Over een jaar zit hij samen met Coen&Sander bij 538.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:57 schreef Pino112 het volgende:
Domien doet de Twitter vanavond.twitter:3FM twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 18:56:28Pffffff! #elbow was waanzinnig goed! Straks nog veel meer livetracks vanaf #rockwerchter. reageer retweet
http://www.sensation.com/(...)-powered-by-vodafonequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Jammer genoeg geen sensation op tv
tussen 10 en 12....quote:
Sensationquote:
Wat zoek je?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
Godallemachtig ben al tien minuten op zoek naar Joni maar die valt nergens te vinden joh.
Joni van Julian Vellard maar die heb ik ondertussen al gevonden.quote:
komt binnenkort officieel uitquote:Op zondag 3 juli 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Joni van Julian Vellard maar die heb ik ondertussen al gevonden.
ik heb zelfs nog een bedankje gehad van gerardtwitter:gerardekdom twitterde op donderdag 30-06-2011 om 17:39:50Geweldig nieuws: 'Joni' van @julianvelard + album gaat officieel uitkomen in Nederland!! Uw dj is trots! reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 16-06-2011 om 00:01:58@3FMVideo is indd mede jouw schuld.! Thanks for that! reageer retweet
Krijg je ervan als je ons verlaat!quote:Op zondag 3 juli 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
Ja goffer!!! Druip ik helemaal teleurgesteld af naar m'n Facebook om me daar te gaan zitten vervelen, is er maar zo weer leven hier
Ja maar ik had het idee dat jullie er allemaal tussenuit waren gepiept naar Sensation zonder mij, ik had echt een rotgevoehoelquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar ik had het idee dat jullie er allemaal tussenuit waren gepiept naar Sensation zonder mij, ik had echt een rotgevoehoel![]()
![]()
Facebook maakt me blij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |