Je gaat nu twee onder modaal netto inkomens vergelijken met 1 bruto modaal inkomen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Je zit dus met 2600 netto ruim boven het 25XX bruto inkomen.
[..]
Dan zit je er inderdaad onder, maar als beide patners werken dan is je gezinsinkomen 2600 euro netto per maand, wat redelijk binnen het gemiddelde ligt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Je gaat nu twee onder modaal netto inkomens vergelijken met 1 bruto modaal inkomen?
Omdat het openbaar vervoer duur is en zo veel tijd kost dat je niet meer kan werken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef Zienswijze het volgende:
Beredeneer maar waarom een auto voor een gezin een must have is. Als je weinig verdient, moet je niet verwachten dat je alles aan kan schaffen. Maar goed, ik ben benieuwd naar je redenatie waarom een gezin een auto moet hebben.
Ik heb het niet eens over het OV gehad als je mijn posts eens leest. Ik heb het over de fiets bijvoorbeeld als alternatief vervoersmiddel, wat veel mensen in de grote steden ook doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat het openbaar vervoer duur is en zo veel tijd kost dat je niet meer kan werken.
Ik heb een oma die alles zonder auto doet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:33 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ken een bijstandsmoeder die alles zonder auto doet.
De buren kunnen je helpen of je belt een taxi.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:32 schreef betyar het volgende:
Je kinderen zullen ('s nachts) maar iets krijgen, kun je mooi op je fiets met je ziek of gewond kind naar de huisartsenpost.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |