quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:57 schreef thoragz het volgende:
ik zoek het nummer waarin in de intro heel hoog gezongen wordt door een vrouw (soprano), het gaat om een rock/metal-achtig nummer (verloop van nummer kan ik me niet zo goed meer herinneren). Volgens mij is het ook een best bekend nummer, ik weet zeker dat iemand me kan helpen!
Dat intro toch wel?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:57 schreef thoragz het volgende:
ik zoek het nummer waarin in de intro heel hoog gezongen wordt door een vrouw (soprano), het gaat om een rock/metal-achtig nummer (verloop van nummer kan ik me niet zo goed meer herinneren). Volgens mij is het ook een best bekend nummer, ik weet zeker dat iemand me kan helpen!
Wow bedankt voor de snelle reacties! De geposte nummers zijn het helaas niet. De intro wordt in hoge stem soprano gezongen (voorbeeld hier ). Het nummer heeft een redelijk hoog tempo (rock/metal) en is denk ik van na 2000. Evanescence en Within Temptation heb ik nummers van geprobeerd te zoeken, maar niet kunnen vinden. (Kan me ook niet herinneren dat Within Temptation of Evanescence ooit in soprano hebben gezongen)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:57 schreef thoragz het volgende:
Artiest is scooter zal even het nummer zoeken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:08 schreef fespo het volgende:
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
het gaan om een 'dance' nummer met een vrouwen stem in het refrein.
ik heb geprobeerd te op te schrijven wat ze zei maar het was erg onduidelijk.
dit is wat ik heb opgevangen maar het kan ook iets anders zijn.
"in a womans heart"
"in a stranges man world"
dit is de melodie waar ze op zingt. (ongeveer)
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-RAISNVIIEAYA.mp3
(hier hoor je mij dus nurieren, hoop dat het een beetje begrijpbaar is
hoop dat iemand het weet.
Origineel: Earth & Fire - Weekendquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:08 schreef fespo het volgende:
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
het gaan om een 'dance' nummer met een vrouwen stem in het refrein.
ik heb geprobeerd te op te schrijven wat ze zei maar het was erg onduidelijk.
dit is wat ik heb opgevangen maar het kan ook iets anders zijn.
"in a womans heart"
"in a stranges man world"
dit is de melodie waar ze op zingt. (ongeveer)
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-RAISNVIIEAYA.mp3
(hier hoor je mij dus nurieren, hoop dat het een beetje begrijpbaar is
hoop dat iemand het weet.
Geen dank. In het verloop van je geneuriequote:
Het origineel is trouwens ingezongen door Jerney Kaagman, je weet wel, die van Idolsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:19 schreef fespo het volgende:
wow bedankt.ook voor het orgineel.
waar herkende je het aan?
O, ik wist niet dat zij kon zingen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het origineel is trouwens ingezongen door Jerney Kaagman, je weet wel, die van Idols
[ afbeelding ]
GOED DAT JE HET ER EVEN BIJ ZEGTquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zoek het youtube linkje van een clip met koeien. De muziek is happy hardcore volgens mij. In de clip zie je in het begin een groepje koeien in de wei die hun hoofd op en neer bewegen op de maat van de muziek.
kent iemand dit?
Aw waarom geen hertjes die head-boppen op happy hardcorequote:Op zondag 3 juli 2011 14:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zoek het youtube linkje van een clip met koeien. De muziek is happy hardcore volgens mij. In de clip zie je in het begin een groepje koeien in de wei die hun hoofd op en neer bewegen op de maat van de muziek.
kent iemand dit?
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik ga nu iets vragen, van wat ik ongeveer nog weet van de videoclip.
Het waren allemaal mannetjes in lichtgevende? pakken die een trap opliepen en van de andere kant eraf liepen en dan in een rondje stonden. Het was in een studio die zwart was.
Het was een enorm irritant nummer, maar het is nog irritanter dat ik er niet op kan komen welk nummer het is.
Ik hoop dat iemand er wat mee kan.
Cultuurbarbaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik ga nu iets vragen, van wat ik ongeveer nog weet van de videoclip.
Het waren allemaal mannetjes in lichtgevende? pakken die een trap opliepen en van de andere kant eraf liepen en dan in een rondje stonden. Het was in een studio die zwart was.
Het was een enorm irritant nummer, maar het is nog irritanter dat ik er niet op kan komen welk nummer het is.
Ik hoop dat iemand er wat mee kan.
Origineel:quote:Op zondag 3 juli 2011 20:28 schreef santiagojwz het volgende:
Nummer @ 1:06 en komt weer terug op 3:47
Ach, zo heel gek was die fout niet gezien het overvloedig gebruik van samples in muziek. Ik luister zelf graag naar disco uit de jaren 70 en 80 en hoe vaak je dan wel niet beats en samples hoort die anno nu zogenaamd een originele hit zijn.....quote:
Ja, precies. Ik wist wel dat het origineel niet van Katherine Ellis kon zijn, kon alleen de versie niet vindenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ach, zo heel gek was die fout niet gezien het overvloedig gebruik van samples in muziek. Ik luister zelf graag naar disco uit de jaren 70 en 80 en hoe vaak je dan wel niet beats en samples hoort die anno nu zogenaamd een originele hit zijn.....
Volgens mij is het ook een soort remix van die van Lisa Lisa, het echte origineel is een stuk anders. Wellicht beetje hetzelfde als Tom's Diner van Suzanne Vega. Daar kent iedereen ook alleen maar de DNA 'remix' van.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik wist wel dat het origineel niet van Katherine Ellis kon zijn, kon alleen de versie niet vinden
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die nieuwe ah reclame heeft een zomerhit gemaakt van een bekend nummer, maar ik kan hem maar niet vinden:
Grappig, die versie komt samen met de (imho bekendere) Righeira beiden uit 1983quote:
Ja had ff snel gezocht, wist niet dat er meerdere versies waren en dacht dat ik gewoon de orginele postte.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Grappig, die versie komt samen met de (imho bekendere) Righeira beiden uit 1983![]()
Had je ookquote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja had ff snel gezocht, wist niet dat er meerdere versies waren en dacht dat ik gewoon de orginele postte.
http://www.bol.com/nl/p/m(...)l#product_secondhandquote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef jordyvroegop het volgende:
Ik bezit alle cd's van Eminem + D12- Devil's night.
Nu ben ik opzoek gegaan naar het andere album van D12: D12 world.
Ik kan dit album NERGENS vinden. NERGENS!
de enige websites zijn amazon en ebay maar dat duurt VEEL TE LANG: 21 - 42 werkdagen en ik vind 6 euro verzendkosten een beetje veel.
Weet iemand toevallig een site waar ik deze kan bestellen / een winkel waar ik deze kan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |