abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:49:35 #276
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_99089596
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:48 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Niemand (bij je) hebben is vaak voldoende om je alleen te voelen.
Ja, maar het kan om meerdere oorzaken zo aanvoelen: in de steek gelaten door iemand, break-up, vriend/vriendin op grote afstand, noem maar op.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_99089853
O+ O+ O+
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:09:52 #278
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_99090965
omg zag net een ex op een foto op facebook, moddervet geworden :o _O-
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_99091240
Onrustig zoals de laatste tijd. En ben de onduidelijkheid zat rondom de vakantie }:| ik word er alleen onrustiger van :X
pi_99091241
Dat blijft altijd raar als je een ex van zolang terugziet op facebook en denkt wat zag ik ooit in godsnaam in hem .

Ontopic , goed kreeg via facebook een vraag van een vriendin naar de kroeg te komen, want ze heeft een dartwedstrijd daar en dat is wel leuk want dan kunnen we weer even bijkletsen *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:20:52 #281
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_99091643
Leuke avond gehad :)
pi_99092095
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

How come :o?
Ik weet het niet...naja...soms zie ik meiden en dan hebben ze zoveel lol met elkaar, gaan met elkaar uit, winkelen etc..en dan denk ik "ik wil dat ook... ;( waarom kan ik zoiets niet hebben". Gewoon dat een vriendin me belt en vraagt "hey, ga je mee wat drinken in de stad?".
Zulke simpele dingen mis ik gewoon. Ik heb nooit veel vriendinnen gehad, mja dan ga je je vanzelf afzonderen.

quote:
12s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:48 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Niemand (bij je) hebben is vaak voldoende om je alleen te voelen.
Dat ook...mis mijn vriend erg. En ik vind het gewoon moeilijk dat er een afstand tussen ons zit. Soms zou ik willen dat we in dezelfde stad woonden. Dat ik gewoon de fiets kon pakken en dan binnen 5 minuten bij hem kon zijn. Juist op momenten dat ik me voel zoals ik me nu voel heb ik hem het hardste nodig... ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_99092464
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef DjinN het volgende:
Dat ook...mis mijn vriend erg. En ik vind het gewoon moeilijk dat er een afstand tussen ons zit. Soms zou ik willen dat we in dezelfde stad woonden. Dat ik gewoon de fiets kon pakken en dan binnen 5 minuten bij hem kon zijn. Juist op momenten dat ik me voel zoals ik me nu voel heb ik hem het hardste nodig... ;(
Soms is die afstand wel vervelend inderdaad...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:37:50 #284
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_99092649
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik weet het niet...naja...soms zie ik meiden en dan hebben ze zoveel lol met elkaar, gaan met elkaar uit, winkelen etc..en dan denk ik "ik wil dat ook... ;( waarom kan ik zoiets niet hebben". Gewoon dat een vriendin me belt en vraagt "hey, ga je mee wat drinken in de stad?".
Zulke simpele dingen mis ik gewoon. Ik heb nooit veel vriendinnen gehad, mja dan ga je je vanzelf afzonderen.

[..]

*knuffel geeft*
Ben bang dat ik weinig voor je kan betekenen dan behalve te zeggen van: sluit je bij verenigingen aan waardoor je contacten legt. En kijk of er misschien mogelijkheden zijn om dichter bij je vriend te wonen.

Sterkte ermee, down zijn is nooit leuk ;(

OT: vreemd, meubels aan het bekijken en aan het bieden op Marktplaats hier in de buurt. Toch wel gek om je eigen meubels uit te zoeken :P
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:41:38 #285
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_99092859
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dat blijft altijd raar als je een ex van zolang terugziet op facebook en denkt wat zag ik ooit in godsnaam in hem .

Ontopic , goed kreeg via facebook een vraag van een vriendin naar de kroeg te komen, want ze heeft een dartwedstrijd daar en dat is wel leuk want dan kunnen we weer even bijkletsen *O*
ha inderdaad, kwam laatst een foto van mn ex tegen, samen met haar nieuwe vlam.. zo jammer he :') ik kan er alleen maar om lachen eigenlijk.

voel me een beetje pissed. hoe moeilijk kan het zijn om mijn punt is in te zien. :(
pi_99093074
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef Techno het volgende:

[..]

Soms is die afstand wel vervelend inderdaad...
Wonen jullie zo ver van elkaar? ;(
pi_99093158
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

*knuffel geeft*
Ben bang dat ik weinig voor je kan betekenen dan behalve te zeggen van: sluit je bij verenigingen aan waardoor je contacten legt. En kijk of er misschien mogelijkheden zijn om dichter bij je vriend te wonen.

Sterkte ermee, down zijn is nooit leuk ;(

OT: vreemd, meubels aan het bekijken en aan het bieden op Marktplaats hier in de buurt. Toch wel gek om je eigen meubels uit te zoeken :P
Mja..ben ook druk aan het solliciteren enz, dus hopelijk heb ik geluk en word ik aangenomen. Misschien vind ik dan daar wat meer aansluiting. Op zich heb ik niet veel moeite contact te leggen met mensen. Krijg alleen niet vaak de kans ;(
Wat betreft de mogelijkheid om dichterbij mijn vriend te wonen: gelukkig werken we daar al aan O+ We hebben ons al ingeschreven bij woningbouwverenigingen enz. Hopelijk horen we daar dus ook snel wat van.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_99093183
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Wonen jullie zo ver van elkaar? ;(
Ongeveer 70km. Soms is dat wel lastig.
pi_99093360
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:

Ik zat laatst ook even foto's van mijn ex terug te kijken op Facebook. Nu ik hem zie vraag ik me echt streng af wat ik in hem heb gezien :') Ik zou er gewoon bijna van aan mezelf gaan twijfelen :X Zo grappig dat ie altijd riep dat ik toch niet snel iemand anders zou vinden, en dat ik eerst flink aan mezelf moest sleutelen als ik wilde dat andere mannen naar me zouden kijken :') Hij riep ook dat hij er zo goed uit zag en dat het voor hem weinig moeite zou kosten een nieuwe vriendin te krijgen.

Ondertussen zijn we bijna 2 jaar verder, heb ik al 1,5 jaar een superlieve vriend en is hij nog steeds vrijgezel :') Zo te lezen loopt ie aan de lopende band blauwtjes en begrijpt ie niet hoe dat toch kan _O- :D
pi_99093421
Absurditeit met die droge opmerkingen altijd hahaha..

Maar mmm I'm in love binnen één weekendje... snoepjesliefde :9~ O+
  woensdag 6 juli 2011 @ 01:49:56 #291
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_99097650
Maar eens naar bed in de hoop dat ik nu wel slaap :X
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 6 juli 2011 @ 01:52:48 #292
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_99097715
Wat een vage avond wat het vandaag zeg :o

Maar heb wel flink gelachen :D
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_99100247
Ik kan niet slapen ;( Zo verkouden en belabberd. ;(
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:51:26 #294
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99100374
Blij en relaxed. Vakantie is heerlijk, dat wil ik wel 50 weken per jaar (ik ben in een gulle bui, wil best 2 weken werken, als het een beetje van dat grijze weer is ofzo)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:54:13 #295
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_99100405
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:41 schreef Høken het volgende:
Ik kan niet slapen ;( Zo verkouden en belabberd. ;(
Hup uit bed, t is bijna 15 uur!

Beterschap. Heb je paracetamol in huis? Daar slaap ik redelijk op als ik strontverkouden ben.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_99100753
Geirriteerd san de buurman, die moet zonodig rond 8uur beginnen met boren en hameren enz. en voel me dus moe en niet uitgeslapen :5
pi_99101392
doodmoe natuurlijk
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_99101408
Voel me, op mijn hooikoorts na, prima :D
pi_99103160
Ziek :(
pi_99103392
Zo nu maar eens mijn bedje uit.. Heerlijk geslapen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')