Met plagen heb je geen lichaamscontact en je kan het ook opbouwen , eerst plagen dan stoeien en zo weer verder. Ik denk wel dat je met stoeien makkelijker uit de friendzone komtquote:
Stoeien is ook plagen, alleen wat fysieker.quote:
Dat is toch standaard dat je dat doet, beetje aftasten enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:48 schreef formerjellybean het volgende:
ja dan kan je testen of ze lichaamscontact met je wilt. En je kan makkelijker merken of ze je leuk vind.
Doktertje spelenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Stoeien is ook plagen, alleen wat fysieker.
Indiaantje spelen en haar aan de totempaal vastbinden![]()
Vadertje en moedertje spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Vadertje en moedertje spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Het ergste zijn de foto's nog hahaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef mytec het volgende:
[..]
Nog nooit echt last gehad ;-0? ik heb sinds mijn 16de al de kutste dingen meegemaakt. kotsen door het hele luis. (plavond zelfs.. ) wakker worden in stukjes pizza enzo. dat wil je liever niet meemaken. te vaak onderuit gegaan snachts..
Het is niet echt fun behalve dan soms de filmpjes die wel eens gemaakt worden als iemand op z,n bek dreigt te gaan.
Ù bent daar met vrouwvolk?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
Lekker in de frietzaak @ best![]()
I'll keep you posted, het gaat goed
Gaaf! Leuk dat je een real-time update geeft. Ik ga er over 15 min vandoor overigens. Veel succes, maar vooral veel plezier !!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
Lekker in de frietzaak @ best![]()
I'll keep you posted, het gaat goed
Maar het ergste is nog heeft ie nou echt een vrouw meegenomen naar een snackbar?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef ook_gek het volgende:
Oke je zit met een vrouw en komt dat melden op fok?
Ik hou zelf ook veel van patat, dus mij zie je met een vrouw ook het meest bij een patatzaakquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het ergste is nog heeft ie nou echt een vrouw meegenomen naar een snackbar?
Als ie een vrouw versiert in de snackbar is het niet zo raar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook veel van patat, dus mij zie je met een vrouw ook het meest bij een patatzaakIndruk proberen te maken op elke manier is verkeerd. Het gaat er vooral om dat hij er zelf van geniet, en dat vinden vrouwen mooi om te zien.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef deelnemer het volgende:
Geef mij een 'patatje oorlog' en ik geniet zo intens, dat iedere vrouw zich spontaan in mijn armen stort. Al zo vaak meegemaakt. Soms klimt zo'n meisje van de patatkraam zelfs over de toonbank heen....
Vooral als de saus dan zo half op je shirt drupt zeker...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef deelnemer het volgende:
Geef mij een 'patatje oorlog' en ik geniet zo intens, dat iedere vrouw zich spontaan in mijn armen stort. Al zo vaak meegemaakt. Soms klimt zo'n meisje van de patatkraam zelfs over de toonbank heen....
Het ligt eraan inderdaad of hij het voor het geld doet, of daadwerkelijk van zijn patat geniet. Ik ga er vandoor! Fijne avond nog.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ie een vrouw versiert in de snackbar is het niet zo raar.
Maar als ie een vrouw daar mee naar toe neemt.Tikkie goedkoop voor een date.
Haha, dat was een keer bij Take Me Out. Had zo'n jongen een date binnengehaald, was de vraag: "Wat gaan jullie nu doen?". Hij: "Ja gewoon effe patatje ergens op de hoek".quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het ergste is nog heeft ie nou echt een vrouw meegenomen naar een snackbar?
Jezelf zijn, daar gaat het om. Als je naar een chinees restaurant gaat alleen omdat zij dat leuk vind, dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef deelnemer het volgende:
Hoeveel mensen zijn er tegenwoordig die heel duur ergens gaan dineren? Snackbar is prima op jongere leeftijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Alleen al dat gekleugel met die stokjes. Net die hap bij je mond, en ja hoor, plats op je broek. Soms zit ik van ellende met die stokjes mijn neus leeg te peuteren, of steek ze in m'n oren. Kan me niks meer schelen. Maar ja, al peuterend word ik dan weer zo blij met mezelf, dat ze het toch weer leuk vindt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf zijn, daar gaat het om. Als je naar een chinees restaurant gaat alleen omdat zij dat leuk vind, dan gaat het mis.
Met je vriendin naar de snackbar gaan kan natuurlijk gewoon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er tegenwoordig die heel duur ergens gaan dineren? Snackbar is prima op jongere leeftijd.
Ik zie echt zo vaak stelletjes een snackbar binnenwandelen.
Als je iemand uitvraagt voor een etentje is een snackbar wel vreemd. Maar als je samen uit bent en je krijgt trek, dan kun je best even snackbar instappen voor een patatje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Met je vriendin naar de snackbar gaan kan natuurlijk gewoon.
Maar als ie een meisje ergens voor de eerste keer mee naar toe heeft genomen en hij kiest dan de snackbar... Hoeft ook niet heel chique te zijn maar als nog de snackbar is te goedkoop.
Ja op die manier vind ik het ook prima kunnen hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je iemand uitvraagt voor een etentje is een snackbar wel vreemd. Maar als je samen uit bent en je krijgt trek, dan kun je best even snackbar instappen voor een patatje.
nee jij hebt wel honger naar iets hards he?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het ergste vind ik uitgaan als date. Daarna uiteten. Sowieso om te eten, ik heb nooit honger met jongens. IJs zal er wel altijd goed in gaan.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:59 schreef hasjman het volgende:
[..]
nee jij hebt wel honger naar iets hards he?
aandachtshoeren op forums, ik begrijp het nog steeds niet. Als wijf moet je in het echte leven toch genoeg aandacht krijgen lijkt me.quote:
van verkeerde niet-bruikbare gangsters op straat ja...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:15 schreef hasjman het volgende:
[..]
aandachtshoeren op forums, ik begrijp het nog steeds niet. Als wijf moet je in het echte leven toch genoeg aandacht krijgen lijkt me.
en wat houdt je tegen om op de literaire verantwoordelijke heren af te stappen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
van verkeerde niet-bruikbare gangsters op straat ja...
ja er zat er een in de bieb hard te studeren.. oordoppen in, focus aan.. die ga ik niet zomaar storen terwijl er 10 anderen in de buurt zitten die niet zó hard studerenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:22 schreef hasjman het volgende:
[..]
en wat houdt je tegen om op de literaire verantwoordelijke heren af te stappen?
haha moet je niet sjaggie zijn morgen hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
misschien dat ik morgen word getongd, ik ga naar een festival
( ben wel ongesteld, maar dan kan ik hard2get spelen en niet verder dan tongen gaan daar)
oh heh bah. ik moet nu dus sowieso een rood/ zwart rokje aan.
joh dat is een specifiek geval. Wat weerhoudt je ervan om in het algemeen op jongens af te stappen die je interessant lijken?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja er zat er een in de bieb hard te studeren.. oordoppen in, focus aan.. die ga ik niet zomaar storen terwijl er 10 anderen in de buurt zitten die niet zó hard studeren
Dat weet ze zelf niet eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:40 schreef hasjman het volgende:
[..]
joh dat is een specifiek geval. Wat weerhoudt je ervan om in het algemeen op jongens af te stappen die je interessant lijken?
Bedankt hiervoor. Jij bent van koninklijke bloede?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zag net die mensen van Monaco met elkaar trouwen en ik besefte opeens dat ik wel echt familie van hen ben.
Dit is enorm off-topic natuurlijk, maar ik wil dat jullie wel goed een beeld van mij kunnen krijgen zodat jullie wel weten tegen wie jullie het hebben.
Het was wel een lekker ding en dan met die oudere kerel. Een Golddigger of toch echte liefde?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zag net die mensen van Monaco met elkaar trouwen en ik besefte opeens dat ik wel echt familie van hen ben.
Dit is enorm off-topic natuurlijk, maar ik wil dat jullie wel goed een beeld van mij kunnen krijgen zodat jullie wel weten tegen wie jullie het hebben.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:45 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het was wel een lekker ding en dan met die oudere kerel. Een Golddigger of toch echte liefde?
De waarheid is meestal hard en lelijk. Zo is Lant wss ook slechts een wannabe princes.quote:
Picknicken in de stromende regen. Je mag desgewenst alles uittrekken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
ummm ik zou hopen dat een jongen wat origineler is dan samen naar de snackbar te gaan.
Nou origineel is het wel alleen te goedkoop.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
ummm ik zou hopen dat een jongen wat origineler is dan samen naar de snackbar te gaan.
Je hoeft haar toch niet te kopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou origineel is het wel alleen te goedkoop.
Wat is daar mis mee? Het gaat uiteindelijk toch om het samenzijn, niet om hoeveel geld het wel of niet kost?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe is dat afgelopen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is Comic Sans MS dag!
Mijn oogjes doen ook zeer, misschien moet ik maar een dag niet op Fok! zitten en leuke meisjes gaan aanspreken buitenTen minste, naar buiten gaan en fantaseren dat ik dat zou doen als ik het zou kunnen
In het begin gaat het ook een beetje om indruk maken. Dan is een snackbar niet geschikt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het gaat uiteindelijk toch om het samenzijn, niet om hoeveel geld het wel of niet kost?
Ik ben de enige die een snackbar gewoon stijlloos vind ofzo?quote:
Het gaat niet om het geld, maar meer om te laten zien hoe leuk je elkaar vind en dan vind ik best dat een kerel wat meer moeite mag doen dan naar een snackbar te gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het gaat uiteindelijk toch om het samenzijn, niet om hoeveel geld het wel of niet kost?
Hier ditto , echt een date naar een snackbar gaan zou voor mij dus geen vervolg date worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de enige die een snackbar gewoon stijlloos vind ofzo?
snackbarquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hier ditto , echt een date naar een snackbar gaan zou voor mij dus geen vervolg date worden.
Inderdaad desnoods een lopend buffet bij de Chinees maar de snackbar vind ik zo ongeschikt daarvoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:51 schreef mytec het volgende:
[..]
snackbarnee dat zou ik echt never nooit doen. wel pizzeria gedaan dat kan prima.
Ook niet als die kerel veel lekkerder is dan de patat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hier ditto , echt een date naar een snackbar gaan zou voor mij dus geen vervolg date worden.
Pizzeria dat is juist wel ook een leukere sfeer dan een snackbar, bij een pizzeria ben je lekker uit eten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:51 schreef mytec het volgende:
[..]
snackbarnee dat zou ik echt never nooit doen. wel pizzeria gedaan dat kan prima.
En het is nog goedkoop ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Pizzeria dat is juist wel ook een leukere sfeer dan een snackbar, bij een pizzeria ben je lekker uit eten.
Moet je eens doen. En vraag een jongen mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben nog nooit in een Pizzeria geweest.
Hier een hele grote verrassing vrouwen kunnen ook op mannen afknappen door hun gedrag, ook al zijn ze heel mooi.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ook niet als die kerel veel lekkerder is dan de patat?
Wat is daar precies zo raar en vreemd aan? Hij heeft interesse in je spullen. (Waarschijnlijk omdat hij in jou geïnteresseerd was)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb namelijk een iemand gehad die er totaal niet slecht uitzag en een mooie jongen was, ik ben er mee geweest, hij bleef slapen en ik heb in mijn kamer een kledingrek staan met kleding. Ik moest s'ochtends naar de wc , meneer staat in zijn nakie mijn garberobe te bekijken, en vraagt of ik meer kleding heb.
Dat vond ik zo'n vreemde en rare actie dat ik degene daarna ook niet meer gezien heb , want dat was gewoon een gigantische afknapper.
Waarom ga je in godsnaam naakt bij iemand zo maar in de kast kijken?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is daar precies zo raar en vreemd aan? Hij heeft interesse in je spullen. (Waarschijnlijk omdat hij in jou geïnteresseerd was)
Het moet eenvoudig zijn om jou blij te maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nja, dat hij naakt was was uiteraard wel wat vreemd, maar had niet gedacht dat het bekijken van je spullen zo'n probleem zou zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef formerjellybean het volgende:
Nou door iemands kleding heen neuzen terwijl er niet om gevraagd is vind ik een beetje storend niet alleen met kleding maar met andere dingen ook en daarbij hij was naakt , ik vind het nou een grotere turn off als iemand naakt tussen mijn kleding gaat staan.
Dan kan je zo interesse hebben maar als je iets wil bekijken, in mijn huis dan vraag je dat en trek je kleding aan.
Een pik en een kat zijn voldoende.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het moet eenvoudig zijn om jou blij te maken.
Privacy. Ga niet de laden van de kasten open trekken.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dat hij naakt was was uiteraard wel wat vreemd, maar had niet gedacht dat het bekijken van je spullen zo'n probleem zou zijn.
Weer wat geleerd.
heeej de eeuwige twijfelaar benzin, sup jonge. nog wat vette dingen gedaan?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, dat hij naakt was was uiteraard wel wat vreemd, maar had niet gedacht dat het bekijken van je spullen zo'n probleem zou zijn.
Weer wat geleerd.
Ik antwoord alvast: neequote:Op zondag 3 juli 2011 00:10 schreef hasjman het volgende:
[..]
heeej de eeuwige twijfelaar benzin, sup jonge. nog wat vette dingen gedaan?
Mwaah. Het gaat wel ok.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:10 schreef hasjman het volgende:
[..]
heeej de eeuwige twijfelaar benzin, sup jonge. nog wat vette dingen gedaan?
Wow.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben juist (gematigd) positief en ik hoop dat ik deze zomer iets kan veranderen.quote:
Nou het in ieder geval goed dat je niet zo depri loopt te doen. Zo kom je veel beter over.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben juist (gematigd) positief en ik hoop dat ik deze zomer iets kan veranderen.
Maar ik reageer net dus best wel positief en iedereen is ineens stil
Je moet niet hopen, maar doen!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben juist (gematigd) positief en ik hoop dat ik deze zomer iets kan veranderen.
Lauw?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
zie je wel, er hangt dit weekend iets in the air.. ik voel me ook helemaal lauw en machtig
maar hopen dat t blijft he benzin !
eeey niet zo depressed meteen doen he omdat niemand direct reageert.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:43 schreef benzin het volgende:
[..]
liefje nu wil ik me juist graag bewijzen aan jequote:Op zondag 3 juli 2011 00:53 schreef hasjman het volgende:
[..]
lant is 100% een troll, ik geloof niks meer van dat mens.
ik woon in Amsterdam, te nice, dus, wanneer spreken we af?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
liefje nu wil ik me juist graag bewijzen aan je
Goeiequote:Op zondag 3 juli 2011 01:02 schreef hasjman het volgende:
[..]
ik woon in Amsterdam, te nice, dus, wanneer spreken we af?
Doe daar iets goeds mee.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik voel me ook helemaal lauw en machtig
Je gaat zomaar niet dood, zie je morgen zatlap.quote:Op zondag 3 juli 2011 02:06 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga nu dood. Bedankt voor jullie hulp, ik zal nog ff me groep proberen te vinden; anders, tot in het volgende leven.
Wajoo ik was zwaar suïcidaal man, maar ben nu weer thuis dusjaquote:Op zondag 3 juli 2011 02:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je gaat zomaar niet dood, zie je morgen zaplap.
Hè? Wat was er gebeurd dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 02:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wajoo ik was zwaar suïcidaal man, maar ben nu weer thuis dusja
Ik krijg nu wel straf van men ouders.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hè? Wat was er gebeurd dan?
Ik vatte het op als dat je straf zou krijgen van je ouders en daarom 'dood' zou gaan.
Herkenbaar, en niet alleen tijdens de basisschool. Ook voor mij telt dat als er iets kuts gebeurt ik word overvallen door oude herinneringen en emoties.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:05 schreef Newbie114 het volgende:
Op de basisschool ben ik heel veel gepest. (...) Ik huilde heel snel en was heel emotioneel, ik denk dat ze het daarom deden. (...) Ik had (en heb, af en toe) een laag zelfbeeld, en het gevoel dat er toch niemand om mij geeft. Als er iets kuts gebeurd in mijn leven, komen al die dingen weer terug op mij af.
Ken ongeveer dat gevoel.quote:(...) toen ging ik op een gegeven moment naar de wc, zitten ze met z'n 4en op die bank zonder dat er nog plaats was voor mij. Toen kreeg ik die setback.
Misschien stuurden ze niets terug omdat ze dronken waren in een tent met harde muziek? Het is dan soms lastig om te merken dat je een smsje krijgt. Het hoeft dus niet lelijk bedoeld te zijn.quote:Ik ben toen dus toen we uitgingen, weggefietst van de groep (stomstomstom), ze hebben me nog 1x gebeld, ik terug sms'en vannacht toen ik weer thuis was, maar kreeg niets terug wat dit alles dus voor mij bevestigde. Ik heb 2 uur helemaal gestoord door deurne gefietst, tegen mezelf pratend en verward, niet wetend wat te doen. Ik voel me zo stom van die alcohol... (...)
zou goed kunnen denk ik ook al een tijdje. vertel maar ff hoe jullie afspraakje was:Pquote:Op zondag 3 juli 2011 00:53 schreef hasjman het volgende:
[..]
lant is 100% een troll, ik geloof niks meer van dat mens.
Zeg maar dat je zo dronken was, dat je niet meer wist wat je deed. Dat je in het vervolg minder drinkt, omdat je er niet zo goed tegen kan.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:42 schreef Newbie114 het volgende:
Wow dankjewel benzin, echt ik heb precies hetzelfde, liep ook altijd mee, maar nu had ik een chille groepik hoop dat ze nog met me om willen gaan
ik voel me zo stom... En ik wil dat de volgende keer ook, die cola's, maar wat zal ik zeggen als excuus? Dit verhaal (beetje whiny en laat me slecht overkomen op dat meisje) of dat ik niet eens meer weet wat ik gister gedaan heb (was dat maar zo, kan wel door de grond zakken)
Dat heb ik ook al gedaan, mijn plan zet zich in werking, nu even sms'jes rondsturen dat ik niet meer wist wat ik deed... Ik heb gisteravond hartstikke knetterzat in mijn eentje kebab gegeten, en die mensen hebben me niet afgezet (geld afzetten wjw), er bestaan dus toch aardige mensen! (in het echt dan, hier is ook iedereen aardig hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 11:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zeg maar dat je zo dronken was, dat je niet meer wist wat je deed. Dat je in het vervolg minder drinkt omdat je niet zo goed tegen kan.
Een groeps sms sturen met daarin je verontschuldiging voor je gedrag is al een goede stapquote:Op zondag 3 juli 2011 10:42 schreef Newbie114 het volgende:
Wow dankjewel benzin, echt ik heb precies hetzelfde, liep ook altijd mee, maar nu had ik een chille groepik hoop dat ze nog met me om willen gaan
ik voel me zo stom... En ik wil dat de volgende keer ook, die cola's, maar wat zal ik zeggen als excuus? Dit verhaal (beetje whiny en laat me slecht overkomen op dat meisje) of dat ik niet eens meer weet wat ik gister gedaan heb (was dat maar zo, kan wel door de grond zakken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |