quote:
quote:
Ik dacht nog even aan deze post en ik denk dat dat zeker kan. Er kan iets in je privel;even zijn waardoor je er met je hoofd niet bij bent. En in het geval van Djokovic zou hij 'afgeleid' kunnen zijn door het feit dat hij nummer 1 is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand ooit minder scherp kan zijn in de finale van een GS en zeker van Wimbledon.
Of misschien als er wat met Pierre gebeurt natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht nog even aan deze post en ik denk dat dat zeker kan. Er kan iets in je privel;even zijn waardoor je er met je hoofd niet bij bent. En in het geval van Djokovic zou hij 'afgeleid' kunnen zijn door het feit dat hij nummer 1 is.
geen tv?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:03 schreef alors het volgende:
ik bepaal zelf wel of ik in een vieze gootsteen danwel vaatwasser ga wassen ja!
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:04 schreef BobW het volgende:
[..]
Of misschien als er wat met Pierre gebeurt natuurlijk.
Ik denk niet dat je daardoor afgeleid wordt. In geval van privéproblemen zeker wel, maar hierdoor toch niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht nog even aan deze post en ik denk dat dat zeker kan. Er kan iets in je privel;even zijn waardoor je er met je hoofd niet bij bent. En in het geval van Djokovic zou hij 'afgeleid' kunnen zijn door het feit dat hij nummer 1 is.
mja als het spannend wordt ga ik daar wel heen maar ik moet nog even dingen doen op pc en leren enzulksquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:06 schreef Nober het volgende:
Uiteindelijk komt het hier weer op neer voor Andy.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daardoor afgeleid wordt. In geval van privéproblemen zeker wel, maar hierdoor toch niet.
ik moet het als Murray - Nadal lezen?quote:
En hij was zo mooi aan het spreiden zeiden ze net, hele statistiek van French Open er bij enzo...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit wat in.
Wat staat Murray keihard te falen zeg.
Één tegenslag en hij stort als een pudding in elkaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit wat in.
Wat staat Murray keihard te falen zeg.
Nadal is wel ff iets anders dan Tomicquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef Ascendancy het volgende:
Djoko stond tegen Tomic ook te falen. Hoop dat Murray zich herpakt. Gelukkig heeft hij een buffer met de 1e set.
En weg buffer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef Ascendancy het volgende:
Djoko stond tegen Tomic ook te falen. Hoop dat Murray zich herpakt. Gelukkig heeft hij een buffer met de 1e set.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:09 schreef Nober het volgende:
CarolineGarcia twittert the guy Nadal is playing right now will be a seniors number 1 in the future, you read it here first
Murray prutsert, ben bang dat Nadal weer lekker gaat winnen dit jaar. Kut zooiquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Blijft moeilijk die sterretjes hè, *5-2.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:10 schreef Nober het volgende:
Maarre Murray kan de 3de set toch gewoon winnen, deze laat hij wellicht bewust lopen.
Tuurlijk niet. Het domste wat je kan doen is Nadal in zijn ritme laten komenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:10 schreef Nober het volgende:
Maarre Murray kan de 3de set toch gewoon winnen, deze laat hij wellicht bewust lopen.
Zie je niet vaak met de forehand z'n schitterende volley. Met de backhand is dat een veel natuurlijker slag.quote:
Dan zit je altijd goed moet je maar denkenquote:
Het is al 90 minuten+ bezig...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:16 schreef Bastiefcg het volgende:
Lekker hoor Nadal. De Britten zeiden net the match begins. Als Murray nu niet oppast is de wedstrijd zo beslist.
Zo = na nu.quote:
Shit, ik ben net verhuisd en heb nog geen wasmachine...quote:
Wel een teil?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:19 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Shit, ik ben net verhuisd en heb nog geen wasmachine...
En de bal van Murray daarna leek me ook al uit.quote:
quote:
Z'n tweede is ook vrij matig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:21 schreef Confetti het volgende:
Zodra die 1e service niet ingaat raakt Murray in paniek. En de break
Toch bijna 1 uur volgehouden vandaag Murray met de 1ste set als resultaat!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat Nadal zei over Federer geldt ook voor Murray; hun (Federen en Murray) topniveau ligt hoger, maar ze moeten hun topniveau halen om van Nadal te winnen en Nadal maakt het ze ontzettend moeilijk om dit topniveau 3 sets lang te halen.
Tegen het einde van het hardcourtseizoen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:21 schreef Chule het volgende:
Meteen een break. Wanneer gaat Murray zich herpakken.
Hoezo vond je Tsonga - Djokovic tegenvallen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
Tsonga-Djokovic viel tegen en dit toch ook weer.
Misschien volgende keer maar zonder publiek spelen jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:24 schreef Confetti het volgende:
Misschien is de druk te hoog. Bij elke misser hoort die een enorme teleurstelling vanuit het publiek.
Weinig spanning.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:26 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoezo vond je Tsonga - Djokovic tegenvallen?
Tsonga die uit mag serveren in set 1, verschillende MP's en SP's in set 3, een 4e set uiteindelijk.quote:
Een vijfsetter. Het was iig niet de kraker waarop ik had gehoopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Tsonga die uit mag serveren in set 1, verschillende MP's en SP's in set 3, een 4e set uiteindelijk.
Hoe wil je het dan hebben?
Naar omstandigheden was het een goede pot, 5 setters komen relatief weinig voor hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een vijfsetter. Het was iig niet de kraker waarop ik had gehoopt.
Federer-Djokovic was waarschijnlijk beter geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een vijfsetter. Het was iig niet de kraker waarop ik had gehoopt.
Het was misschien een prima wedstrijd maar er was minder echte strijd dan ik had verwacht, in de zin dat ik niet het gevoel had dat Tsonga een serieuze kans had.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Naar omstandigheden was het een goede pot, 5 setters komen relatief weinig voor he.
Ja, of Djokovic had Federer gesloopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Federer-Djokovic was waarschijnlijk beter geweest.
Ja, en dat voor de spelers met de zoo ongeveer beste return van het circuit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:39 schreef Szura het volgende:
Als Nadal 3 aces tegen je slaat in 1 game doe je toch iets niet goed
3000 rackets wat?quote:
Het was in elk geval geen double facepalm, want dat is pas echt een slecht teken.quote:
volgens mij ging het over hoeveel rackets er doorheen gaan tijdens Wimbledonquote:
Vidn ik niet eens veel. Sommige toppers, zoals Federer en Nadal, wisselen al elke negen games ofzo van racket.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
volgens mij ging het over hoeveel rackets er doorheen gaan tijdens Wimbledon
Wat is het percentage nu van Schots/Brits op die site?quote:
Staat nog op 91%quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is het percentage nu van Schots/Brits op die site?
quote:garethjcampbell RT @fieldproducer: Andy Murray currently doing what is technically called a 'Henman' #Wimbledon
Nee, Engelsquote:
quote:
Ja weet ik veel.quote:
Doe maar overmorgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nadal wel heel sterk, kan een mooie finale worden morgen. [...]
Sharapova - Kvitova word zeker een mooie finale.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nadal wel heel sterk, kan een mooie finale worden morgen. Laat een hoger niveau zien dan Djoko imo, maar Djoko speelt altijd op zijn best tegen Nadal.
Sorry ik dacht dat het een grap van je was en dan was 'ie heel terechtquote:
Nee, wel als hij partijen toch makkelijk wint, maar niet tegen Nadal. Ik zie Murray echt nooit een GS winnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:50 schreef TheArt het volgende:
Murray is zo passief. Dat snap je toch echt voor geen meter
Nee, maar zelfs als ik geen grap maak, lijkt wat ik zeg vaak nog op een grap.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:50 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat het een grap van je was en dan was 'ie heel terecht
quote:neightgreen RT @kmflett: Beard Liberation Front call for Andy Murray to use beard extensions against Nadal
Hij zal er toch vast wel een paar winnen. Hij is nog jong en zit er al een paar keer dichtbij. Als hij zo doorgaat wint is er zeker wel 1.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, wel als hij partijen toch makkelijk wint, maar niet tegen Nadal. Ik zie Murray echt nooit een GS winnen.
Beard Extensions.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:52 schreef Salamando het volgende:
Die tweets die voorbijkomen op die site.
[..]
Nja, hij moet dan wel een finale winnen.Dat wordt er denk ik wel moeilijker op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:52 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hij zal er toch vast wel een paar winnen. Hij is nog jong en zit er al een paar keer dichtbij. Als hij zo doorgaat wint is er zeker wel 1.
Doe maar gewoon winnen, makkelijk of moeilijk.quote:Rafa is een beest. Hoop dat hij het Djoko moeilijk kan maken.
Waarom kan hij het nou niet opbrengen om hiervoor te vechten?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
Gelijk eerste game het weer weggeven, beetje jammer.
Nadal moet voor langere tijd geblesseerd zijn, Djoko zal vast (even tussendoor Murrayquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, hij moet dan wel een finale winnen.Dat wordt er denk ik wel moeilijker op.
[..]
Doe maar gewoon winnen, makkelijk of moeilijk.
En Federer dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nadal moet voor langere tijd geblesseerd zijn, Djoko zal vast (even tussendoor Murray) niet alle GS winnen dus dan heeft Murray een kans.
Volgens mij al iets eerder... maar goed, wie verrast dit?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:54 schreef NJ het volgende:
Anders win je de wedstrijd even in de eerste game van de set..
quote:Courtneypoyntz Andy murray you are an absolute faggot
quote:politic_animal Is Andy Murray Welsh yet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar van wie wint Murray dan wel in een GS-finale? Van Tsonga en Soderlign of zelfs van Ferrer zie ik hem ook niet winnen. Ik geloof dat ik zo ongeveer alle spelers mentaal sterker vind dan Murray.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nadal moet voor langere tijd geblesseerd zijn, Djoko zal vast (even tussendoor Murray) niet alle GS winnen dus dan heeft Murray een kans.
Dan sluit ik mij aan bij Federer-fan, ik zie eerder Tsonga winnen dan Murrayquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die zal niet heel lang meer aan de top staan
Ik weet niet hoe goed jouw Engels is, maar kan het zijn dat ze zeiden dat Murray episch zou gaan falen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:56 schreef NJ het volgende:
En halverwege de tweede set bleef de BBC maar oreren over hoe dit een epische wedstrijd zou gaan worden. "Ga er maar voor zitten, want dit duurt nog wel een paar uur".
quote:
Hij gelooft er gewoon niet in tegen de grote mannen, tegen anderen kan dat anders zijn. De twee (Ferrer uitgezonderd) die jij noemt laten het ook wel afweten in GS-finales, Tsonga bijvoorbeeld die met 6-2 6-3 6-2 van Nadal wint en vervolgens verliest van Djokovic.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar van wie wint Murray dan wel in een GS-finale? Van Tsonga en Soderlign of zelfs van Ferrer zie ik hem ook niet winnen. Ik geloof dat ik zo ongeveer alle spelers mentaal sterker vind dan Murray.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:00 schreef Szura het volgende:
Ik hoop niet dat Murray heeft gezegd dat ie zich niet scheert tot ie de Wimbledon-finale haalt want dan krijgt ie een heeeeeele lange baard.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:00 schreef Szura het volgende:
Ik hoop niet dat Murray heeft gezegd dat ie zich niet scheert tot ie de Wimbledon-finale haalt want dan krijgt ie een heeeeeele lange baard.
Schrijf rot op als je wilt dat Jojomen op moet rotten hier.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:00 schreef jojomen4 het volgende:
Schrijf/roep VAMOSSSSSSSS!!!! als je voor Rafa bent!
VAMOSSSSS!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:00 schreef jojomen4 het volgende:
Schrijf/roep VAMOSSSSSSSS!!!! als je voor Rafa bent!
VAMOSSSSS!!!!![]()
![]()
Alweer gefrustreerd?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schrijf rot op als je wilt dat Jojomen op moet rotten hier.
ROT OP!!!!
Oh nee hoor, want ik ben voor geen van beiden. Ik zou het alleen voor het Britse publiek wel leuk vinden dat Murray wint.quote:
Praktisch vloeiend. Dus nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed jouw Engels is, maar kan het zijn dat ze zeiden dat Murray episch zou gaan falen?
Waarom doe je zo lelijk tegen mij dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh nee hoor, want ik ben voor geen van beiden. Ik zou het alleen voor het Britse publiek wel leuk vinden dat Murray wint.
finish heet hetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:04 schreef Bombvis het volgende:
Nieuwe reclame gehad: Vanish, the diamond standard, afwisseling met Dettol
Knap van Nadal hoe die zn racket nog vangt
Omdat je nogal vuistdiep zit en je reacties om te kotsen zijn. Meer nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo lelijk tegen mij dan?
Misschien dacht hij dat wel even maar hij heeft nu weer tijd gehad om zichzelf wanhoop in te praten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
Murray roept "Come on!" in een poging de indruk te wekken dat hij er ook nog maar enigszins in gelooft.
Heb je er al eens met iemand over gesproken? Een professioneel iemand bedoel ik dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat je nogal vuistdiep zit en je reacties om te kotsen zijn. Meer niet
Heeft Dick Norman een keer geprobeerd bij een opponent; het werkte niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:06 schreef Szura het volgende:
Als ik Murray was zou ik allemaal dropshots slaan en dan de bal die terugkomt op het hoofd van Nadal mikken. Alleen dan kan ie nog winnen.
Jongens ik probeer Murray rustig te zien falenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Heb je er al eens met iemand over gesproken? Een professioneel iemand bedoel ik dan?
Ik praat met jou nu toch? Jij schijnt er volgens jezelf zo verschrikkelijk veel verstand van te hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Heb je er al eens met iemand over gesproken? Een professioneel iemand bedoel ik dan?
Blijft het vreemd vinden dat de nummer 1 met een titel Roland Garros verlaat, de finale op Wimbledon haalt maar toch zijn nummer 1 status kwijt is aan een halve finialist op Roland Garros en (wellicht winnaar) finalist op Wimbledon.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:07 schreef jojomen4 het volgende:
Over 5 weken de nummer 1 positie terug krijgen zonder te tennissen!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon tennis gaan kijken ofzo?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik praat met jou nu toch? Jij schijnt er volgens jezelf zo verschrikkelijk veel verstand van te hebben
Waarom is dat raar, het tennissysteem is best logisch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Blijft het vreemd vinden dat de nummer 1 met een titel Roland Garros verlaat, de finale op Wimbledon haalt maar toch zijn nummer 1 status kwijt is aan een halve finialist op Roland Garros en (wellicht winnaar) finalist op Wimbledon.
Dan op z'n Martin's.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Heeft Dick Norman een keer geprobeerd bij een opponent; het werkte niet.
Maar ik ken dat systeem niet, daar zal het ook wel aan liggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
Waarom is dat raar, het tennissysteem is best logisch.
Murray met Martin vergelijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan op z'n Martin's.
3 MPs tegen krijgen, 3x SV spelen om sneller te kunnen feliciteren en uiteindelijk nog winnen.
Wie over de 18 beste toernooien gezien in een jaar de meeste punten haalt, is de nummer 1 van de wereld en dat is Djokovic.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Blijft het vreemd vinden dat de nummer 1 met een titel Roland Garros verlaat, de finale op Wimbledon haalt maar toch zijn nummer 1 status kwijt is aan een halve finialist op Roland Garros en (wellicht winnaar) finalist op Wimbledon.
Is ook gister discussie over geweest. Er wordt gewoon gekeken naar de resultaten van vorig jaar. Als je alles wint in een jaar moet je het jaar erop veel verdedigen en kun je alleen maar punten verliezen en niet winnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe verder je komt hoe meer punten je krijgt. Je punten blijven voor een jaar staan. Dat is het eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ik ken dat systeem niet, daar zal het ook wel aan liggen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
Hup Murray. Maak er een wedstrijd van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |