quote:
quote:
Ik dacht nog even aan deze post en ik denk dat dat zeker kan. Er kan iets in je privel;even zijn waardoor je er met je hoofd niet bij bent. En in het geval van Djokovic zou hij 'afgeleid' kunnen zijn door het feit dat hij nummer 1 is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand ooit minder scherp kan zijn in de finale van een GS en zeker van Wimbledon.
Of misschien als er wat met Pierre gebeurt natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht nog even aan deze post en ik denk dat dat zeker kan. Er kan iets in je privel;even zijn waardoor je er met je hoofd niet bij bent. En in het geval van Djokovic zou hij 'afgeleid' kunnen zijn door het feit dat hij nummer 1 is.
geen tv?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:03 schreef alors het volgende:
ik bepaal zelf wel of ik in een vieze gootsteen danwel vaatwasser ga wassen ja!
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:04 schreef BobW het volgende:
[..]
Of misschien als er wat met Pierre gebeurt natuurlijk.
Ik denk niet dat je daardoor afgeleid wordt. In geval van privéproblemen zeker wel, maar hierdoor toch niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht nog even aan deze post en ik denk dat dat zeker kan. Er kan iets in je privel;even zijn waardoor je er met je hoofd niet bij bent. En in het geval van Djokovic zou hij 'afgeleid' kunnen zijn door het feit dat hij nummer 1 is.
mja als het spannend wordt ga ik daar wel heen maar ik moet nog even dingen doen op pc en leren enzulksquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:06 schreef Nober het volgende:
Uiteindelijk komt het hier weer op neer voor Andy.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daardoor afgeleid wordt. In geval van privéproblemen zeker wel, maar hierdoor toch niet.
ik moet het als Murray - Nadal lezen?quote:
En hij was zo mooi aan het spreiden zeiden ze net, hele statistiek van French Open er bij enzo...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit wat in.
Wat staat Murray keihard te falen zeg.
Één tegenslag en hij stort als een pudding in elkaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit wat in.
Wat staat Murray keihard te falen zeg.
Nadal is wel ff iets anders dan Tomicquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef Ascendancy het volgende:
Djoko stond tegen Tomic ook te falen. Hoop dat Murray zich herpakt. Gelukkig heeft hij een buffer met de 1e set.
En weg buffer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef Ascendancy het volgende:
Djoko stond tegen Tomic ook te falen. Hoop dat Murray zich herpakt. Gelukkig heeft hij een buffer met de 1e set.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:09 schreef Nober het volgende:
CarolineGarcia twittert the guy Nadal is playing right now will be a seniors number 1 in the future, you read it here first
Murray prutsert, ben bang dat Nadal weer lekker gaat winnen dit jaar. Kut zooiquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Blijft moeilijk die sterretjes hè, *5-2.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:10 schreef Nober het volgende:
Maarre Murray kan de 3de set toch gewoon winnen, deze laat hij wellicht bewust lopen.
Tuurlijk niet. Het domste wat je kan doen is Nadal in zijn ritme laten komenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:10 schreef Nober het volgende:
Maarre Murray kan de 3de set toch gewoon winnen, deze laat hij wellicht bewust lopen.
Zie je niet vaak met de forehand z'n schitterende volley. Met de backhand is dat een veel natuurlijker slag.quote:
Dan zit je altijd goed moet je maar denkenquote:
Het is al 90 minuten+ bezig...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:16 schreef Bastiefcg het volgende:
Lekker hoor Nadal. De Britten zeiden net the match begins. Als Murray nu niet oppast is de wedstrijd zo beslist.
Zo = na nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |