Jubelientje welkom! Het is inderdaad herkenbaarheid alom! Het beheerst de dag dan ook, dat verrekte drinken... Saar heeft gelukkig ook periodes waarin ze wel goed drinkt (laatst ook gewoon 1000cc op 1 dag

) dat maakt het makkelijker om te denken dat het allemaal wel weer goed komt. Eerst schreef ik de huidige episode nog op het conto van een "sprongetje", maar twee weken lijkt me daar ook rijkelijk lang voor...
Die 165 die je noemt, is dat door de kinderarts of het CB gezegd? Ik neem aan dat dat bij een dagtotaal van 5 flessen is? Dus in totaal 825.
"Probleem" hier is ook dat door de slaapkonterigheid van mijn kind (yeah

) ik de laatste tijd gewoon niet aan 5 flessen kom, dus als er dan een hele belabberde tussen zit dan is het niet makkelijk om het te compenseren. Ik bied nu bij de voeding na een slechte fles een fles met 210/7 aan, als ze die dan leegdrinkt (gebeurt wel eens) dan is dat weer mooi meegenomen. Gemiddeld zit ik de laatste twee weken denk ik rond de 700cc per dag. Natuurlijk niet genoeg om echte problemen te veroorzaken (lijkt me) maar wel weinig voor een kindje van 4 maanden en 6500gr. Toch?
Schandalig trouwens dat de kinderarts je niet serieus genoeg neemt. Jullie zijn haar ouders en kennen haar door en door, hij ziet haar een paar minuten op zijn spreekuur... Dat gaf mijn huisarts laatst ook wel toe (toen ze na overleg met de kinderarts toch Nexium voorschreef). Ik ben geloof ik geen makkelijke patiënt

. Kun je niet nog een afspraak maken? Desnoods bij een van zijn collega's?
Saar heeft trouwens ook een afplatting, donderdag weer naar de kinderfysio voor overleg. De vorige keer was het nog te minimaal om er wat aan te doen, eens zien wat ze nu zegt (geloof dat ze ook wil gaan meten).

Lottekoekie, je bent een schatje. Grappig want een kennis raadde het me ook al aan dit weekend. Ik slik nu in elk geval vitamine B-complex. Eens ff zien. Frustrerende is dat ik tot vorig jaar een hele hoop pakjes Priorin had liggen, heb ooit meegedaan aan een of andere test en die dingen toen helemaal niet geslikt, oeps. Ik heb ze een paar maanden geleden weggegooid omdat ze over de datum waren... Was gewoon een paar honderd euro waard. Shit...
Kaatjejannie gelukkig is mijn haar dan wat droger, hoef ik het niet zo vaak te wassen...want dat is echt vreselijk inderdaad. En overal in huis kom ik ook haren tegen... In de schone was, op de wc-bril, op Saar en ga zo maar door. Blegh, stom! Ssserpente vertelde laatst geloof ik ook al over haar tweede boblijn in haar kapsel, lijkt me ook gek zo'n nieuwe haardosis die een hele andere lengte heeft.
Saar is uiteraard ook niet alleen maar kommer en kwel, ze is naast deze moeilijke toestanden ook gewoon een heel alert en vrolijk meisje

.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.