O jij hebt geen lul? Lullig voor jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Askew_Cashew het volgende:
Nou zeg, dat vat ik op als een belediging
Ja en jij bent boeiendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het zal TS een worst wezen wat jij ervan vindt.
kijk het even andersom;quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Askew_Cashew het volgende:
Nou zeg, dat vat ik op als een belediging
Die man kan dan nog altijd een voorbinddildo omdoen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:37 schreef Absurditeit het volgende:
Ik denk dat er niet zoveel vrouwen zitten te wachten op een 'man' zonder lul. Ook al kan hij likken als <vul maar in>
Ja dat is toch net even andersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Die man kan dan nog altijd een voorbinddildo omdoen.
Als je geen lul wilt neem je net zo makkelijk een vrouwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef Fir3fly het volgende:
Bewijst maar weer eens dat het niet uitmaakt waar het aan vast zit, het gaat altijd om de lul.
Oppervlakkige vrouwen.
Dat stond er niet bij he? Dat is wat andersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef Askew_Cashew het volgende:
Naja, ik heb het over een serieuze relatie hè. Stel je houdt veel van een man, dan zou je hem zonder lul toch ook wel respecteren en dan zou het toch niet opeens een vrouw zijn. In die zin gaat het wel om het innerlijk, dat een lul geen man maakt. Er is meer in een relatie dan piem0ls
Maar goed, als er niemand open staat voor discussie, prima hoor
Dus de lul maakt de man?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je geen lul wilt neem je net zo makkelijk een vrouw
Nou aangezien ik niet van vrouwen hou, wel een beetje jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |