abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:01:54 #276
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99071526
Nathan heeft een boventand! *O*
Precies 5 maanden na zn eerste tand krijgt hij zn derde :') heeft wel even geduurd ;) .
Ik heb het idee dat ik em voel met voeden, heeft iemand daar ervaring mee?
pi_99071631
F-R, gewoon te koop bij de apotheek. Overigens is je hoodfhuid inmasseren met berkenhaarwaterlotion ook een oud en beproefd recept. ook bij de drogist te koop (zelfs mijn hond haar vacht is er dikker van geworden ;) )
Wat is Ean een poppetje en wat is ze mooi!
Reageert ze al op het muziekmobielbeestgeval?
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_99072102
Ze heeft nog helemaal geen interesse in dingen. Ze kijkt wel rond maar muziek doet haar nog niets
pi_99072260
was wellicht ook een stomme vraag maar ik heb geen verstand van babietjes, ik vind ze wel heul erg lief :@
pi_99072343
Helemaal geen stomme vraag.
Ik heb ook geen idee wanneer ze er wel interesse in krijgen.
Ean kijkt al wel echt rond en alert maar dat deed ze al meteen. Maar ze reageert voor de rest nog nergens op. En ze hoort wel gewoon
pi_99072476
Ongelooflijk trouwens hoe snel dat kleine moppie zich ontwikkeld, als je nagaat dat ze veel eerder thuis mocht komen dan verwacht... Het is gewoon een turbo-meiske :Y

Maar ik heb al eens eerder gezegd: wat bakken jullie allemaal prachtige kindjes, hoop ook dat al die grotere en kleine zorgen snel over zijn.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:53:54 #282
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99074183
Hier ook zoveel haaruitval, elke wasbeurt komen er bijna plukken uit :-(
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99077444
Ben blij dat ik (nog) geen last heb van haaruitval. Mijn haar is wel een stuk droger en stugger. Hoop dat de uitval uitblijft.
Weet iemand toevallig hoe lang die baby acné kan blijven terugkomem? Ik bedoel, wanneer zouden ze er echt vanaf moeten zijn?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:20:18 #284
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99077679
10 weken zeiden ze bij CB
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99077770
oké! Dan heeft ze nog 2 weken haha. Het trok afgelopen week helemaal weg, maar het komt nu weer opzetten. Net als de krampjes trouwens, maar daar waren we voor gewaarschuwd. Schijnbaar zit er een piek bij 8 weken. Nou dat klopt dus wel.
pi_99079498
Even snel bijgelezen en lang niet alles onthouden.

Wel zag ik dat Jubelientje en Isa zich hebben aangesloten, welkom.
Dat het drinken bij TM nog steeds niet lekker loopt, goed dat je het gaat bijhouden.
En dat het inbakeren ook nog geen succes is. Misschien moeten jullie beide nog wennen The_Tankgirl.

Ik ben versleten, heb een dagje Blijdorp gehad met het werk, prachtig weer, vergeten in te smeren met als resultaat een lekker kleurtje. Hopelijk trekt het na de aftersun nog bij naar de juiste kleur.
Wel heerlijk om dan thuis te komen bij mijn mannetje. Mijn vader heeft hem wat nieuws geleerd. Als hij iets doet wat niet mag en hij nee of "uh uh" roept, stopt hij met kruipen, gaat zitten en nee schudden. Echt te schattig O+
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:30:31 #287
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99080695
Hier ook veel haaruitval. Het wordt nu eindelijk een beetje minder. Er is wel een zielig bosje overgebleven.

Ik wil even trots doen. Mijn meisje tijgert als een speer!
pi_99080892
Jeetje wat gaat ze snel! En zo leuk op te zien dat ze op een totaal andere manier tijgert dan dat Yaro deed.
pi_99081579
Ik vind het ongelooflijk, Sugarsnap! :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99081973
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:34 schreef As1981 het volgende:
Jeetje wat gaat ze snel! En zo leuk op te zien dat ze op een totaal andere manier tijgert dan dat Yaro deed.
haha idd ze heeft ook een heel andere techniek dan Floris had :D

Wat knap van Eline Sugarsnap!
pi_99082047
Oh Sonnetje ik vergeet helemaal te zeggen dat ik het echt zo knap van Floris vind wat hij al kan. Dat los lopen en het zoeken van zijn bal. Hij is "maar" 5 weken ouder dan Yaro, maar dat zie ik hem echt nog niet doen hoor.
pi_99082642
Allemaal bedankt voor de leuke reacties op mn filmpjes O+ Ben ook zo trots op m haha.

quote:
Op dinsdag 5 juli 2011 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Son! Wat doe je! Je ventje loopt! :o
Waar is je baby!

En wat is hij mooi blond! O+
Dat vraag ik me ook af :D

En zn haarkleur vind ik nog steeds bizar :') Even t hele beeld dat k van mn kind had overhoop gooien :D Echt ik had zo niet op een blonde gerekend :D
Hij moet alleen naar de kapper, hij krijgt een matje :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:53 schreef mignonne het volgende:0s.gif

Floris wohooooo! :o wat knap! wat goed O+ wat wordt ie groot he son?
Hij gaat veel te hard :D Maar stiekem vind k t wel leuk dat ie nu al loopt :')

Ik vind t zo apart dat ie opeens los loopt. Je ziet m ook echt denken voor hij de tafel loslaat ofzo: "1, 2,3 NU". Hij loopt natuurlijk al sinds ie 8 maanden is achter zn wagentje. En gewoon van de ene op de andere dag dus los.

Jubelientje en Isa welkom!

Eva O+

Jeetje TM wat een haaruitval! Zo erg was t bij mij echt niet, althans kan k me niet herinneren iig. Ik zou daar ook een beetje nerveus van worden!

As, wat knap wat Yaro en wat schattig :D
pi_99082744
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:55 schreef As1981 het volgende:
Oh Sonnetje ik vergeet helemaal te zeggen dat ik het echt zo knap van Floris vind wat hij al kan. Dat los lopen en het zoeken van zijn bal. Hij is "maar" 5 weken ouder dan Yaro, maar dat zie ik hem echt nog niet doen hoor.
Hij doet dat ook echt opeens hoor! 5 weken geleden had k t m ook niet zien doen. Toen zei hij niet eens wat :D
Echt in een paar dagen tijd heeft ie t geleerd (dat zoeken van zn bal doet ie pas sinds eergisteren ofzo).

Ik vind t ook zo knap van Yaro doen met nee schudden enzo. Dat zie ik Floris dan weer niet doen :D
pi_99082886
Het blijft toch leuk om al die verschillen te zien. Zeker omdat ik dat om mij heen niet zie. Soms vind ik het wel jammer dat hij niet op een kinderdagverblijf zit, lekker spelen met andere, zien wat andere doen. Maar ach, hij heeft weer andere voordelen.
pi_99083206
:D Floris heeft dan weer zn nicht en zn neef.
Wel grappig, hij doet zn nicht na en zn neef hem :D Zo leren ze allemaal van elkaar *lol*
Hij is ook helemaal gek van zn nicht O+ Zondag was ie een beetje jammerig de hele dag (sowieso is ie een beetje plakkerig atm, tis alleen goed als k in de buurt ben/op de grond zit of wat dan ook. ben ik niet zo gewend :D) en zodra zn neef en nicht er waren was ie een stuk vrolijker. Echt apart om te zien. Gelijk helemaal schateren enzo O+

Oh en sinds vandaag speelt ie kiekeboe..Geeen idee waar ie t vandaan heeft :? Vandaag zat ie opeens met zn theedoek (als slab) voor zn gezicht en iedere keer naar beneden doen en dan lachen :D
pi_99083611
Je kan toch helemaal vrolijk worden van dat gelach van ze. Ik zat van de week bij hem op de grond (nou ja ik zitten, hij staan). Yaro haalt steeds de hoekjes van de kasten/tafels af. Zijn echt waardeloze dingen, maar goed. Nou vind ik het er af halen niet zo erg, maar wel het in zijn mond stoppen. Dus steeds als hij hem er af haalde, zei ik "nee Yaro niet doen" en deed ik het hoekje weer terug. Maar blijkbaar zag hij het al een spelletje en elke keer zat hij te wachten tot ik hem terug ging pakken en hij ging steeds eerder al lachen als hij wist wat er kwam (oke, niet heel verstandig opvoed technisch, maar het was echt te schattig).
Toen de telefoon ging en ik weg liep, zat hij echt te kijken naar dat hoekje, probeerde hem zelf terug te zetten. Hij had echt zo iets, "maar ik was nog niet uitgespeeld". Vind dat hij zo veel door heeft en elke dag is er wel wat anders waar hij hard om moet lachen. De herhaling doet het hem dan. Ik ben echt zo anders dan ik me had voor kunnen stellen, ben zo trots op mijn zoon. En dan te bedenken dat ik lang getwijfeld heb of we wel kinderen wilde, want wat als ik er straks niet van zou houden.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:49:29 #297
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99085576
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
(sowieso is ie een beetje plakkerig atm, tis alleen goed als k in de buurt ben/op de grond zit of wat dan ook. ben ik niet zo gewend :D)
Nathan wil niets anders dan mij. Ik had tentamen dus manlief moest em in bed leggen. No way dat dat em is gelukt. Verder kan ik em ook nergens heen brengen, als ik er niet ben gaat hij volledig over de rooie. In de kerk in de creche is echt drama. Ik ga weg, hij speelt lekker, binnen 5 minuten wordt ik opgehaald "hij is volledig van de kaart", en als ik dan bij de deur kom van de gang dan hoor ik em al, terwijl het zeker nog 20 meter lopen is naar de juiste ruimte. We brengen em nu maar niet meer, heeft toch geen zin.

Het enige wat nog goed gaat is mn schoonzusje die hier thuis op hem past.

Heb ik wel eens het filmpje gepost van hoe Nathan achter zn wagen loopt?
pi_99087122
Oh das wel wat extremer dan Floris :D
Tis blijkbaar de leeftijd :)

En volgens mij heb je dat filmpje nog niet gepost :) Iig ik heb m nog niet gezien!
pi_99087304
Filmpje ^O^ zien zien!

As, ik weet ons gesprek nog zo goed, over je twijfels. En moet je nu eens zien, onze oermoeder, alsof je niet anders gewend bent! :*
pi_99087385
Zien pessie ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')