dan maken we er een spannend muziekje van.quote:
Die heeft Giel wel op z'n GIEL app staan, weet zo niet of ie ergens op het internet te vinden is.quote:
quote:
Idd...quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ben er weer klaar mee.
slaap lekker iedereen en tot Timur!
moet dat dan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:21 schreef Glasse het volgende:
Giel woont niet samen met z'n vriendin, WTF?
Nou... hij is in de 30 en heeft toch al een tijdje met z'n vriendin, je zou verwachten dat ze samen wonen.quote:
Als ik zo zijn werktijden bekijk, zal het me niks verbazen als hij helemaal geen huis heeft en dat hij in de studio woont...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:23 schreef Glasse het volgende:
[..]
Nou... hij is in de 30 en heeft toch al een tijdje met z'n vriendin, je zou verwachten dat ze samen wonen.
quote:
vorige week alquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:00 schreef heloef het volgende:
Nou die SMS balk heeft een metarmorfose gekregen.
nee natuurlijk niet, je moet dat soort uitspraken niet letterlijk nemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:47 schreef Lab-6 het volgende:
Hmm, Giel zegt net: 'Het is geen verzoekjesprogramma, dat doe ik aan het eind van 't jaar weer'
Serious-requestdj's al bekent?
Dacht ik ook wel maar voor de primeur toch neergezet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, je moet dat soort uitspraken niet letterlijk nemen.
+1quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:20 schreef themauster het volgende:
BonjourEerste dag van de Tour de France
Kun je nog een uur wachten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:20 schreef themauster het volgende:
BonjourEerste dag van de Tour de France
Hallo Timur en Ramonquote:
Inscannenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hallo Timur en Ramon![]()
In de Varagids staat een heel leuk stukje over Coen en Ramon, die samen kindertv programma's zitten te kijken
Zal ik als ik er aan denk op mn werk doen van de weekquote:
keinijgquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zal ik als ik er aan denk op mn werk doen van de week![]()
Voor in de boeken!
Voor in de broeken!
ehm....daar kan ik je bij helpenquote:
Je hebt een harige piemel?quote:
och, met een beetje lijm en wat haar wil ik dat best voor je fabriceren hoorquote:
How very tempting!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, met een beetje lijm en wat haar wil ik dat best voor je fabriceren hoor
Casanova is my middle name!quote:
volgens mij vindt hij haar gewoon te jongquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:42 schreef alors het volgende:
flirten met een bezette jongen die 6 jaar ouder is
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij vindt hij haar gewoon te jong
ja maar sowieso, hij studeert Technische Natuurkunde en zij is waarschijnlijk net geslaagd voor haar vmbo gezien haar leeftijd, ik weet niet hoor, maar ze hebben de statistieken iig tegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij vindt hij haar gewoon te jong
ja, das idd ook weer waar.....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:44 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar sowieso, hij studeert Technische Natuurkunde en zij is waarschijnlijk net geslaagd voor haar vmbo gezien haar leeftijd, ik weet niet hoor, maar ze hebben de statistieken iig tegen.
als ie echt een ubernerd is had ie wel ja gezegd. die palen alles wat ze palen kunnenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Joh, een ubernerd met een jong lekker sletje, dat zou best lekker moeten ketsen toch?
Technische natuurkunde jonguh!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie echt een ubernerd is had ie wel ja gezegd. die palen alles wat ze palen kunnen
quote:
dat laatste jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:32 schreef 3rdRock het volgende:
zal ik weer in de disco van Sharon posten of zijn jullie er een beetje klaar mee?
speciaal voor jou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
zoiets meende ik ook te horen ja. tekstueel hoogstandje weer!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:13 schreef alors het volgende:
So baby come over from the end of the sofa? zong ie dat nou?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |