dan maken we er een spannend muziekje van.quote:
Die heeft Giel wel op z'n GIEL app staan, weet zo niet of ie ergens op het internet te vinden is.quote:
quote:
Idd...quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ben er weer klaar mee.
slaap lekker iedereen en tot Timur!
moet dat dan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:21 schreef Glasse het volgende:
Giel woont niet samen met z'n vriendin, WTF?
Nou... hij is in de 30 en heeft toch al een tijdje met z'n vriendin, je zou verwachten dat ze samen wonen.quote:
Als ik zo zijn werktijden bekijk, zal het me niks verbazen als hij helemaal geen huis heeft en dat hij in de studio woont...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:23 schreef Glasse het volgende:
[..]
Nou... hij is in de 30 en heeft toch al een tijdje met z'n vriendin, je zou verwachten dat ze samen wonen.
quote:
vorige week alquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:00 schreef heloef het volgende:
Nou die SMS balk heeft een metarmorfose gekregen.
nee natuurlijk niet, je moet dat soort uitspraken niet letterlijk nemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:47 schreef Lab-6 het volgende:
Hmm, Giel zegt net: 'Het is geen verzoekjesprogramma, dat doe ik aan het eind van 't jaar weer'
Serious-requestdj's al bekent?
Dacht ik ook wel maar voor de primeur toch neergezet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, je moet dat soort uitspraken niet letterlijk nemen.
+1quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:20 schreef themauster het volgende:
BonjourEerste dag van de Tour de France
Kun je nog een uur wachten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:20 schreef themauster het volgende:
BonjourEerste dag van de Tour de France
Hallo Timur en Ramonquote:
Inscannenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hallo Timur en Ramon![]()
In de Varagids staat een heel leuk stukje over Coen en Ramon, die samen kindertv programma's zitten te kijken
Zal ik als ik er aan denk op mn werk doen van de weekquote:
keinijgquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zal ik als ik er aan denk op mn werk doen van de week![]()
Voor in de boeken!
Voor in de broeken!
ehm....daar kan ik je bij helpenquote:
Je hebt een harige piemel?quote:
och, met een beetje lijm en wat haar wil ik dat best voor je fabriceren hoorquote:
How very tempting!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, met een beetje lijm en wat haar wil ik dat best voor je fabriceren hoor
Casanova is my middle name!quote:
volgens mij vindt hij haar gewoon te jongquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:42 schreef alors het volgende:
flirten met een bezette jongen die 6 jaar ouder is
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij vindt hij haar gewoon te jong
ja maar sowieso, hij studeert Technische Natuurkunde en zij is waarschijnlijk net geslaagd voor haar vmbo gezien haar leeftijd, ik weet niet hoor, maar ze hebben de statistieken iig tegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij vindt hij haar gewoon te jong
ja, das idd ook weer waar.....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:44 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar sowieso, hij studeert Technische Natuurkunde en zij is waarschijnlijk net geslaagd voor haar vmbo gezien haar leeftijd, ik weet niet hoor, maar ze hebben de statistieken iig tegen.
als ie echt een ubernerd is had ie wel ja gezegd. die palen alles wat ze palen kunnenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Joh, een ubernerd met een jong lekker sletje, dat zou best lekker moeten ketsen toch?
Technische natuurkunde jonguh!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie echt een ubernerd is had ie wel ja gezegd. die palen alles wat ze palen kunnen
quote:
dat laatste jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:32 schreef 3rdRock het volgende:
zal ik weer in de disco van Sharon posten of zijn jullie er een beetje klaar mee?
speciaal voor jou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
zoiets meende ik ook te horen ja. tekstueel hoogstandje weer!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:13 schreef alors het volgende:
So baby come over from the end of the sofa? zong ie dat nou?![]()
![]()
![]()
nope, morgen gaan ze er wel wat mee doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Hebben ze nog iets gedaan om kwart voor twee? Was even met wat anders bezig.
Hij zal @Work en ODOF wel bedoelen.quote:Over 3FM zegt de dj dat hij de presentatie soms infantiel vindt. "Of ik het over 'De Coen en Sander show' heb? Coen vind ik wel een talent. Net als Martijn Muis, die 's nachts op Radio 538 te horen is. Die gaat het wel maken."
Hij bedoelt Sander. Anders single't ie Coen er niet zo uit als ze naar de C&S show vragen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:55 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-radiostation-kopen/
[..]
Hij zal @Work en ODOF wel bedoelen.
Alsof ze bij 538 niet allemaal hetzelfde draaienquote:In 2005 verving hij Kas van Iersel nog op Radio Veronica. Toch koos hij nu niet voor die zender. "Als je goed luistert, merk je dat ze elke dag dezelfde platen draaien. Het station haalt nog niet de helft uit zijn potentieel. Dat zou ook een uitdaging kunnen zijn, maar als simpele plaatjesdraaier is dat voor mij lastig."
Jammer genoeg geen sensation op tvquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Pino112 het volgende:
Bart vannacht tussen 1 en 4 vanaf Sensation.
quote:
Domien doet de Twitter vanavond.twitter:3FM twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 18:56:28Pffffff! #elbow was waanzinnig goed! Straks nog veel meer livetracks vanaf #rockwerchter. reageer retweet
Over een jaar zit hij samen met Coen&Sander bij 538.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:57 schreef Pino112 het volgende:
Domien doet de Twitter vanavond.twitter:3FM twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 18:56:28Pffffff! #elbow was waanzinnig goed! Straks nog veel meer livetracks vanaf #rockwerchter. reageer retweet
http://www.sensation.com/(...)-powered-by-vodafonequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Jammer genoeg geen sensation op tv
tussen 10 en 12....quote:
Sensationquote:
Wat zoek je?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
Godallemachtig ben al tien minuten op zoek naar Joni maar die valt nergens te vinden joh.
Joni van Julian Vellard maar die heb ik ondertussen al gevonden.quote:
komt binnenkort officieel uitquote:Op zondag 3 juli 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Joni van Julian Vellard maar die heb ik ondertussen al gevonden.
ik heb zelfs nog een bedankje gehad van gerardtwitter:gerardekdom twitterde op donderdag 30-06-2011 om 17:39:50Geweldig nieuws: 'Joni' van @julianvelard + album gaat officieel uitkomen in Nederland!! Uw dj is trots! reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 16-06-2011 om 00:01:58@3FMVideo is indd mede jouw schuld.! Thanks for that! reageer retweet
Krijg je ervan als je ons verlaat!quote:Op zondag 3 juli 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
Ja goffer!!! Druip ik helemaal teleurgesteld af naar m'n Facebook om me daar te gaan zitten vervelen, is er maar zo weer leven hier
Ja maar ik had het idee dat jullie er allemaal tussenuit waren gepiept naar Sensation zonder mij, ik had echt een rotgevoehoelquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar ik had het idee dat jullie er allemaal tussenuit waren gepiept naar Sensation zonder mij, ik had echt een rotgevoehoel![]()
![]()
Facebook maakt me blij
quote:
Wimbledon finale >>>>> Rock Werchterquote:Op zondag 3 juli 2011 10:11 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, ze zijn weer vanaf Rock Werchter, maar toch zijn ze pas vanaf 15u live.
Waar kijk ik de avondetape terug?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Avondetappe en Tour dus Jour terugkijken >>>>>>>>> Tannis.
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 09:51 schreef maril het volgende:
[..]
Vanmiddag om 13.10-14.00 en online http://nos.nl/video/253086-de-avondetappe-zaterdag-2-juli.html
Zou er in de loop der jaren niemand zijn geweest die haar erop heeft geattendeerd dat ze echt constant een overdreven rare stem opzet? Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat ze in het dagelijks leven ook als een dronken lor met niet te identificeren accent praat.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:13 schreef alors het volgende:
Hurts![]()
Kan Annemiek niet wat minder praten, erg vermoeiend.
quote:@ramon3fm Zometeen Flirt je Stijf met een 'Oud Wijf'.. Oma van der Velde van 88 jaar met Opa Huisman van 90. Dat moet je horen!!! #timuropenradio #3fm
Hoe was d'r kater?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:13 schreef alors het volgende:
Hurts![]()
Kan Annemiek niet wat minder praten, erg vermoeiend.
Dat schijnt ze zelf zat te hebben en ze hecht er blijkbaar nogal veel waarde aan dat anderen dat ook hebben. Daar knapte Opa volgens mij een beetje op af.quote:
Klopt.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat schijnt ze zelf zat te hebben en ze hecht er blijkbaar nogal veel waarde aan dat anderen dat ook hebben. Daar knapte Opa volgens mij een beetje op af.
materialistische snol is het!quote:Op zondag 3 juli 2011 12:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat schijnt ze zelf zat te hebben en ze hecht er blijkbaar nogal veel waarde aan dat anderen dat ook hebben. Daar knapte Opa volgens mij een beetje op af.
ergens in de megahit van Brooke Fraser wordt "bamiliefde" gezongen. nou, die hoorde ik alleen om dat ik em moest horen dus ik vermoed dat deze niet gaat blijen hangen zoals bijvoorbeeld "wielklem" en "haal me uit de doos".quote:Op zondag 3 juli 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Zijn ze de mama appelsap vergeten of heb ik m gewoon niet gehoord?
yup, maaar is straks vast wel ergens terug te luisterenquote:
Doe ikquote:Op zondag 3 juli 2011 14:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, maaar is straks vast wel ergens terug te luisteren
ja, daar heb ik zin in :-)quote:
daarvoor hebben ze uitzendinggemist uitgevonden lieve Pinoquote:Op zondag 3 juli 2011 14:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan niet kijken denk ik..
Weet ik wel, maar het meteen kijken vind ik leuker.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarvoor hebben ze uitzendinggemist uitgevonden lieve Pino
Als je De Klusjesmannen verkiest boven Top Gear dan zit er iets goed mis.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar het meteen kijken vind ik leuker.
Top Gearquote:Op zondag 3 juli 2011 18:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je De Klusjesmannen verkiest boven Top Gear dan zit er iets goed mis.
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, want ik kan geen BBC ontvangenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:59 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu niet je teleurstelling op mij af gaan reageren, dank je!
Iets meer betalen en het kan.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, want ik kan geen BBC ontvangen![]()
.
Joah, een hele andere schotel enzo kopen ja.quote:
Jeremy, Richard and James... will blow these two away even without cars.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:13 schreef alors het volgende:
[..]auto's interesseren me weinig en ik vind Sander en Ramon bijzonder komisch
Digitale tv zonder schotel... als ik het kan, dan jij toch zeker ook?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joah, een hele andere schotel enzo kopen ja.
Iets meer betalen en ik koop een auto van een miljoen.
'Iets meer betalen'![]()
.
Leg jij de kabel aan hier?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Digitale tv zonder schotel... als ik het kan, dan jij toch zeker ook?
Overijssel. Kabel aanleggen was 8 jaar geleden veel te duur voor die 4 huizenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:18 schreef Nober het volgende:
[..]
In welke Oost-Blok land woon je, stel ik mijn Tomtom in en dan ben ik er zó!
Verhuizen, er zit niks anders op...quote:Op zondag 3 juli 2011 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overijssel. Kabel aanleggen was 8 jaar geleden veel te duur voor die 4 huizen.
Als je je bankrekening ook even instelt op het bedrag wat je moet betalen mag je zo komen.
Auto's interesseren mij ook niet maar Top Gear is briljantquote:Op zondag 3 juli 2011 19:13 schreef alors het volgende:
[..]auto's interesseren me weinig en ik vind Sander en Ramon bijzonder komisch
Tja, je kiest er zelf voor om naar de radio te luisteren!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef alors het volgende:
Wat is dit voor tumor'muziek'?
Er staat zoveel leukers en alles wat ik hoor is hetzelfde als Pinkpop of zulks
ik weet het, maar iets anders is er ook niet, op tv al helemaal niet, tot 20.20 is het even doorbijten... Ik dacht nog dat het misschien beter zou worden, omdat slechter bijna niet kon, ook op andere stations, maar ik heb inmiddels mijn eigen muziek maar opgezet.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Tja, je kiest er zelf voor om naar de radio te luisteren!
Klusjesmannenuitzending.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://download.bnn.nl/bnn/mediadepot/mp4/372/1248/28060.mp4
Uitzending van vanavond. Faalhoofden
ik wel, maar ik vis Top Gear straks uit de piratenbaai en ga nu live klusjesmannen kijken!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, want ik kan geen BBC ontvangen![]()
.
En ik doe het andersom, kijk Top Gear live en ga straks Klusjesmannen kijken op Uitzending Gemist.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel, maar ik vis Top Gear straks uit de piratenbaai en ga nu live klusjesmannen kijken!
Top Gear wil ik graag in HD zienquote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik doe het andersom, kijk Top Gear live en ga straks Klusjesmannen kijken op Uitzending Gemist.
Het zal wel aan mij liggen maar vond het veel te flauw vond het met SR10 leuk maar dit was gewoon geen reet aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Top Gear wil ik graag in HD zien
Klusjesmannen was hilarisch, vooral 1 heel foute grap tijdens het kinderfeestje. die kon echt niet![]()
![]()
verder zal ik niet spoileren
een half uur is misschien te lang? ik heb iig een aantal keer hard moeten lachen en had op een gegeven moment tranen in mijn ogen. ik denk alleen wel dat ze dit maar 1 seizoen moeten doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar vond het veel te flauw vond het met SR10 leuk maar dit was gewoon geen reet aan.
Dat zegt ook niks meer tegenwoordigquote:
Verschrikkelijk inderdaad. Wilko Terwijn is zelfs nog grappiger dan ditquote:Op zondag 3 juli 2011 21:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar vond het veel te flauw vond het met SR10 leuk maar dit was gewoon geen reet aan.
jammer dat je een itunes account moet hebben. dus de boel maar weer gesaboteerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Over 8 minuten weer een itunes optreden...
Volgens mij kan jij alles kraken! Doe je ook brandkasten?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jammer dat je een itunes account moet hebben. dus de boel maar weer gesaboteerd.
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Over 8 minuten weer een itunes optreden...
even een lasser huren dan ben ik zo klaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij alles kraken! Doe je ook brandkasten?
itunesfestival http://itunesfestival.com/quote:
Als je Itunes op je PC hebt, dan kan je een live concert volgen die speciaal door itunes wordt gehouden oid.. bijna elke avond weer een andere band de komende maand, ze treden op in een theater oid: http://www.itunesfestival.com/quote:
Ah oké, ik ga 't eens checken.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je Itunes op je PC hebt, dan kan je een live concert volgen die speciaal door itunes wordt gehouden oid.. bijna elke avond weer een andere band de komende maand, ze treden op in een theater oid: http://www.itunesfestival.com/
Mocht je in de buurt van Londen zijn, kaarten zijn graties.
dit zijn de stream linkjesquote:Op zondag 3 juli 2011 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je Itunes op je PC hebt, dan kan je een live concert volgen die speciaal door itunes wordt gehouden oid.. bijna elke avond weer een andere band de komende maand, ze treden op in een theater oid: http://www.itunesfestival.com/
Mocht je in de buurt van Londen zijn, kaarten zijn graties.
quote:"livestream": {
"iPhone": {
"url": "http://streaming.itunesfestival.com/auth/eu1/live/day2/iphone_index.m3u8",
"acl": "/auth/*"
},
"iPhone2x": {
"url": "http://streaming.itunesfestival.com/auth/eu1/live/day2/iphone_index.m3u8",
},
"iPad": {
"url": "http://streaming.itunesfestival.com/auth/eu1/live/day2/ipad_index.m3u8",
},
"desktop": {
"url": "http://streaming.itunesfestival.com/auth/eu1/live/day2/desktop_index.m3u8"
},
kakkakkak, te laatquote:Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef Cee het volgende:
alors, alors, Going down south come around sundown of iets in die trant dat ene KoL lied dat je tof vindt op Canvas nu!
Ze kan wel zingen hoor, ik heb dr wel een live gezien/gehoordquote:Op zondag 3 juli 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Madonna wel es beter live horen zingen dan dit
Ja, ze viel me een beetje tegen. En ze is oud geworden, damn. En dat terwijl ze jonger dan ik is.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou dit was echt bagger![]()
En ze deed ook zo artsyfartsybjorkerig tijdens het interview
Geen idee, heb vanavond voor de tv gehangen en de radio uit gehadquote:
Ja, ik was ook de hele avond weg, maar het programmaschema op 3fm.nl begint pas bij 6uquote:Op maandag 4 juli 2011 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, heb vanavond voor de tv gehangen en de radio uit gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |