Jij denkt serieus dat flares met vliegtuigen te maken hebben ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:52 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
<snip>
Toen waren er nog geen flares ?
er staat nergens beschreven dat het een vliegtuig is toch (of bedoel je summers zijn reactie).quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:07 schreef Killaht het volgende:
[..]
Knap een hightech vliegtuig in driehoek formaat met "hover" techniek en soort geruisloze straalmotoren als 5 jaar later pas het eerste significante vliegtuig wordt uitgevonden en flares nog niet bestonden.
flares haalde ik aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat flares met vliegtuigen te maken hebben ?
"a technique used in Landing an aircraft where the descent rate is gradually reduced until the landing gear gently touches the ground or runway."
Is bepaald niet wat er wordt bedoelt met 'flares', maar dit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flare_(pyrotechnic)
Ik bedoel de flares die uit vliegtuigen worden gedropt , tenslotte was dat de verklaring vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat flares met vliegtuigen te maken hebben ?
"a technique used in Landing an aircraft where the descent rate is gradually reduced until the landing gear gently touches the ground or runway."
Is bepaald niet wat er wordt bedoelt met 'flares', maar dit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flare_(pyrotechnic)
edit:
Signal flare - Uitgevonden door Martha Coston ergens rond 1847
Ziet er vliegtuigachtig uit?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:59 schreef DarkY.NL het volgende:
ik citeer "Luitenant Frank H. Schofield, commandant van het schip USS Supply, meldde dat hij een zijn bemanning op 24-2-1904 duidelijk 3 enorme lichtgevende voorwerpen hadden gezien, die zich in formatievlucht door de nachtelijke hemel ver weg boven de Atl. Oceaan voortbewogen, het grootste met een diameter van 6x de zon."
Dit stond ooit in de Monthly Weather Review van maart 1904.
(editje: copy/paste van Wiki over deze sighting)
During this time, while commanding the Supply he reported seeing "three meteors which he says appeared near the horizon and below the clouds, traveling in a group directly toward the Supply,"[3] which has been interpreted by some as an early UFO observation
En ik citeer weer "In dezelfde geest verscheen in het tijdschrift van de Royal Astronomical Society of Canada van maar 1913 een verzameling berichten door Prof Chant uit Toronto over ongeïdentificeerde vliegende voorwerpen die het continent van oost naar west langs de Amerikaans-Canadese grens overstaken, op een tijdstip waarop er, zo bleek uit latere onderzoeken, geen 'menselijke' luchtschepen in de lucht waren.'
Gaat dan even verder dat meerdere mensen het gezien hebben en dan weer "... in een rechte lijn door de hemel voortbewoog, dat het 'lichaam uit 3 of 4 delen bestond, met aan elk deel een staart' en dat, toen het verdween, een 2de en 3de groepering volgden."
Dit herhaalde zich 32x (ik zou denken flares)
(nog een edit:)
Net nog ff op die professor gezocht en kwam op een pagina de "lubbock lights" tegen (V-vorm net als phoenix)
[ afbeelding ]
Lijkt mij stug dat zo'n spacecraft op turf vliegt..quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Bij 6:30 is iets heel interessants te zien:
Men heeft een groot stuk turf gevonden dat is uitgesneden uit de grond in een bepaalde vorm met laserprecisie. Zijn er aliens bezig geweest met grondonderzoek?
[ afbeelding ]
Dit is toch een droge grap of niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:20 schreef Maron het volgende:
[..]
Lijkt mij stug dat zo'n spacecraft op turf vliegt..
What the... Deze ga ik even grondig onderzoeken!quote:
Doe datquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
What the... Deze ga ik even grondig onderzoeken!
Ziet eruit als een vliegje dat langs de camera vliegt.quote:
Ziet er best vreemd uit, zou kunnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Ziet eruit als een vliegje dat langs de camera vliegt.
Ben hem aan 't rippen, zo even frame voor frame bekijken in After Effects.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ziet er best vreemd uit, zou kunnen.
Kan je het dan wel goed zien? Kwaliteit van het filmpje is niet zo goed?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ben hem aan 't rippen, zo even frame voor frame bekijken in After Effects.
Dat kan ik allemaal bijstellen in AE zelf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je het dan wel goed zien? Kwaliteit van het filmpje is niet zo goed?
Tijdenlang, langer wel dan niet, waren er geen camera's, alleen papyrus rollen, boeken, tekeningen, krassen/verf op grot-muren e.d.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoe godvergeten moeilijk is het een goede camera te kopen en die stil te houden? Als er dan echt, echt aliens zouden bestaan, dan kunnen we dat gelijk goed zien.
Deze is fake, van de week stond het in de krant meen ik, piepschuim en lampen erin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:53 schreef Martin1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Belgie - Foto is genomen op: 15 Juni 1990.
Kwaliteit krijg je echt niet terug, zelfs niet in AE. Je kan hoogstens het contrast verhogen en met de kleuren pielen, maar scherper wordt het nooit. Verloren informatie kan AE er niet zo maar bij toveren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Dat kan ik allemaal bijstellen in AE zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |