Uit een kutjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
Lisa vraagt zich af waar Ian vandaan komt.
Gekruid?quote:
Geen idee wat kauwkblauwken is.. maar alles wat je hoort over Patrique MUST BETTER BE GOODquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga TriQue niet kauwkblauwken.![]()
Ik heb teveel goede verhalen over hem gehoord
Neen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Saus, die met die treinen.
Doe jij die?
Klopt. Heb ik niet. Doe jij ook niet. Ketel pot zwart zien joe.quote:
okquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Heb ik niet. Doe jij ook niet. Ketel pot zwart zien joe.
Nee doe maar nietquote:
Zo lekkerquote:
MOND HOUDEN! Mijn wekker gaat uiterlijk om 16:00quote:
quote:
quote:
Eens. Ik kruip in het grote bed van mijn moeder. Neem de iPad mee, televisie aan. Lekker op bed chillen.quote:
Goed plan, wel.quote:
dan heb ik er al 8 uur opzitten, werktechnisch gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
MOND HOUDEN! Mijn wekker gaat uiterlijk om 16:00
[..]
Vrij gezellig is ze ook.quote:
Ja, enquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dan heb ik er al 8 uur opzitten, werktechnisch gezien
Jongen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihihih, bam jongen, prettig gestoord enzo ook. En ik heb hobbies. Nou grgr.
toitoitoi xxx dandybluequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihihih, bam jongen, prettig gestoord enzo ook. En ik heb hobbies. Nou grgr.
Echt? Kut man...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:53 schreef Renesite het volgende:
IK HEB BEGREPEN DAT NICK EN KALLY EEN SETJE ZIJN!!!!
Wie de fuck is Nick en waar moet ik heen om hem op zijn poppenbek te pompen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:53 schreef Renesite het volgende:
IK HEB BEGREPEN DAT NICK EN KALLY EEN SETJE ZIJN!!!!
Nick is een chickflick instantly.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie de fuck is Nick en waar moet ik heen om hem op zijn poppenbek te pompen.
Hij bedoelt ene Ianquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie de fuck is Nick en waar moet ik heen om hem op zijn poppenbek te pompen.
René wordt actief in de avondquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
Renesite is eigenlijk een kloon van Patrique toch?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
Renesite is eigenlijk een kloon van Patrique toch?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:53 schreef Renesite het volgende:
Pittig setje hihi!!! Of niet Carlo? Nou Irene!! INDERDAAD ZEG!! HIHI
Wat?quote:
quote:
Uhh jaquote:
Ja jij en triquequote:
Wat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde op de bowlingmeet over jou.
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde op de bowlingmeet over jou.
Neeeeeeeeeeeeeequote:
En daar is de aanstichter.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:00 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... de bowlingmeet. Daar heb ik nog wel een paar 'setjes' voorbij horen komen
Oh, hoort dat zo tegenwoordig.quote:
ja maar ik ben een oud wijf enzulksquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, hoort dat zo tegenwoordig.
Ik doe altijd zo overdreven veel kusjekroel dat mensen al dingen denken voor ik iemand ook maar ontmoet heb.
Ik zat eigenlijk al jaren te wachten tot je me eens mee uit zou vragen, mijn hart brak, jewaits.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee!!!
Er wordt gewoon geroddeld! DAT HAD IK NIET VERWACHT
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wanneer kom jij met een FOKpersonage thuis.
Jij ging met een treinenfreak.. Kan ik niets aan doen. Ik ben er subiet homo om geworden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk al jaren te wachten tot je me eens mee uit zou vragen, mijn hart brak, jewaits.
Jij ookquote:
Ik negeer deze vraag. Gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wanneer kom jij met een FOKpersonage thuis.
Bummer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij ging met een treinenfreak.. Kan ik niets aan doen. Ik ben er subiet homo om geworden.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik negeer deze vraag. Gewoon omdat het kan
< hartje?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik negeer deze vraag. Gewoon omdat het kan
Jij mist nou net die piemelquote:
Vrouwen: Wat hebben jullie liever?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij mist nou net die piemel
heb je dat topic gezien?
truste lief vriendje, love youquote:
Hoorde iets over 11 cmquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:04 schreef Kally het volgende:
[..]
heb je dat topic gezien?
Welk topic?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:04 schreef Kally het volgende:
[..]
heb je dat topic gezien?
Zie benny's postquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welk topic?
Tha_Erik wijst me ook telkens af om die reden. Stomme piemels.[ afbeelding ]
Joh, bind lekker wat voor [dildoplaatje]quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welk topic?
Tha_Erik wijst me ook telkens af om die reden. Stomme piemels.[ afbeelding ]
quote:
I hope so for youquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:08 schreef Renesite het volgende:
[hij is toch gaan slapen, toch toch toch?]
Rollen zijn al verdeeld?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:07 schreef Renesite het volgende:
er vanuit gaande dat Patrique goed kan koken wassen strijken soppen en een piemel heeft kan ik zeggen: pwn youuuuu
Voor wie zijn die?quote:
Je hoopt stiekem voor jou he?quote:
Mietje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:08 schreef Renesite het volgende:
uhuhquote:
Ja?quote:
Je bedoelt eigenlijk gewoon te zeggen dat jij 'het mannetje' bent en hij 'het vrouwtje'?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:10 schreef Renesite het volgende:
Ik bedoel, bij zijn sollicitatiegesprek gaf hij al aan dat ik met de centen moet komen wat betreft werken...
Make up your conclusions.
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik niet voor jou gemaakt ben heb ik geen flauw idee wat ik hier nog doe
[/schlijm]
Vooruit danquote:
Hooliequote:
Waarom hmm'enquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm hmm... oke oke...
Trusten dan maar he
Ghihihi.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:28 schreef iBenny het volgende:
Ik had trouwens voor het eerst een Siamese tweeling gezien(die dmv 2 hoofden aan elkaar vast zaten)... Das ook een raar iets
nee gekkie, ik kan me voorstellen dat je dan even zoiets hebt vanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw sorry, was niet lullig bedoeld ofzo
Ohw zo... ja, ik moest 2x kijken of ik het nou goed zag...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:30 schreef Kally het volgende:
[..]
nee gekkie, ik kan me voorstellen dat je dan even zoiets hebt van
ja snap ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... ja, ik moest 2x kijken of ik het nou goed zag...
I don't believe youquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kijk al de hele avond detectives, en luister naar Pink's droevige liedjes, ik zit aan de grond, wat een ellende!
Zij is voor mij echt baasch der bazen en haar muziek is straight into your heartquote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Zij is voor mij echt baasch der bazen en haar muziek is straight into your heart
Verrekte miet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kijk al de hele avond detectives, en luister naar Pink's droevige liedjes, ik zit aan de grond, wat een ellende!
Nee nee man, ik ben zo koud als ice.quote:
Jij bent die Shenkie in de koelkast?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee nee man, ik ben zo koud als ice.
Oeh Ah. Ja thatsme.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent die Shenkie in de koelkast?
Trusten Koetje!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:43 schreef Zeroku het volgende:
Mobiel gaat te traag voor mijn inmense snelheid. Dan maar slapen.
Kuskuskus.
quote:
Heb je al gehoord van die nieuwe serie die ze gaan uitzenden? Wel van de makers van Grey's, Off the map, die lijkt me wel jummie!quote:
Klopt... die begint maandag toch? Ook maar volgenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je al gehoord van die nieuwe serie die ze gaan uitzenden? Wel van de makers van Grey's, Off the map, die lijkt me wel jummie!
Daar ben ik in 2007 achtergekomen, toen ik Atonement zag. Zag die kerel ineens door dat boek bladeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:09 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er laatst trouwens achter dat het ook een verwijzing is naar Gray''s Anatomy. Ik dacht dus alleen naar de achternaam Greys en anatomie
jup, algemeen werkje is da, vriend van me doet geneeskunde en heeft het ook op de plank staanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:09 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er laatst trouwens achter dat het ook een verwijzing is naar Gray''s Anatomy. Ik dacht dus alleen naar de achternaam Greys en anatomie
Amazon?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:11 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is de beste site om Amerikaanse dvd's te bestellen?
in before torrentsitequote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:11 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is de beste site om Amerikaanse dvd's te bestellen?
Ik kwam erachter door een typfoutquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar ben ik in 2007 achtergekomen, toen ik Atonement zag. Zag die kerel ineens door dat boek bladeren.
Ohw echt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jup, algemeen werkje is da, vriend van me doet geneeskunde en heeft het ook op de plank staan
ja dat weet ik, zou ik ook wel willen maar een hele serie is best nog duurquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:14 schreef Bellatrix het volgende:
Nee er zijn mensen die dvd's van series ook daadwerkelijk willen kopen.
Adsenseproblemen FOK! #6quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
zit fok zo in geldnood dat ze zich zo hoereren aan ibood en beslist en dinges-uit-de-banners?
ik bedoel, geld zat best nodig zijn, maar het lijkt de laatste tijd erger dan normaal?
ik lees t laatste topic altijd terug, in de treinquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:08 schreef Renesite het volgende:
nehhh.. Ik hoereer mij aan fok.. Zij betalen mij om te posten, en tsjah, dat kost wat duiten! Vandaar!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
zit fok zo in geldnood dat ze zich zo hoereren aan ibood en beslist en dinges-uit-de-banners?
ik bedoel, geld zat best nodig zijn, maar het lijkt de laatste tijd erger dan normaal?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 06:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik lees t laatste topic altijd terug, in de trein
Wil jij geen nieuwe ervaring?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
Whehequote:
YESH!quote:
Hoiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:05 schreef Lutte het volgende:
Zo.. Heb me door al jullie nachtgebrabbel heen gewerkt, jullie zijn zo hilarisch.
Goedemorgen!
Lees jij alles terugquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:05 schreef Lutte het volgende:
Zo.. Heb me door al jullie nachtgebrabbel heen gewerkt, jullie zijn zo hilarisch.
Goedemorgen!
Van 's nachts wel, van overdag niet altijd (ligt aan of ik tijd heb en hoeveel het isquote:
Ow. Dan heb ik een nog langer lijstjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:14 schreef Zeroku het volgende:
Kan iemand de buurvrouw in elkaar trappen? Met d'r kut grasmaaier.
Yo.quote:
Hier stond om 9 uur zo'n oude ik-sta-altijd-midden-in-het-gangpad-van-de-supermarkt-met-Miep-over-de-kleinkinderen-te-lullen-zodat-niemand-er-meer-langs-kan-Truus de deurbel aan te randen met haar schmerige vingert.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:14 schreef Zeroku het volgende:
Kan iemand de buurvrouw in elkaar trappen? Met d'r kut grasmaaier.
gezelligggggquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier stond om 9 uur zo'n oude ik-sta-altijd-midden-in-het-gangpad-van-de-supermarkt-met-Miep-over-de-kleinkinderen-te-lullen-zodat-niemand-er-meer-langs-kan-Truus de deurbel aan te randen met haar schmerige vingert.
En zo'n draak ook hè, aanbellen... vijf seconden wachten... lekker nog drie keer aanbellen.
Mevrouw, ik snap dat u 160 jaar oud bent en elk moment dood kan gaan en dat u dus nogal háást heeft met alles, maar laat me op zaterdagochtend met rust, verdomme.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier stond om 9 uur zo'n oude ik-sta-altijd-midden-in-het-gangpad-van-de-supermarkt-met-Miep-over-de-kleinkinderen-te-lullen-zodat-niemand-er-meer-langs-kan-Truus de deurbel aan te randen met haar schmerige vingert.
En zo'n draak ook hè, aanbellen... vijf seconden wachten... lekker nog drie keer aanbellen.
Mevrouw, ik snap dat u 160 jaar oud bent en elk moment dood kan gaan en dat u dus nogal háást heeft met alles, maar laat me op zaterdagochtend met rust, verdomme.
Bennyquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Het was tof. Ik moest voor Hans (van Grietje) spelen en door het park wandelen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga je zo op pad...de lanen in de snelweg op?
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja boeffie...naar jou toe uiteraard
en het was Lanen![]()
Mijn tekst dus je maakt het niet uitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.![]()
Kung Fu Panda
Jezus, werk je voor de PR van de Maccie?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is een gezellig moment met zn 4tjes....dan is luxe overbodig
nee voor happy familyquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, werk je voor de PR van de Maccie?
Je gaat jezelf laten afrossen....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik neem een honkbalknuppel mee.
Ik lieg niet eens![]()
![]()
wat een lilikheidquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:21 schreef Renesite het volgende:
Ik zeg OMFG http://www.funda.nl/koop/(...)jacobijnerstraat-12/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |