SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond spaghetti met mager rundergehakt, een klein beetje kaas en rode saus![]()
XxK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Stronteigenwijs vanuit het niets binnen 2 weken met nauwelijks opbouwen 5KM hard lopen.... 2 keer...quote:
Auw... al een afspraak bij fysio oid geregeld?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Stronteigenwijs vanuit het niets binnen 2 weken met nauwelijks opbouwen 5KM hard lopen.... 2 keer...
Even een dagje aankijken of het gewoon afneemt. Ik denk namelijk dat ik een geïrriteerde pees aanhechting heb. Niks ernstigs dus, gewoon overbelasting wat met voldoende rust heel snel minder zou moeten worden. Is nu al minder pijnlijk dan gisterenavond, alleen nog stijf.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Auw... al een afspraak bij fysio oid geregeld?
Spreek met jezelf af dat je de laatste dag iets van het toetjesbuffet mag m@x, dan kun je je daarop verheugenquote:Op maandag 4 juli 2011 09:42 schreef m@x het volgende:
Ouch, dat is minder Swets. Succes ermee!
Ik vertrek vandaag samen met mini-me voor 8 dagen naar een superdeluxe all-in vakantiegebeuren. Dat wordt oogkleppen op en heel hard langs het toetjesbuffet naar het saladebuffet rennenEen paar extraatjes mogen wel, maar ik ben niet van plan de winst van de afgelopen 2 maanden (-11,1 kilo
) weg te snaaien. Ben benieuwd....
quote:Op maandag 4 juli 2011 09:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Swets, die tarwebiscuits, is dat voor de lekker of zit daar een dieetidee achter? En zijn dat dan mariakaakjes?
Denk er toch over een periode te gaan swetsen....
En dan op tv promoten, ik hoop wel dat jouw stem iets aangenamer is om naar te luisterenquote:Op maandag 4 juli 2011 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dat is een verwennerijtje. Gewoon de goedkoopste tarwebiscuits die je vinden kan.
Zal ik een boek gaan schrijven. Kan iedereen Swetsen!
Ik geef gelukkig niet zoveel om toetjes. Het zijn meer de hartige dingen waarmee het mis gaat. Ontbijt en lunch moeten van mezelf gezond en 's avonds mag ik gewoon lekker eten. Wel binnen de perken dus gewoon 1 bordje ipv alles proberen te proeven. En een wijntje moet ook kunnen, vind ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Spreek met jezelf af dat je de laatste dag iets van het toetjesbuffet mag m@x, dan kun je je daarop verheugenMaakt het een stuk makkelijker om die andere dagen het te negeren. Have fun!
wat is dat nou voor onzin? 4 boterhammen en lasagne is geen volwaardige voeding voor een dag. ook niet als je voor 1000 kcal lasagne eet...waar zijn je groente en fruit?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:27 schreef Blistering het volgende:
O 2 boterhammen met filet americain
L zie O
D Lasagne, ook weer heel slecht, maar we kregen eters dus dan kan je dit soort eten verwachten bij ons.
Dus T maar niets. Behalve dan weer liters water natuurlijk.
Fruit doe ik amper aan, ik neem m'n vitaminepillen wel. Drink liever water ipv fruit te gaan eten. Oh, en had ik de halve krop ijsbergsla maar bij de lasagne moeten vermelden?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
ok. maar dan mis ik nog steeds groente en/of fruit. kilo's eraf of niet...
mooi streven tochquote:Op maandag 4 juli 2011 09:56 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik geef gelukkig niet zoveel om toetjes. Het zijn meer de hartige dingen waarmee het mis gaat. Ontbijt en lunch moeten van mezelf gezond en 's avonds mag ik gewoon lekker eten. Wel binnen de perken dus gewoon 1 bordje ipv alles proberen te proeven. En een wijntje moet ook kunnen, vind ik.
oh ik dacht dat het je planning was. pillen zijn geen vervanging voor de micronutriënten en vezels en biotinen in fruit, maar, dat gezegd hebbende, eet ik zelf ook weinig fruit omdat ik het vies vindquote:Op maandag 4 juli 2011 10:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Fruit doe ik amper aan, ik neem m'n vitaminepillen wel. Drink liever water ipv fruit te gaan eten. Oh, en had ik de halve krop ijsbergsla maar bij de lasagne moeten vermelden?Want ik heb wel degelijk iets gezonds gegeten!
Mja, ik vergeet nog wel 'ns dingetjes in te vullen die wel degelijk van belang kunnen zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 10:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het je planning was. pillen zijn geen vervanging voor de micronutriënten en vezels en biotinen in fruit, maar, dat gezegd hebbende, eet ik zelf ook weinig fruit omdat ik het vies vind
(ijsberg)sla telt niet als groente, das water met bladgroen!
wat is je planning voor vandaag dan?
ik heb ooit van dr phil geleerd dat vertrouwen op je self-control wachten op falen is... je moet je omgeving en je eten zo kiezen dat het je afvallen onderteunt.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mja, ik vergeet nog wel 'ns dingetjes in te vullen die wel degelijk van belang kunnen zijn. Maar ik weet van mezelf dat ik tussendoor vrijwel nooit de drang heb om te gaan snaaien. Als dat toch zou gebeuren vul ik m'n fles water opnieuw, pak ik een kauwgumpje en rek ik 't tot de volgende maaltijd. Werkt altijd prima, beetje selfcontrol moet je toch ook wel hebben.
En vandaag moet de filet americain op, dus zal wel brooddag worden vooralsnog. Krijg die bakjes filet nooit alleen op, dus altijd genoodzaakt minimaal een half bakje weg te gooien.
Maar ik zal om jou een plezier te doen straks op zoek gaan naar een appel!
Nouja, ik heb 't idee dat je totaal niet snapt hoe ik kan overleven met zo'n ''voedingspatroon''. Maar ik leef al bijna een jaar zo (afgelopen weekend was wel een slecht voorbeeld hoor), en ben nu bijna op m'n streefgewicht aanbeland (26 kilo kwijt) dus ergens werkt 't blijkbaar wel (alhoewel je dat ook niet ontkent). Maar ik heb zoiets van ieder z'n eigen ding om af te vallen toch? Sowieso heb ik nog geluk dat ik jong ben, dat ik zelfs nog afval na zo'n slecht weekend als afgelopen weekend (want geloof me, tis echt geen gewoonte hoor die lasagne iedere week). Naar mate ik richting de 30 ga zal m'n lichaam niet zo lief meer voor me zijn dus dan ga ik ook andere stappen nemen dan dat ik nu doe.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb ooit van dr phil geleerd dat vertrouwen op je self-control wachten op falen is... je moet je omgeving en je eten zo kiezen dat het je afvallen onderteunt.
tussendoortjes zijn nuttig, echt....
en de filet hoeft natuurlijk niet op, je kan ook fatsopenlijk eten en t restje filet wegmioeteren. als je t opeet komt t ook uiteindelijk in de wc. je laat een plastic bakje in je koelkast toch niet bepalen of je fatsoenlijk eet of niet
nou... eh... ik staak mn bootcamp hier wel okheb t idee dat je er niet erg op zit te wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |