Dat is een gulle lach!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:20 schreef danic het volgende:
Ja, ik had hetzelfde Claudia. Ze lijkt best wel een beetje op Eva.
Eva lacht al een week of 3. Het staat ook vastgelegd, ik ga eens even kijken of het ook al op de computer staat.....
Ja hoor:
[ afbeelding ]
Psies. Haar poep is trouwens standaard mosterdgeelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:38 schreef Claudia_x het volgende:
Zoiets zou ik ook doen, TM. En misschien ook de slaapjes en dingen je opvallen, zoals een gekke kleur poep of zo?
goeie datum!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:13 schreef jubelientje het volgende:
Ik sluit hier graag aan, samen met onze dochter Isa (02-02-2011)
Ik durf dan zelf niet te slapen bang om haar te pletten. En als ik mijn arm weg haal wordt ze wakker. Hoeze een eigen wilquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:52 schreef twentemeisje het volgende:
Wat fijn is dat he, zo'n slapend meisje naast je f_r. Na de ochtendvoeding leg ik haar ook lekker naast me met een voedingskussen er omheen en dan slaapt ze nog even lekker (en ik soms ook)., heerlijk!
Heerlijk, hè? Geniet er nog maar van, want over een tijdje knijpt ze in je neus en trekt ze aan je haar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:52 schreef twentemeisje het volgende:
Wat fijn is dat he, zo'n slapend meisje naast je f_r. Na de ochtendvoeding leg ik haar ook lekker naast me met een voedingskussen er omheen en dan slaapt ze nog even lekker (en ik soms ook)., heerlijk!
Iedereen roept altijd naar me 'je gaat echt niet bovenop haar liggen!' maar ik durf het risico niet te nemenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik durf dan zelf niet te slapen bang om haar te pletten. En als ik mijn arm weg haal wordt ze wakker. Hoeze een eigen wil
Het lijkt me geweldig Claudiaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heerlijk, hè? Geniet er nog maar van, want over een tijdje knijpt ze in je neus en trekt ze aan je haar.Als Leen klaarwakker is is ze écht wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh verschrikkelijk, dat zinnetje! Ik kreeg het ook bij de huisarts te horen, en ook bij de gyn, nadat ik vertelde dat Larissa zowat vanaf dag 1 niet goed slaapt. Gelukkig begreep de mevrouw bij het CB mij wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat niet helpt is dat mijn huisarts zelf nu met zwangerschapsverlof is. Haar vervangster (arts in opleiding) en ik liggen elkaar niet heel erg. Ze vind me geloof ik wat te doortastend. Toen ik met mijn vermoeden van verborgen reflux bij d'r kwam hebben we ook een redelijke discussie gevoerd want ze kwam eerst met wat dooddoeners als 'ja dat hoort er bij babietjes ook gewoon een beetje bij hè...'. Kwam daarna wel allemaal goed maar helemaal fijn voel ik me niet bij haar als het om Saar gaat.
Sja, we hadden toentertijd ook al tijdens onze zwangerschap elke keer dezelfde ervaringen, dus waarom niet op elkaar lijkende baby'squote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:20 schreef danic het volgende:
Ja, ik had hetzelfde Claudia. Ze lijkt best wel een beetje op Eva.
Eva lacht al een week of 3. Het staat ook vastgelegd, ik ga eens even kijken of het ook al op de computer staat.....
Ja hoor:
[ afbeelding ]
Ik ook ferrari, heel erg bang. Ik moest net aan de telefoon ook huilen toen ik het er met mijn lief over had. Het is echt niet grappig meer, het voelt ook zo dun. Misschien moet ik (ook al kunnen ze er volgens mij niks aan doen omdat het hormonaal gerelateerd is) toch even een afspraak bij de huisarts maken... Ik word er zo onzeker van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
@claudia ze trekt nu al aan mijn haar
@tm dat is idd een bos. Ik liep al bij de dermatoloog ivm haaruitval voor mijn zwangerschap. Ze hebben toen een afschraapsel van mijn hoofduid gemaakt en daaruit bleek dat er een onsteking zat waar de oorzaak niet van bekend was. Tijdens mijn zwangerschap amper last gehad van haaruitval ik kreeg weer een beetje mijn oude haar terug. En nu begint het al weer. Ik ben zo bang kaal te worden
Kaal op je trouwfoto, wel bijzonder op zich.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:27 schreef twentemeisje het volgende:
Het is bij mij inderdaad ook ineens heel droog Nienna, ut lijkt wel deaud... Alle b-vitamines en goede shampoo ten spijt. Soms heb ik zin om iets radicaals te doen en het er helemaal af te scheren. Weg met dat stomme haarrrrrrr! Maar iets weerhoudt me daar dan toch wel van
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha idd ze heeft ook een heel andere techniek dan Floris hadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:34 schreef As1981 het volgende:
Jeetje wat gaat ze snel! En zo leuk op te zien dat ze op een totaal andere manier tijgert dan dat Yaro deed.
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Son! Wat doe je! Je ventje loopt!
Waar is je baby!
En wat is hij mooi blond!
Hij gaat veel te hardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:53 schreef mignonne het volgende:
Floris wohooooo!wat knap! wat goed
wat wordt ie groot he son?
Hij doet dat ook echt opeens hoor! 5 weken geleden had k t m ook niet zien doen. Toen zei hij niet eens watquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:55 schreef As1981 het volgende:
Oh Sonnetje ik vergeet helemaal te zeggen dat ik het echt zo knap van Floris vind wat hij al kan. Dat los lopen en het zoeken van zijn bal. Hij is "maar" 5 weken ouder dan Yaro, maar dat zie ik hem echt nog niet doen hoor.
Nathan wil niets anders dan mij. Ik had tentamen dus manlief moest em in bed leggen. No way dat dat em is gelukt. Verder kan ik em ook nergens heen brengen, als ik er niet ben gaat hij volledig over de rooie. In de kerk in de creche is echt drama. Ik ga weg, hij speelt lekker, binnen 5 minuten wordt ik opgehaald "hij is volledig van de kaart", en als ik dan bij de deur kom van de gang dan hoor ik em al, terwijl het zeker nog 20 meter lopen is naar de juiste ruimte. We brengen em nu maar niet meer, heeft toch geen zin.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
(sowieso is ie een beetje plakkerig atm, tis alleen goed als k in de buurt ben/op de grond zit of wat dan ook. ben ik niet zo gewend)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |