Klusjesmannenuitzending.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://download.bnn.nl/bnn/mediadepot/mp4/372/1248/28060.mp4
Uitzending van vanavond. Faalhoofden
ik wel, maar ik vis Top Gear straks uit de piratenbaai en ga nu live klusjesmannen kijken!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, want ik kan geen BBC ontvangen![]()
.
En ik doe het andersom, kijk Top Gear live en ga straks Klusjesmannen kijken op Uitzending Gemist.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel, maar ik vis Top Gear straks uit de piratenbaai en ga nu live klusjesmannen kijken!
Top Gear wil ik graag in HD zienquote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik doe het andersom, kijk Top Gear live en ga straks Klusjesmannen kijken op Uitzending Gemist.
Het zal wel aan mij liggen maar vond het veel te flauw vond het met SR10 leuk maar dit was gewoon geen reet aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Top Gear wil ik graag in HD zien
Klusjesmannen was hilarisch, vooral 1 heel foute grap tijdens het kinderfeestje. die kon echt niet![]()
![]()
verder zal ik niet spoileren
een half uur is misschien te lang? ik heb iig een aantal keer hard moeten lachen en had op een gegeven moment tranen in mijn ogen. ik denk alleen wel dat ze dit maar 1 seizoen moeten doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar vond het veel te flauw vond het met SR10 leuk maar dit was gewoon geen reet aan.
Dat zegt ook niks meer tegenwoordigquote:
Verschrikkelijk inderdaad. Wilko Terwijn is zelfs nog grappiger dan ditquote:Op zondag 3 juli 2011 21:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar vond het veel te flauw vond het met SR10 leuk maar dit was gewoon geen reet aan.
jammer dat je een itunes account moet hebben. dus de boel maar weer gesaboteerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Over 8 minuten weer een itunes optreden...
Volgens mij kan jij alles kraken! Doe je ook brandkasten?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jammer dat je een itunes account moet hebben. dus de boel maar weer gesaboteerd.
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Over 8 minuten weer een itunes optreden...
even een lasser huren dan ben ik zo klaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij alles kraken! Doe je ook brandkasten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |