quote:
quote:
Mobiel geen last vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende: Is vast al eerder gezegd, maar Comic Sans
![]()
Ik neem graag rsico's.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:16 schreef Bombvis het volgende:
Gewaagde titel, één reminibreak en het kan weer anders gaan
quote:
Weer te traag met ninja-edit.. Maar het was een goede gokquote:
Ik zit in de trein en volg hier de updates omdat ze sneller komen dan in de Wimbledon-app. Ik vind het alleen een beetje jammer dat ik elke keer geconfronteerd met jouw debiele uitspraken als ik voor tennisupdates kijk. Kan je je eigen advies niet opvolgen en zelf tennis gaan kijken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:13 schreef tja77 het volgende: [..] Tyf dan gewoon op, of hou gewoon je mond dicht. Maar schijnbaar vind je het belangrijker om te bashen, dan om tennis te kijken.
Kom op jongens vrede op aardequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zit in de trein en volg hier de updates omdat ze sneller komen dan in de Wimbledon-app. Ik vind het alleen een beetje jammer dat ik elke keer geconfronteerd met jouw debiele uitspraken als ik voor tennisupdates kijk. Kan je je eigen advies niet opvolgen en zelf tennis gaan kijken?
Maar ik was er niet van overtuigd dat hij de set zou winnen hoor. De bedoeling was om aan te geven dat hij voorstond maar dat het nog niet zeker was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Weer te traag met ninja-edit.. Maar het was een goede gok
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij en tja77 moeten niet op elkaar haten maar proberen aardig voor elkaar te zijn en te helpen om de wereld een betere plaats te maken.
Edit: Heb ik dit geschreven? Wow.
Ik kan het wel begrijpen, maar ik interpreteerde het inderdaad zo of het leek dat hij hem al gewonnen had, maar dan had je waarschijnlijk wel voor TT als "Waar Djoko eerst set heeft" oid gekozenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ik was er niet van overtuigd dat hij de set zou winnen hoor. De bedoeling was om aan te geven dat hij voorstond maar dat het nog niet zeker was.
Daar kan je volgens mij ook een ander lettertype forceren. Maar 1 dag deze troep vind ik ook geen ramp.quote:
Je zegt dat ik debiele uitspraken doe, maar je houdt je voor de 3e keer ofzo niet aan je eigen woord. Hoe kan iemand anders jou dan nog serieus nemen? Je hebt al meerdermalen gezegd dat je niet met mij wil discuseren, en toch doe je het. Jij bent elke keer degene die op mijn posts reageert. Je houdt de hele tijd je snater, totdat je weer iets te mekkeren hebt over mij. Gedraag je (indien mogelijk) eens als een volwassene, of hou je klep dicht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zit in de trein en volg hier de updates omdat ze sneller komen dan in de Wimbledon-app. Ik vind het alleen een beetje jammer dat ik elke keer geconfronteerd met jouw debiele uitspraken als ik voor tennisupdates kijk. Kan je je eigen advies niet opvolgen en zelf tennis gaan kijken?
Tools - options - content - fonts & colors - advanced - 'allow pages to choose their own fonts' even uitvinkenquote:
Thanksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:23 schreef APK het volgende:
[..]
Tools - options - content - fonts & colors - advanced - 'allow pages to choose their own fonts' even uitvinken
Comic sans is op fok gewoon schijtirritant omdat het net iets te klein is om lekker te lezen (althans, bij mij op de schoolcomputers)quote:
Comic Sans is gewoon nostalgie, terugdenkend aan al die werkstukken met WordArt titel en comic sans lettertypequote:
jup ik maak mijn werkstukken altijd met Comic Sansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nu alleen nog een Godwin en jullie zijn klaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kan tja77 niet even zelfmoord plegen ofzo?Zelden zo'n dom persoon zo zelfverzekerd zichzelf voor lul zien zetten.
Hoeveel staat het nu?
6-7, 4-4, 5-7, 1-0* vierde setquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kan tja77 niet even zelfmoord plegen ofzo?Zelden zo'n dom persoon zo zelfverzekerd zichzelf voor lul zien zetten.
Hoeveel staat het nu?
Klopt, "op weg" wil inderdaad zeggen dat hij er nog niet is - al zou je eruit kunnen afleiden dat het een voldongen feit is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, maar ik interpreteerde het inderdaad zo of het leek dat hij hem al gewonnen had, maar dan had je waarschijnlijk wel voor TT als "Waar Djoko eerst set heeft" oid gekozen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:25 schreef alors het volgende:
[..]
jup ik maak mijn werkstukken altijd met Comic SansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Das dus de 4e keer dat je je eigen niet aan je woord houdt. Je bent echt een zwakkeling. Je zou ook gewoon kunnen lezen, zonder je bijdehande opmerkingen, en toewensingenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoeveel staat het nu?
Oh, ik dacht ik. Wou net zeggen, zelfmoord plegen is echt het laatste wat ik ooit zou doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[...]
Nou weten we het welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das dus de 4e keer dat je je eigen niet aan je woord houdt. Je bent echt een zwakkeling. Je zou ook gewoon kunnen lezen, zonder je bijdehande opmerkingen, en toewensingen
Reageer er nou niet op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ik. Wou net zeggen, zelfmoord plegen is echt het laatste wat ik ooit zou doen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ik. Wou net zeggen, zelfmoord plegen is echt het laatste wat ik ooit zou doen.
Jij bent echt domquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das dus de 4e keer dat je je eigen niet aan je woord houdt. Je bent echt een zwakkeling. Je zou ook gewoon kunnen lezen, zonder je bijdehande opmerkingen, en toewensingen
Niet om het 1 of ander, maar ik probeer hier gewoon te discuseren, en lullen over tennis. Ik ben niet degene die hiet een ander bewust loop te irriteren.quote:
Druk eens op Control en dan op +quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Comic sans is op fok gewoon schijtirritant omdat het net iets te klein is om lekker te lezen (althans, bij mij op de schoolcomputers)
Dus na 0-2 achter, nog maar 2 games verlorenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef Maanvis het volgende:
indy breekt en serveert nu voor de wedstrijd
Die mond, het lijkt Stepanek wel.quote:
Goh, das wel heel knap.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Indy de Vroome GSM 6-3, 6-1 als een eckte bazin naar de SF
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef BobW het volgende:
Ik ging weg op break voor Tsonga, en nu is het set en break Djoko
Hoe bedoel je dat Djoko staat te irriteren?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef Tim86 het volgende:
Wat een deceptie deze wedstrijd. Tsonga kan het totaal niet brengen en Djoko staat alleen maar te irriteren en te verdedigen. Wel een slimme tactiek tegenover Tsonga, maar het is niet om aan te zien..
Ik moet steeds denken aan de film In Diana Jones.quote:
Hij is al de hele wedstrijd Tsonga aan het afleiden tijdens zijn service.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat Djoko staat te irriteren?
dit dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Norrage het volgende:
Djokovic speelt geniaal en tsonga is niet tegen de druk bestand die djoko hem in elk punt oplegt. En daarom maakt tsonga veel fouten
Dat gebeurt helaas zo vreselijk vaak als je redelijkerwijs een kraker mag verwachten.quote:
Djokovic de nieuwe Bartoli?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is al de hele wedstrijd Tsonga aan het afleiden tijdens zijn service.
onmogelijk, dat gebeurt al helemaal niet op dit hoge niveau, misschien in ronde 1 of 2quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Mykonos het volgende:
Overigens gaat Tsonga natuurlijk gewoon nog winnen na een 2-0 achterstand in sets he
Was me niet opgevallen maar ik zal erop gaan letten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is mij eigenlijk helemaal niet opgevallen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft last van een Djokovicquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen maar ik zal erop gaan letten.
Heeft Tsonga een blessure?
Het belooft de volgende teleurstelling. Straks blaast hij Murray (of Nadal) er gewoon met drie keer 6-3 af.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:38 schreef Fukjoeman het volgende:
[...]
Wel mooi om te zien dat Djoko op een hoog niveau speelt nu, belooft wat voor de finale
Huh?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar klaagde Tsonga zelfs tegen de umpire over..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is mij eigenlijk helemaal niet opgevallen?
Mij ook niet. Dacht al dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is mij eigenlijk helemaal niet opgevallen?
Ik ben geen medicus. Ik weet niet wat je zegt.quote:
Oke. Maar ik zie niet wat hij dan doet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar klaagde Tsonga zelfs tegen de umpire over..
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
onmogelijk, dat gebeurt al helemaal niet op dit hoge niveau, misschien in ronde 1 of 2
Nu al een paar games niet of nauwelijks meer, maar gewoon hetzelfde als Bartoli, minus de oefenswings.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke. Maar ik zie niet wat hij dan doet.
Dat zou toch redelijk sensationeel zijn (tegen Nadal dan).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het belooft de volgende teleurstelling. Straks blaast hij Murray (of Nadal) er gewoon met drie keer 6-3 af.
Ik wist niet dat er in Wimbledon maar drie rondes voor de finale warenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
onmogelijk, dat gebeurt al helemaal niet op dit hoge niveau, misschien in ronde 1 of 2
Ah jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef APK het volgende:
Ze hadden het scoreboard ook in comic sans moeten doen vandaag
Oh. Dan moet Tsonga niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu al een paar games niet of nauwelijks meer, maar gewoon hetzelfde als Bartoli, minus de oefenswings.
Heb jij het idee dat Federer er even iets te licht over dacht? Ik dacht juist dat het bij Tsonga gewoon opeens begon te lopen. Of was het onachtzaamheid bij Federer in het begin van de derde set?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
Tja, als Federer het gewoon in 3 had afgemaakt hadden we niet gek opgekeken van die uitslag. Het is dat Federer er even iets te licht over dacht en Tsonga daarna ineens elke 1e service in ging slaan en elke snoeiharde forehand inging.
Lastig te zeggen want bij Federer zie je nooit hoe hij in zijn vel zit..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij het idee dat Federer er even iets te licht over dacht? Ik dacht juist dat het bij Tsonga gewoon opeens begon te lopen. Of was het onachtzaamheid bij Federer in het begin van de derde set?
Onachtzaamheid. Hij gaf Tsonga weer hoop. En die greep dat met beide handen aan en daarna liep het gewoon super bij Tsonga en had Federer er geen antwoord meer op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij het idee dat Federer er even iets te licht over dacht? Ik dacht juist dat het bij Tsonga gewoon opeens begon te lopen. Of was het onachtzaamheid bij Federer in het begin van de derde set?
Al 2-0 in sets ondertussen hoorquote:
Dacht ik ook ja.quote:
Vreselijk inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Die voetbal-esque NOS-analyse voelt ook zo knullig Nederlands.
Wel erg zonde, want hij speelde gewoon goed. Had het hem erg gegund, zijn zevende Wimbledon.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Onachtzaamheid. Hij gaf Tsonga weer hoop. En die greep dat met beide handen aan en daarna liep het gewoon super bij Tsonga en had Federer er geen antwoord meer op.
Nu heeft de NOS wel weer het voordeel van mooi beeld (commentaar is dan weer waardeloos)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Je hebt achterlopen en je hebt NOS-streams, dat mag wel gezegd worden. Gewone streams lopen iets achter op tv, maar vaak nog voor op het live scorebord, NOS loopt gemiddeld een lange rally achter op datzelfde scorebord.
Klopt, NOS stream loopt erg ver achter, zeker t.o.v. de unibet stream.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Je hebt achterlopen en je hebt NOS-streams, dat mag wel gezegd worden. Gewone streams lopen iets achter op tv, maar vaak nog voor op het live scorebord, NOS loopt gemiddeld een lange rally achter op datzelfde scorebord.
Er zijn zat andere streams hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Achterlopen danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Klopt. NOS heeft als voordeel dat hij perfect loopt met goed beeld, dus dat neem ik dan weer voor lief.quote:
Hij denkt ook aan het publiekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef TheGeneral het volgende:
Al valt Tsonga wel elke keer overdreven hoor... In die 1e set viel hij ook onnodig. Net als bij dit punt.
Haha klopt, dat zag je met name in die 2e herhaling. Hij was al bij de bal, en toen viel die nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef TheGeneral het volgende:
Al valt Tsonga wel elke keer overdreven hoor... In die 1e set viel hij ook onnodig. Net als bij dit punt.
Ja, doet me denken aan een oud-studiegenoot. Als hij ging poolen en hij had een bal die hij zo kon potten ging hij altijd als er meisjes bij stonden zes keer om die tafel heen lopen en heel serieus kijken voordat hij hem potte.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef TheGeneral het volgende:
Leuk juist, beetje vermaakquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef TheGeneral het volgende:
Dat waren dus geen potten langs de tafel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, doet me denken aan een oud-studiegenoot. Als hij ging poolen en hij had een bal die hij zo kon potten ging hij altijd als er meisjes bij stonden zes keer om die tafel heen lopen en heel serieus kijken voordat hij hem potte.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Haha klopt, dat zag je met name in die 2e herhaling. Hij was al bij de bal, en toen viel die nog
[..]
Ik hoop het niet, want anders was alle moeite voor niks.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat waren dus geen potten langs de tafel?
Het is gelukkig nog niet zo erg dat hij nu pas via zijn stream meekrijgt dat er een dak op het Centre Court zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jouw stream loopt heel erg achter
Je drukt je voorzichtig uit...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
Het ziet er allemaal niet erg overtuigend meer uit bij Tsonga.
Nee ik ben net pas online en zag dus net pas de uitslagen van vanmiddag... Garcia-De Vroome als finale!?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jouw stream loopt heel erg achter
Een dak op Centre Court?? Wat is een dak?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog niet zo erg dat hij nu pas via zijn stream meekrijgt dat er een dak op het Centre Court zit.
Zo'n ding dat er is om je laptop en je grot droog te houden. En dan voor een tennisbaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee ik ben net pas online en zag dus net pas de uitslagen van vanmiddag... Garcia-De Vroome als finale!?
[..]
Een dak op Centre Court?? Wat is een dak?
Winnaar: Djokovicquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie: Nadal-Djokovic
Wat: finale 2011
Waar: Wimbledon
TMIquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Szura het volgende:
Tsonga heeft great handskills, aldus McEnroe...
Foutquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Szura het volgende:
Tsonga heeft great handskills, aldus McEnroe...
Ja, het is allemaal heel divers.quote:
Als die vrouw ook nog eens gaat liggen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:07 schreef TheGeneral het volgende:
En weer valt Tsonga onnodig![]()
Ach het ziet er inderdaad leuk uit.
Misschien krijg je wel een onterechte penalty.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:07 schreef tja77 het volgende:
Ik ga morgen ook schwalbes maken op de tennisbaan.
Publiek wil altijd dat de wedstrijd langer duurtquote:
Moedig hem nou niet aan met die vreselijke grappen. Al mogen ze in dat andere topic natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:08 schreef BobW het volgende:
[..]
Je schudt ze zo allemaal uit de losse pols, verzin je nog nieuwe moppen voor in je topic?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Publiek wil altijd dat de wedstrijd langer duurt
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die willen een langere partij zien.
Ja wat is het nouquote:
quote:
Klopt, ik ben aan het werken aan een nieuwe. Die gaat over een man die bij een bedrijf werkt en dame blanche krijgt om een groot project uit te voeren.quote:Je schudt ze zo allemaal uit de losse pols, verzin je nog nieuwe moppen voor in je topic?
Dame blanche?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ik ben aan het werken aan een nieuwe. Die gaat over een man die bij een bedrijf werkt en dame blanche krijgt om een groot project uit te voeren.
Dan moeten ze maar op tijd binnen komen, dan missen ze de eerste set al niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die willen een langere partij zien.
Nou, da's ook nie leuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Moedig hem nou niet aan met die vreselijke grappen.
quote:Al mogen ze in dat andere topic natuurlijk wel.
quote:
Die grappen ook niet. Ze vullen het topic alleen maarquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef bynnad het volgende:
Nu moet Tsonga de volgende sets allemaal met 6-4 winnen
Nee, ze wil Nadal-Tsongaquote:
Dat is de grap.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:11 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Mis ik de grap of bedoel je carte blanche?
Ik wil gewoon Nadal, tegen wie maakt niet uit, maar ik gun het Tsonga wel en bovendien blijft Nadal dan nr 1quote:
Touché.quote:
Hmm, ja, das waar.quote:Ze vullen het topic alleen maar.
Dank je wel.quote:Maar zoals gezegd, je mag helemaal los gaan in je eigen, succesvolle, topic.
Hele tijd al bij Djoko..inclusief glijdenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:15 schreef tja77 het volgende:
Maak er maar weer een wedstrijd van, ik heb vandaag toch alle tijd om tennis te kijken.
Het begon zelfs al bij Djoko - Baggy.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hele tijd al bij Djoko..inclusief glijden
Maak zondag maar tijd, want dán krijgen we de echte wedstrijd te zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:15 schreef tja77 het volgende:
Maak er maar weer een wedstrijd van, ik heb vandaag toch alle tijd om tennis te kijken.
Rechts kan je op een kruisje drukken als je de muis erop houdt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
Klein vraagje: hoe krijg je de gesloten topics uit je MyAT? Op mijn werk staan ze keurig part onderaan de lijst.
je kunt sowieso op dat rode kruisje drukken bij de link naar de laatste reactiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
Klein vraagje: hoe krijg je de gesloten topics uit je MyAT? Op mijn werk staan ze keurig part onderaan de lijst.
Nou ja, als Djokovic deze set nog gewoon wint is het nog niet echt een wedstrijd geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:15 schreef tong80 het volgende:
Toch nog een wedstrijd geworden
Mentale kracht
Ik krijg mijn postgeschiedenis niet verwijderd, zelfs gesloten topics niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:15 schreef Federer-fan het volgende:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, als Djokovic deze set nog gewoon wint is het nog niet echt een wedstrijd geweest.
Laatste stuiptrekkingen noemen we dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar ik vind het mooi hoe ie blijft strijden na 0-2 in sets.
Dat weten we pas achterafquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen noemen we dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |