daar staat ze al langquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Die gaat met reuzestappen achteruit. Ooit zo mooi, nu al helemaal naar de filistijnen. Die kan zo langzamerhand in dit topic: Door plastische chirurgie verspookte celebs #15
En die rimpels bewijzen juist wel dat er mee geklooit is, 't lijkt wel rubber.
Veel mooier dan dit kom je ze niet vaak tegen. Nu is het 10 in een dozijn sletje. Erg jammer.quote:
Ik kan ze wel creeeren!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:02 schreef trovey het volgende:
Ik heb wanhopig voor de spiegel zitten testen of ik ook zulke rimpels in mijn voorhoofd kan krijgen (en dan zonder botox)....lukt niet dus geen idee hoe ze die spieren zo kan aanspannen.
quote:
Ja, gut, voorbij de twintig gaat het puppyvet er wel eens af... Die lippen zit ik meer "over in" dan heel het botoxverhaal... (ze heeft gewoon maar 2 of 3 expressies.)quote:
Het is best jammer, want ze moet het echt van haar uiterlijk hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Veel mooier dan dit kom je ze niet vaak tegen. Nu is het 10 in een dozijn sletje. Erg jammer.
ik zou zeggen zwanger iddquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:35 schreef hexje het volgende:
Paris Hilton
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zou ze zwanger zijn?
Kweetniet, op die eerste foto loopt ze gewoon.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:19 schreef DjinN het volgende:
Maar Paris staat toch altijd met zo'n rare holle rugHaar standaardpose
Zou dat niet de reden zijn van haar bollende buik ?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:42 schreef pberends het volgende:
Christina Aguilera promoting Royal Desire in Germany 07/13/2011
Lijkt meer een kruising tussen Paris en the new and "improved" Heidi Montagquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:51 schreef Felixa het volgende:
Ik vind haar helemaal niet op Paris Hilton lijken.![]()
Is het geen dubbelgangster?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:42 schreef pberends het volgende:
Christina Aguilera promoting Royal Desire in Germany 07/13/2011
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie tiet.
Ik dacht ook aan die Heidi, inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Lijkt meer een kruising tussen Paris en the new and "improved" Heidi Montag
Ik wel. Ik vind het haar écht niet staan, ook als ze geen gekke kop trekt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:39 schreef Smikke het volgende:
Nou, dat wil ik niet direct zeggen, ze zou alleen niet zo'n grimas moeten trekken. Dàt maakt het lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |