quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef cafpow het volgende:
Moe..hele dag bruiloft tot 1am en ben al bekaf en het feest is niet eens begonnen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgenochtend is het een jaar geleden... Bah, iets wat ik het liefst permanent wil verbannen uit m'n hoofd, maar me waarschijnlijk voor altijd heeft gescarred...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:13 schreef Mishu het volgende:
Hoe kom je depri de nacht door? Uitgaan kan beter niet denk ik aangezien ik morgen weer een feest heb..
quote:
Ik heb een broer die single is, hij wordt 35...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:06 schreef Mishu het volgende:
ZeurderigZonder reden, morgen ga ik er tegenaan en dan kom ik vast leuke jongens tegen
![]()
![]()
Die single zijn
Hier ook, maar ik ga nog wel even wat doen vanavond.quote:
Ik ben 22quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb een broer die single is, hij wordt 35...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb een broer die single is, hij wordt 35...
Bij echte liefde speelt leeftijd geen rol!quote:
Dank je voor de zorgen. Muziek check, leuke dingen fail (maandag tentamen)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Probeer de knop om te draaien, draai je favoriete muziek of denk aan leuke dingen...
Kun je die van mij ook even omdraaien, ik weet hem niet te vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga me steeds beter voelen, gewoon die knop omdraaien en relativeren...
Begrijpelijk, blijf proberen om de boel te relativeren...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je die van mij ook even omdraaien, ik weet hem niet te vinden.
kwiwi'tje... zo ken ik jou helemaal nietquote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
kwiwi'tje... zo ken ik jou helemaal nietheb je de laatste tijd al een paar keer zo gezien...
OT: goed, lekker, prima. Maar morgen wordt desondanks minder.
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet hetHopelijk binnenkort weer de oude kwiwi..
Kan gebeuren. Komt wel goed.quote:
Over enkele dagen behoort dat zeker tot de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lelijke ochtend, kan het qua datum even 5 juli of later zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |