Ja, maar het kan om meerdere oorzaken zo aanvoelen: in de steek gelaten door iemand, break-up, vriend/vriendin op grote afstand, noem maar op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Niemand (bij je) hebben is vaak voldoende om je alleen te voelen.
Ik weet het niet...naja...soms zie ik meiden en dan hebben ze zoveel lol met elkaar, gaan met elkaar uit, winkelen etc..en dan denk ik "ik wil dat ook...quote:
Dat ook...mis mijn vriend erg. En ik vind het gewoon moeilijk dat er een afstand tussen ons zit. Soms zou ik willen dat we in dezelfde stad woonden. Dat ik gewoon de fiets kon pakken en dan binnen 5 minuten bij hem kon zijn. Juist op momenten dat ik me voel zoals ik me nu voel heb ik hem het hardste nodig...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Niemand (bij je) hebben is vaak voldoende om je alleen te voelen.
Soms is die afstand wel vervelend inderdaad...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef DjinN het volgende:
Dat ook...mis mijn vriend erg. En ik vind het gewoon moeilijk dat er een afstand tussen ons zit. Soms zou ik willen dat we in dezelfde stad woonden. Dat ik gewoon de fiets kon pakken en dan binnen 5 minuten bij hem kon zijn. Juist op momenten dat ik me voel zoals ik me nu voel heb ik hem het hardste nodig...
*knuffel geeft*quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik weet het niet...naja...soms zie ik meiden en dan hebben ze zoveel lol met elkaar, gaan met elkaar uit, winkelen etc..en dan denk ik "ik wil dat ook...waarom kan ik zoiets niet hebben". Gewoon dat een vriendin me belt en vraagt "hey, ga je mee wat drinken in de stad?".
Zulke simpele dingen mis ik gewoon. Ik heb nooit veel vriendinnen gehad, mja dan ga je je vanzelf afzonderen.
[..]
Dat ook...mis mijn vriend erg. En ik vind het gewoon moeilijk dat er een afstand tussen ons zit. Soms zou ik willen dat we in dezelfde stad woonden. Dat ik gewoon de fiets kon pakken en dan binnen 5 minuten bij hem kon zijn. Juist op momenten dat ik me voel zoals ik me nu voel heb ik hem het hardste nodig...
ha inderdaad, kwam laatst een foto van mn ex tegen, samen met haar nieuwe vlam.. zo jammer hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dat blijft altijd raar als je een ex van zolang terugziet op facebook en denkt wat zag ik ooit in godsnaam in hem .
Ontopic , goed kreeg via facebook een vraag van een vriendin naar de kroeg te komen, want ze heeft een dartwedstrijd daar en dat is wel leuk want dan kunnen we weer even bijkletsen
Wonen jullie zo ver van elkaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms is die afstand wel vervelend inderdaad...
Mja..ben ook druk aan het solliciteren enz, dus hopelijk heb ik geluk en word ik aangenomen. Misschien vind ik dan daar wat meer aansluiting. Op zich heb ik niet veel moeite contact te leggen met mensen. Krijg alleen niet vaak de kansquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
*knuffel geeft*
Ben bang dat ik weinig voor je kan betekenen dan behalve te zeggen van: sluit je bij verenigingen aan waardoor je contacten legt. En kijk of er misschien mogelijkheden zijn om dichter bij je vriend te wonen.
Sterkte ermee, down zijn is nooit leuk
OT: vreemd, meubels aan het bekijken en aan het bieden op Marktplaats hier in de buurt. Toch wel gek om je eigen meubels uit te zoeken
Ik zat laatst ook even foto's van mijn ex terug te kijken op Facebook. Nu ik hem zie vraag ik me echt streng af wat ik in hem heb gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dat blijft altijd raar als je een ex van zolang terugziet op facebook en denkt wat zag ik ooit in godsnaam in hem .
Ontopic , goed kreeg via facebook een vraag van een vriendin naar de kroeg te komen, want ze heeft een dartwedstrijd daar en dat is wel leuk want dan kunnen we weer even bijkletsen
Hup uit bed, t is bijna 15 uur!quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:41 schreef Høken het volgende:
Ik kan niet slapenZo verkouden en belabberd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |