abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99053627
Lastig TM, hoewel ik 130 cc niet heel weinig vindt, als ze vier keer op een dag 130 drinkt dan zit ze al aan de minimale hopeveelheid vocht die nodig is toch?

En het is lastig oordelen vanachter mijn computer, ik wil er ook voor waken om zomaar dingen te gaan roepen, maar eea komt me heel bekend voor allemaal. Geven jullie hypo-allergene voeding of standaard?
Bespreek het sowieso op het cb of bij de huisarts! Daar zijn ze voor, voor de adviezen. Ik heb hier gewoon gezegd dat het me nog niet lekker zat, dat ze welliswaar heel opknapte van de medicijnen tegen reflux maar dat we er nog niet waren, er was nog zoveel onrust en huilen, huiduitslag, spugen, neusflubbers en een volle neus en Weigeren met een hoofdletter.
De wvk hier vertelde toen dat ze heel vaak kindjes met reflux ziet die dan ook een allergie blijken te hebben, en dat het een beetje het kip en het ei is wat dat betreft, omdat het opgeven enzo ook best dankzij een allergie kan komen.

Hoe dan ook, je bent geen zeur, je bent een mama, en die hebben moedergevoel, en dat is een bitch want dat gaat onder je huid zitten en laat je niet met rust tot je uitgevogeld hebt waardoor je kindje zich zo rot voelt. :*
Luister ernaar en doe er iets mee, je gevoel. Als het niets is heb je voor jan *** moeite gedaan, als er wel iets is kun je wat voor je meisje doen.

Dikke knuffel, het wordt beter, echt, en voor nu valt het gewoon even niet mee.
:)
pi_99053695
Wat een keurige mooie curve voor Geert DJMO!

Mijn baby doet kruippogingen :o Een week geleden deed ze ook zoiets een pietsje halfslachtig, maar het wordt steeds meer en steeds serieuzer. Ze gaat per dag ineens verder vooruit. Gister lukte het nog niet maar vandaag schoof ze achteruit op de vloer.
Het lukt haar nog niet om op all fours te komen, daar heeft ze denk ik niet genoeg kracht voor nog ofzo, maar t zal niet lang meer duren.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 08:34:57 #228
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99053877
Mignonne, je jongste ook al weer een beetje mobiel! Zo begon het een dikke maand geleden met Eline ook en nu schuift ze de hele kamer door. Ook gaat ze op handen en knieën zitten, schuift haar knietjes vooruit en vergeet haar handjes. Dan stuitert ze weer op haar neus.
We zijn nu de hele dag bezig om haar uit de keuken te plukken of onder de tafel/kast
pi_99053984
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 08:34 schreef Sugarsnap het volgende:
Mignonne, je jongste ook al weer een beetje mobiel! Zo begon het een dikke maand geleden met Eline ook en nu schuift ze de hele kamer door. Ook gaat ze op handen en knieën zitten, schuift haar knietjes vooruit en vergeet haar handjes. Dan stuitert ze weer op haar neus.
We zijn nu de hele dag bezig om haar uit de keuken te plukken of onder de tafel/kast
ja! ik moest nog aan jouw meisje denken toen ze zo aan t wiebelen en doen was. Ik ben er nog helemaal niet aan toe _O- hahaha ik blijf het zeggen :')
Oudste kon ik bijna wel groot kijken, zo spannend en nieuw allemaal, al die fases en nieuwe truukjes. Van jongste heb ik nu veel meer zoiets van oh nee! wat doe je nou! Ze gaat hard.
pi_99054853
Larissa, wat een moppie zeg O+

TM :* vervelend van Saar! Ze drinkt op zich niet weinig, maar kan me voorstellen dat de manier waarop het gaat vervelend is!

Sofietje met de bloemkool :D Daarom hebben wij dus laminaat :D

Een schimmelinfectie bij Sarah ;(

DJMO, mooie curve van Geert!

Jongste van Mignonne wat doe je :o
Je bent nog maar een minibaby!

Klein Ean O+
Alexa en Seth O+ Geweldig broer en zus!

Arme Jelle, wat een gedoe met m Mrien. Gelukkig groeit ie er niet minder van!

MP, u roept wij draaien.
Filmpje van een lopende Floris. En als bonus, een balzoekende Floris. Hij gaat ook ehcht de bal zoeken als k t aan m vraag :D Zo schattig

dinsdag 5 juli 2011 @ 09:47:46 #231
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99055031
Son wat gaaf! Floris O+ Het lijkt me zo leuk als Saar straks (nou ja, dat duurt nog ff natuurlijk :D) kruipt/loopt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 07:01 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Zijn het niet haar oortjes? Erg lastig tm,
Vervelend! Ik snap dat je, je onzeker voelt. Ze heeft natuurlijk ook reflux, is de med. dosering misschien aan een ophoging nodig? Ik weet het ook niet, sterkte voor jullie beide!
Thanks BB :*. Hoe zou ik kunnen zien of er iets met haar oortjes is? Grijpt ze er dan bijv. naar? Er is me niet iets bijzonders opgevallen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 08:11 schreef mignonne het volgende:
Lastig TM, hoewel ik 130 cc niet heel weinig vindt, als ze vier keer op een dag 130 drinkt dan zit ze al aan de minimale hopeveelheid vocht die nodig is toch?

En het is lastig oordelen vanachter mijn computer, ik wil er ook voor waken om zomaar dingen te gaan roepen, maar eea komt me heel bekend voor allemaal. Geven jullie hypo-allergene voeding of standaard?
Bespreek het sowieso op het cb of bij de huisarts! Daar zijn ze voor, voor de adviezen. Ik heb hier gewoon gezegd dat het me nog niet lekker zat, dat ze welliswaar heel opknapte van de medicijnen tegen reflux maar dat we er nog niet waren, er was nog zoveel onrust en huilen, huiduitslag, spugen, neusflubbers en een volle neus en Weigeren met een hoofdletter.
De wvk hier vertelde toen dat ze heel vaak kindjes met reflux ziet die dan ook een allergie blijken te hebben, en dat het een beetje het kip en het ei is wat dat betreft, omdat het opgeven enzo ook best dankzij een allergie kan komen.

Hoe dan ook, je bent geen zeur, je bent een mama, en die hebben moedergevoel, en dat is een bitch want dat gaat onder je huid zitten en laat je niet met rust tot je uitgevogeld hebt waardoor je kindje zich zo rot voelt. :*
Luister ernaar en doe er iets mee, je gevoel. Als het niets is heb je voor jan *** moeite gedaan, als er wel iets is kun je wat voor je meisje doen.

Dikke knuffel, het wordt beter, echt, en voor nu valt het gewoon even niet mee.
Thanks mignonne :*. Ik ben inderdaad ook niet bang dat ze uitdroogt, daarvoor krijgt ze wel genoeg binnen (tussen de 600 en 700). Maar het is inderdaad dat gevoel, de angst ook dat er iets is dat ik over het hoofd zie. En ook de frustraties van het 'gevecht' inderdaad. Huilen als de fles haar lippen raakt, en dan niet zachtjes maar het flink op een krijsen zetten. Ze is trouwens niet de hele dag in tranen of aan het gillen hoor, ze is ook nog wel gewoon vrolijk (over het algemeen zo lang wij maar niet met eten aankomen of haar om willen kleden ;)).

We geven standaardvoeding (Nutrilon met anderhalf schepje Nutriton), omdat ze in de eerste week is bij gevoed met standaardvoeding vanwege mijn slechte productie is ons verteld dat hypo-allergeen geen zin meer had... De reflux lijkt wel goed onder controle nu, ik zie er in elk geval geen specifieke tekens meer van. Verder ook geen huiduitslag te bekennen. Wel met name na de nacht een volle neus en veel snotjes.

Wat niet helpt is dat mijn huisarts zelf nu met zwangerschapsverlof is. Haar vervangster (arts in opleiding) en ik liggen elkaar niet heel erg. Ze vind me geloof ik wat te doortastend :D. Toen ik met mijn vermoeden van verborgen reflux bij d'r kwam hebben we ook een redelijke discussie gevoerd want ze kwam eerst met wat dooddoeners als 'ja dat hoort er bij babietjes ook gewoon een beetje bij hè...'. Kwam daarna wel allemaal goed maar helemaal fijn voel ik me niet bij haar als het om Saar gaat.

Ik kijk het nog wel een paar dagen aan, als het donderdag nog niet veel beter is dan maak ik wel even een afspraak bij de kinderarts van het CB. Sowieso komt er nog een afspraak met de kinderfysio over de afplatting die weer lijkt toe te nemen omdat ze weer een voorkeurshouding op het achterhoofd heeft ontwikkeld (was een tijdje weg). Zij kan Saar dan ook mooi even nakijken of er niets anders klem zit omdat ze ook zo ontzettend protesteert bij het aankleden. Zal wel gewoon een pesthekel zijn aan iets over haar hoofd of armpjes, maar nakijken kan natuurlijk nooit kwaad ;).
pi_99055647
Helpt het je misschien om een dagboekje bij te houden, TM? Misschien maakt dat dat je makkelijker kunt relativeren (ze drinkt meestal wel goed!) of dat je juist inzicht krijgt in bepaalde patronen.

Het is gewoon erg lastig allemaal! Het kan ook altijd een virusje of zo zijn waardoor ze zich even minder lekker voelt. Of misschien zit ze gewoon even niet lekker in haar vel vanwege een ontwikkelingssprong.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99055789
Pfff TM, wat naar zeg allemaal! Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt! Wat Claudia zegt over een dagboekje dat hebben wij hier gedaan wat het slapen betrof! En daaruit bleek dat alle korte slaapjes toch nog wel redelijk wat slaap was in totaal, want maakte dat ik het al minder erg vond :)
Verder gewoon een :* zorgen maken is niet leuk en helemaal niet als het om je kindje gaat!

Wow Mignonne je jongste doet kruippogingen! Wat gaat het hard!

En Floris wat loop je al goed! Hij lijkt echt al stabiel op zijn beentjes te staan :Y

Mijn kleine meisje is vandaag precies 4 maanden *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:29:53 #234
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99056012
Wow Floris loopt voor zn eerste verjaardag! Dat zie ik Nathan nog niet doen, wel een maand later maar niet binnen 3 weken! En wat gaaf dat hij op zoek gaat naar zn bal!

TM, lastig zeg!

MP gefeliciteerd!

Mignonne, nu al kruippogingen!
pi_99056129
Nou, potverdorie, wat knap van Floris!

4 maanden nog maar, MP! :Y)
pi_99056230
TM, wat vervelend zeg. Kan me voorstellen dat het bij jou ook frustraties oproept en de 'angst' of ze wel of niet gaat drinken de volgende keer.
Helaas kan ik je niet echt helpen. Maar ik denk dat het goed is om even een afspraak te maken inderdaad. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. En is er wel iets, dan ben je blij dat je actie hebt ondernomen. Succes meis :*

Eva heb ik maar wakker gemaakt om 08.45 :o Wat een slaapkop ineens zeg!
Dus nu eens even kijken of we het iets kunnen beïnvloeden dat ze eerder slaapt en dus iets eerder weer wakker is.
Ze slaapt nu in tussen 00.15 en 00.30 en dus tussen 08.30 en 09.00 pas wakker. Slapen van 23.00 tot 07.00/07.30 vind ik toch iets fijner. Maar dat moet met geduld en langzaam aan.
Slapen in haar bedje lijkt in ieder geval geen probleem. Ze ligt er nu alweer een 45 minuten in!
pi_99056237
nog maar!!!! AL!!! Het gaat veul te snel allemaal! Gelukkig is ze zo laat geboren anders was ze nu al dik 4 maanden geweest ;)
pi_99056251
Oh en Floris, wat een cutie O+ En dan dat zoeken naar zijn bal, zo schattig! En slim!
En hij staat al aardig stevig op zijn pootjes zeg, voor de eerste stapjes. ^O^
pi_99056262
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:36 schreef MamaPurk het volgende:
nog maar!!!! AL!!! Het gaat veul te snel allemaal! Gelukkig is ze zo laat geboren anders was ze nu al dik 4 maanden geweest ;)
Nee joh, jouw propje is nog hartstikke klein. O+
pi_99056317
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee joh, jouw propje is nog hartstikke klein. O+
Ja :Y een groot kleintje :+ (en met recht een propje)
pi_99056583
Ik mis volgens mij allerlei dingen. Waar staat een filmpje van Floris?

En danic, ik zie nu ook de foto's van je lachende meisje. Wat lief! O+ En ze is echt een schoonheid.
pi_99056614
Filmpje Floris, 9.38 uur vandaag :)
pi_99056699
Dat ik die over het hoofd zag! :D Hij loopt inderdaad al goed, zeg!
pi_99056921
Eeeh Claudia, dat is Larissa hoor, niet Eva. Van The_Tankgirl.
Er staat wel een foto van Eva, maar daar ligt ze met haar rug naar de camera, ging over de lengte van haar jurkje.
pi_99056932
Maar Eva is natuurlijk wel een schoonheid :D :P
pi_99057280
Verdomd! Ze hebben wel eenzelfde soort uitstraling, vind je niet? Vrij donker. En dat háár. :+ Al zijn in mijn beleving vrijwel alle baby's juist in het begin vrij donker.

Heeft jouw meisje eigenlijk al haar eerste lach laten zien, danic?

Tankgirl, Larissa is een schoonheid! :Y)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:13:41 #247
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_99057445
Ik sluit hier graag aan, samen met onze dochter Isa (02-02-2011)
Life is what happens to you when you're busy making other plans
pi_99057541
Welkom Jubelientje!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:20:39 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99057717
Son! Wat doe je! Je ventje loopt! :o
Waar is je baby!

En wat is hij mooi blond! O+
pi_99057728
Ja, ik had hetzelfde Claudia. Ze lijkt best wel een beetje op Eva.
Eva lacht al een week of 3. Het staat ook vastgelegd, ik ga eens even kijken of het ook al op de computer staat.....

Ja hoor:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')