Pics?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef greavy het volgende:
Zo, nu 9 koersborden van Mat'54 aka Hondekop in mijn bezit.
Zal wel omgeleid zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:03 schreef Bitlord het volgende:
He een Benelux door Gilze-Rijen. Waarom dat?
Zeikerds. Ik dacht dat ze akkoord gingen tochquote:Hoogeveen voert actie om intercitystatus te behouden
03-07-2011
HOOGEVEEN - De gemeente Hoogeveen voert woensdag actie om de intercitystatus van haar station te behouden.
De Provinciale Staten van Drenthe beslissen dan over het voorstel van de NS om van Hoogeveen een stoptreinstation te maken. Dan stoppen er ieder uur alleen twee stoptreinen. De gemeente Hoogeveen is hier tegen. Ze roept daarom iedereen op woensdagavond naar Assen te komen om de Statenfracties te overtuigen dat ze tegen het voorstel moeten stemmen.
Dat dacht ik ook, maar de fanclub van Jan Mastwijk zal wel geprotesteerd hebbenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef greavy het volgende:
[..]
Zeikerds. Ik dacht dat ze akkoord gingen toch
Ik ga daar dinsdag even heen denk ik. Morgen de gok wagen om in Essen te komen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga morgenochtend het nieuwe station van Arnhem maar eens checken
Met dank aan treinreiziger.nl voor het overzicht.quote:De NS rijdt van 4 juli tot en met 2 september volgens de vakantiedienstregeling. In deze tijd wordt er in verschillende tijdsdelen, doordat de vakanties niet gelijk lopen, op trajecten doordeweeks minder vaak gereden.
De aanpassingen van 4 juli tot en met 12 augustus zijn als volgt.
• IC Rotterdam Centraal-Deventer rijdt niet tussen Amersfoort en Deventer;
• Stoptrein Leiden Centraal-Dordrecht rijdt niet;
• Sprinter Rhenen-Amsterdam Centraal-Uitgeest rijdt niet tussen Breukelen en Amsterdam Centraal;
• Sprinter Rotterdam Centraal-Gouda Goverwelle rijdt niet;
• Sprinter Rotterdam Centraal-Vlaardingen Centrum rijdt niet;
• Sprinter Gouda-Alphen aan den Rijn rijdt niet door naar Leiden in de spits.
De aanpassingen van 25 juli tot en met 4 september zijn als volgt.
• IC Maastricht-Alkmaar rijdt niet door van/naar Schagen in de spits;
• Sprinter Den Haag Centraal-Haarlem rijdt in de spits niet door naar Amsterdam Centraal.
De aanpassing van 4 juli tot en met 4 september is als volgt.
• IC Rotterdam-Leeuwarden rijdt niet (spitstrein).
Rotterdam C wordt toch sowieso met beperkte onttrekking gebouwd?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te zien scheelt het rond Rotterdam precies genoeg perroncapaciteit, waardoor het bouwen van het station door kan gaan.
uhuh, maar er moeten regelmatig redelijk wat sporen buitendienst. Om die hal verder af te bouwen worden in de zomer de sporen 1b, 2b en 3b voor enkele weken dicht gegooid. Daarnaast werken ze ook aan de andere kant van het station door.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rotterdam C wordt toch sowieso met beperkte onttrekking gebouwd?
Ik ookquote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga morgenochtend het nieuwe station van Arnhem maar eens checken
Zeker. In de vakantie hebben ze wat meer ruimtequote:Op zondag 3 juli 2011 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te zien scheelt het rond Rotterdam precies genoeg perroncapaciteit, waardoor het bouwen van het station door kan gaan.
Hmm, de sprinter Enschede-Apeldoorn blijft eens een keer rijden dus.. meestal wordt die er in de vakantie ook uitgegooid (in ieder geval Enschede-Almelo, en Almelo-Apeldoorn ook wel eens maar 1x per uur).quote:Op zondag 3 juli 2011 21:59 schreef James1988 het volgende:
Hou wel rekening met de vakantiedienstregeling, in praktijk komt dat neer op dit:
[..]
Met dank aan treinreiziger.nl voor het overzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |