ja! ik moest nog aan jouw meisje denken toen ze zo aan t wiebelen en doen was. Ik ben er nog helemaal niet aan toequote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:34 schreef Sugarsnap het volgende:
Mignonne, je jongste ook al weer een beetje mobiel! Zo begon het een dikke maand geleden met Eline ook en nu schuift ze de hele kamer door. Ook gaat ze op handen en knieën zitten, schuift haar knietjes vooruit en vergeet haar handjes. Dan stuitert ze weer op haar neus.
We zijn nu de hele dag bezig om haar uit de keuken te plukken of onder de tafel/kast
Thanks BBquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:01 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Zijn het niet haar oortjes? Erg lastig tm,
Vervelend! Ik snap dat je, je onzeker voelt. Ze heeft natuurlijk ook reflux, is de med. dosering misschien aan een ophoging nodig? Ik weet het ook niet, sterkte voor jullie beide!
Thanks mignonnequote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:11 schreef mignonne het volgende:
Lastig TM, hoewel ik 130 cc niet heel weinig vindt, als ze vier keer op een dag 130 drinkt dan zit ze al aan de minimale hopeveelheid vocht die nodig is toch?
En het is lastig oordelen vanachter mijn computer, ik wil er ook voor waken om zomaar dingen te gaan roepen, maar eea komt me heel bekend voor allemaal. Geven jullie hypo-allergene voeding of standaard?
Bespreek het sowieso op het cb of bij de huisarts! Daar zijn ze voor, voor de adviezen. Ik heb hier gewoon gezegd dat het me nog niet lekker zat, dat ze welliswaar heel opknapte van de medicijnen tegen reflux maar dat we er nog niet waren, er was nog zoveel onrust en huilen, huiduitslag, spugen, neusflubbers en een volle neus en Weigeren met een hoofdletter.
De wvk hier vertelde toen dat ze heel vaak kindjes met reflux ziet die dan ook een allergie blijken te hebben, en dat het een beetje het kip en het ei is wat dat betreft, omdat het opgeven enzo ook best dankzij een allergie kan komen.
Hoe dan ook, je bent geen zeur, je bent een mama, en die hebben moedergevoel, en dat is een bitch want dat gaat onder je huid zitten en laat je niet met rust tot je uitgevogeld hebt waardoor je kindje zich zo rot voelt.
Luister ernaar en doe er iets mee, je gevoel. Als het niets is heb je voor jan *** moeite gedaan, als er wel iets is kun je wat voor je meisje doen.
Dikke knuffel, het wordt beter, echt, en voor nu valt het gewoon even niet mee.
Nee joh, jouw propje is nog hartstikke klein.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:36 schreef MamaPurk het volgende:
nog maar!!!! AL!!! Het gaat veul te snel allemaal! Gelukkig is ze zo laat geboren anders was ze nu al dik 4 maanden geweest
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee joh, jouw propje is nog hartstikke klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |