quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef cafpow het volgende:
Moe..hele dag bruiloft tot 1am en ben al bekaf en het feest is niet eens begonnen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgenochtend is het een jaar geleden... Bah, iets wat ik het liefst permanent wil verbannen uit m'n hoofd, maar me waarschijnlijk voor altijd heeft gescarred...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:13 schreef Mishu het volgende:
Hoe kom je depri de nacht door? Uitgaan kan beter niet denk ik aangezien ik morgen weer een feest heb..
quote:
Ik heb een broer die single is, hij wordt 35...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:06 schreef Mishu het volgende:
ZeurderigZonder reden, morgen ga ik er tegenaan en dan kom ik vast leuke jongens tegen
![]()
![]()
Die single zijn
Hier ook, maar ik ga nog wel even wat doen vanavond.quote:
Ik ben 22quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb een broer die single is, hij wordt 35...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb een broer die single is, hij wordt 35...
Bij echte liefde speelt leeftijd geen rol!quote:
Dank je voor de zorgen. Muziek check, leuke dingen fail (maandag tentamen)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Probeer de knop om te draaien, draai je favoriete muziek of denk aan leuke dingen...
Kun je die van mij ook even omdraaien, ik weet hem niet te vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga me steeds beter voelen, gewoon die knop omdraaien en relativeren...
Begrijpelijk, blijf proberen om de boel te relativeren...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je die van mij ook even omdraaien, ik weet hem niet te vinden.
kwiwi'tje... zo ken ik jou helemaal nietquote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
kwiwi'tje... zo ken ik jou helemaal nietheb je de laatste tijd al een paar keer zo gezien...
OT: goed, lekker, prima. Maar morgen wordt desondanks minder.
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet hetHopelijk binnenkort weer de oude kwiwi..
Kan gebeuren. Komt wel goed.quote:
Over enkele dagen behoort dat zeker tot de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lelijke ochtend, kan het qua datum even 5 juli of later zijn
Wauw, ik lijk op 1 slag verliefd te zijn op een meisje van de judoverenigingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ondanks dat 2 en 4 juli voor altijd aidsdagen zullen zijn, ga ik me nu wel goed vermaken op een feestje vanuit de judoverenigingEven lekker wat biertjes knallen
Niet als een avonturier op zoek naar digitale felicitaties?quote:
Nee ik ben blij dat ik niet gestorven ben dit jaarquote:Op zondag 3 juli 2011 09:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet als een avonturier op zoek naar digitale felicitaties?
Hoe het ook is, gefeliciteerd dat de Heer je er een jaartje bij heeft gegeven.
Wat voor taart ga je eten?
Dat dus ......quote:
Je had er ook gewoon niet aan kunnen beginnen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Als ze roken nou gewoon verboden hadden hak nu geen trek gehad in peuken. Ik haat ze
Denk aan iets leuks!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:16 schreef Mishu het volgende:
Eenzaam, waar is die leuke jongen? O well, over een week weer een weekend![]()
Dat was geen optiequote:Op zondag 3 juli 2011 20:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je had er ook gewoon niet aan kunnen beginnen.
ach, meisje tochquote:Op zondag 3 juli 2011 21:02 schreef formerjellybean het volgende:
geirriteerd een download is ontzettend traag
Klinkt bekend... genegenheidquote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Soms zou ik best wel weeer graag met iemand samen in bed willen liggen!
*schudt hand. lotgenootquote:Op zondag 3 juli 2011 22:05 schreef dwergplaneet het volgende:
Dat ze me niet wil is oké. Zelfs na haar afwijzing bleef ze mixed signals uitzenden. Ik weet niet wat haar probleem is. Maar nu ik haar niet meer zie, begin ik me pas te beseffen hoezeer ik er klaar mee ben.
Is hij zo vervelend dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Super, ik ga m'n broer weggeven aan een Alkmaarse...
Zo, goeiemorgen zeg.quote:Op maandag 4 juli 2011 06:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm gek..
Word redelijk vrolijk wakker.. Ik ga douche, droog me af.. Kijk in de spiegel en ik word me toch overweldigd door een kut
ewww bah seks viesquote:Op maandag 4 juli 2011 14:02 schreef formerjellybean het volgende:
Moe, die idiote buren lieten me urenlang meegenieten van hun sexlevenStelletje debielen
Nou , nee maar als ze keihard liggen te gillen en je ligt in de kamer ernaast word je er niet vrolijk van.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ewww bah seks vies
Zeg er dan wat van tegen hun
Edit: tering veel moeite om op te starten vandaag... nu uur pauze, hoop dat t daarna beter gaatvanavond weer judo
Naar de dokter..?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef DeBassist het volgende:
verwardwil iets doen aan mn maagproblemen, maar weet niet wat
Neuh, vanmorgen al.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:49 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Laat me raden: haarklip is net terug naar huis?
Dan nog, ik had de dag iig goed.quote:
Nopequote:Op maandag 4 juli 2011 22:03 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dan nog, ik had de dag iig goed.en de oorzaak voor je gemoedstoestand ook...? Lol
Ot: een beetje misselijk.
Somehow voelt het allemaal vrij onmogelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 23:36 schreef Trashcanman het volgende:
Ga als afscheid met je groep de kroeg in en regel dr telefoonnummer?
OT: prima, chill en meer van dat.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Kut, ik kan niet slapen terwijl ik het wel wil
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik voel me als een lege koffiebeker dua daar gaan we nog wat homebrew induwen Zogoedemorgen
Van dat vooruitzicht zou ik ook depressief worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:55 schreef WeirdlyWired het volgende:
Maar 11 januari ga ik wel lekker naar Jochem Myjer!![]()
quote:
Mwa het is wel te doen vandaag vind ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:00 schreef Mishu het volgende:
Ben ik nou de enige die het heel erg warm en benauwd vind?
neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:00 schreef Mishu het volgende:
Ben ik nou de enige die het heel erg warm en benauwd vind?
Nu alquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:28 schreef McSteamy het volgende:
Flink aangeschoten...en behoorlijk kut....mixed feelings
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:53 schreef Under_Score het volgende:
wat loopt er toch een mooi vrouwvolk rond
Dat. Ná 16:00 bij voorkeurquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Was het maar vast vrijdag, vrijdag, vrijdag!
Volgens mij gaat er iemand haar vriend weer zien over 3 dagen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Was het maar vast vrijdag, vrijdag, vrijdag!
Ja, maar het kan om meerdere oorzaken zo aanvoelen: in de steek gelaten door iemand, break-up, vriend/vriendin op grote afstand, noem maar op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Niemand (bij je) hebben is vaak voldoende om je alleen te voelen.
Ik weet het niet...naja...soms zie ik meiden en dan hebben ze zoveel lol met elkaar, gaan met elkaar uit, winkelen etc..en dan denk ik "ik wil dat ook...quote:
Dat ook...mis mijn vriend erg. En ik vind het gewoon moeilijk dat er een afstand tussen ons zit. Soms zou ik willen dat we in dezelfde stad woonden. Dat ik gewoon de fiets kon pakken en dan binnen 5 minuten bij hem kon zijn. Juist op momenten dat ik me voel zoals ik me nu voel heb ik hem het hardste nodig...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Niemand (bij je) hebben is vaak voldoende om je alleen te voelen.
Soms is die afstand wel vervelend inderdaad...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef DjinN het volgende:
Dat ook...mis mijn vriend erg. En ik vind het gewoon moeilijk dat er een afstand tussen ons zit. Soms zou ik willen dat we in dezelfde stad woonden. Dat ik gewoon de fiets kon pakken en dan binnen 5 minuten bij hem kon zijn. Juist op momenten dat ik me voel zoals ik me nu voel heb ik hem het hardste nodig...
*knuffel geeft*quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik weet het niet...naja...soms zie ik meiden en dan hebben ze zoveel lol met elkaar, gaan met elkaar uit, winkelen etc..en dan denk ik "ik wil dat ook...waarom kan ik zoiets niet hebben". Gewoon dat een vriendin me belt en vraagt "hey, ga je mee wat drinken in de stad?".
Zulke simpele dingen mis ik gewoon. Ik heb nooit veel vriendinnen gehad, mja dan ga je je vanzelf afzonderen.
[..]
Dat ook...mis mijn vriend erg. En ik vind het gewoon moeilijk dat er een afstand tussen ons zit. Soms zou ik willen dat we in dezelfde stad woonden. Dat ik gewoon de fiets kon pakken en dan binnen 5 minuten bij hem kon zijn. Juist op momenten dat ik me voel zoals ik me nu voel heb ik hem het hardste nodig...
ha inderdaad, kwam laatst een foto van mn ex tegen, samen met haar nieuwe vlam.. zo jammer hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dat blijft altijd raar als je een ex van zolang terugziet op facebook en denkt wat zag ik ooit in godsnaam in hem .
Ontopic , goed kreeg via facebook een vraag van een vriendin naar de kroeg te komen, want ze heeft een dartwedstrijd daar en dat is wel leuk want dan kunnen we weer even bijkletsen
Wonen jullie zo ver van elkaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms is die afstand wel vervelend inderdaad...
Mja..ben ook druk aan het solliciteren enz, dus hopelijk heb ik geluk en word ik aangenomen. Misschien vind ik dan daar wat meer aansluiting. Op zich heb ik niet veel moeite contact te leggen met mensen. Krijg alleen niet vaak de kansquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
*knuffel geeft*
Ben bang dat ik weinig voor je kan betekenen dan behalve te zeggen van: sluit je bij verenigingen aan waardoor je contacten legt. En kijk of er misschien mogelijkheden zijn om dichter bij je vriend te wonen.
Sterkte ermee, down zijn is nooit leuk
OT: vreemd, meubels aan het bekijken en aan het bieden op Marktplaats hier in de buurt. Toch wel gek om je eigen meubels uit te zoeken
Ik zat laatst ook even foto's van mijn ex terug te kijken op Facebook. Nu ik hem zie vraag ik me echt streng af wat ik in hem heb gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dat blijft altijd raar als je een ex van zolang terugziet op facebook en denkt wat zag ik ooit in godsnaam in hem .
Ontopic , goed kreeg via facebook een vraag van een vriendin naar de kroeg te komen, want ze heeft een dartwedstrijd daar en dat is wel leuk want dan kunnen we weer even bijkletsen
Hup uit bed, t is bijna 15 uur!quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:41 schreef Høken het volgende:
Ik kan niet slapenZo verkouden en belabberd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |