Als je iemand uitvraagt voor een etentje is een snackbar wel vreemd. Maar als je samen uit bent en je krijgt trek, dan kun je best even snackbar instappen voor een patatje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Met je vriendin naar de snackbar gaan kan natuurlijk gewoon.
Maar als ie een meisje ergens voor de eerste keer mee naar toe heeft genomen en hij kiest dan de snackbar... Hoeft ook niet heel chique te zijn maar als nog de snackbar is te goedkoop.
Ja op die manier vind ik het ook prima kunnen hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je iemand uitvraagt voor een etentje is een snackbar wel vreemd. Maar als je samen uit bent en je krijgt trek, dan kun je best even snackbar instappen voor een patatje.
nee jij hebt wel honger naar iets hards he?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het ergste vind ik uitgaan als date. Daarna uiteten. Sowieso om te eten, ik heb nooit honger met jongens. IJs zal er wel altijd goed in gaan.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:59 schreef hasjman het volgende:
[..]
nee jij hebt wel honger naar iets hards he?
aandachtshoeren op forums, ik begrijp het nog steeds niet. Als wijf moet je in het echte leven toch genoeg aandacht krijgen lijkt me.quote:
van verkeerde niet-bruikbare gangsters op straat ja...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:15 schreef hasjman het volgende:
[..]
aandachtshoeren op forums, ik begrijp het nog steeds niet. Als wijf moet je in het echte leven toch genoeg aandacht krijgen lijkt me.
en wat houdt je tegen om op de literaire verantwoordelijke heren af te stappen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
van verkeerde niet-bruikbare gangsters op straat ja...
ja er zat er een in de bieb hard te studeren.. oordoppen in, focus aan.. die ga ik niet zomaar storen terwijl er 10 anderen in de buurt zitten die niet zó hard studerenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:22 schreef hasjman het volgende:
[..]
en wat houdt je tegen om op de literaire verantwoordelijke heren af te stappen?
haha moet je niet sjaggie zijn morgen hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
misschien dat ik morgen word getongd, ik ga naar een festival
( ben wel ongesteld, maar dan kan ik hard2get spelen en niet verder dan tongen gaan daar)
oh heh bah. ik moet nu dus sowieso een rood/ zwart rokje aan.
joh dat is een specifiek geval. Wat weerhoudt je ervan om in het algemeen op jongens af te stappen die je interessant lijken?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja er zat er een in de bieb hard te studeren.. oordoppen in, focus aan.. die ga ik niet zomaar storen terwijl er 10 anderen in de buurt zitten die niet zó hard studeren
Dat weet ze zelf niet eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:40 schreef hasjman het volgende:
[..]
joh dat is een specifiek geval. Wat weerhoudt je ervan om in het algemeen op jongens af te stappen die je interessant lijken?
Bedankt hiervoor. Jij bent van koninklijke bloede?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zag net die mensen van Monaco met elkaar trouwen en ik besefte opeens dat ik wel echt familie van hen ben.
Dit is enorm off-topic natuurlijk, maar ik wil dat jullie wel goed een beeld van mij kunnen krijgen zodat jullie wel weten tegen wie jullie het hebben.
Het was wel een lekker ding en dan met die oudere kerel. Een Golddigger of toch echte liefde?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zag net die mensen van Monaco met elkaar trouwen en ik besefte opeens dat ik wel echt familie van hen ben.
Dit is enorm off-topic natuurlijk, maar ik wil dat jullie wel goed een beeld van mij kunnen krijgen zodat jullie wel weten tegen wie jullie het hebben.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:45 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het was wel een lekker ding en dan met die oudere kerel. Een Golddigger of toch echte liefde?
De waarheid is meestal hard en lelijk. Zo is Lant wss ook slechts een wannabe princes.quote:
Picknicken in de stromende regen. Je mag desgewenst alles uittrekken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
ummm ik zou hopen dat een jongen wat origineler is dan samen naar de snackbar te gaan.
Nou origineel is het wel alleen te goedkoop.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
ummm ik zou hopen dat een jongen wat origineler is dan samen naar de snackbar te gaan.
Je hoeft haar toch niet te kopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou origineel is het wel alleen te goedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |