quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Etsu het volgende:
Voor mensen die ermee zitten en niet tegen veranderingen kunnen:
Comic Sans MC van je PC verwijderen.
Heb ik ook gedaan en nu heb ik weer oude lettetype.
ik neem een hap uit een perzik en spuug hem uit in je gezichtquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef emzor1994 het volgende:
Lelijke lettertypes, zoals Comic Sans MS, helpen de lezer om informatie beter op te nemen. Tekst die is geschreven met dit lettertype is namelijk zo moeilijk te lezen, dat de lezer er extra moeite voor moet doen.
http://www.powned.tv/nieu(...)et_lelijk_lette.html
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik neem een hap uit een perzik en spuug hem uit in je gezicht
Emmaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:37 schreef emzor1994 het volgende:
Er is niets mis met Comic sans MS op zich, er is iets mis met de mensen die het gebruiken voor andere doeleinden dan uitnodigingen voor kinderfeestjes.
Alcoholvrij zeker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:38 schreef xCore het volgende:
Diploma-uitreiking gehad, leuk man, gratis bier van leraren
Dronken leraren zijn leuker. Kijken of we dat vanavond weer te zien krijgen, op het gala was dat echt geniaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:38 schreef xCore het volgende:
Diploma-uitreiking gehad, leuk man, gratis bier van leraren
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef Joosterd het volgende:
Bij ons ook gratis bier helaas maar 2 taps en het was Heineken.
Heinekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef Joosterd het volgende:
Bij ons ook gratis bier helaas maar 2 taps en het was Heineken.
Korte broek... Dat had je kunnen weten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef xCore het volgende:
Ik stond trouwens wel goed voor lul in m'n korte broek + t-shirt terwijl iedereen netjes in pak was
Alsof je zweet in een lange broek.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niet heel de avond lopen zweten in m'n dikke pak
Ja, maar je gaat gewoon niet in een korte broek naar je diploma-uitreiking.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerder dan in een korte broek.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat gewoon niet in een korte broek naar je diploma-uitreiking.
Eigenlijk kan dat niet nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waaorm niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb heel de avond op een stoel gezeten, even een krabbeltje gezet en daarna aan de zuip geweest, wat kan mij 't schelen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef Etsu het volgende:
Niet iedereen hoeft je beenhaar te zien. Al helemaal niet op een diploma-uitreiking.
Ok.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb heel de avond op een stoel gezeten, even een krabbeltje gezet en daarna aan de zuip geweest, wat kan mij 't schelen?
Jawel, Heroinjunk is het met me eens dus is het zo.quote:
Klopt. Maar 1 meter lang beenhaar vind ik verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mee eens.. hoewel jongens/mannen die hun benen scheren echt 10 x erger zijn...
Ik ben beschaafder dan de wereld aan kan hoorquote:
Bitchfight sowieso, want ik ben een bitch en R_R ongetwijfeld ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jaja.. ik wil een bitch/man fight zien!!
Klopt, ik ben een ontzettende bitch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bitchfight sowieso, want ik ben een bitch en R_R ongetwijfeld ook.
Je overtreft mij niet hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een ontzettende bitch.
Pardon?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:58 schreef Mr.DD het volgende:
Of wacht, dat ging over Datsan, die homofiel
Rotterdam Centraal, spoor vier. Kom dan nu.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zullen zien, we zullen zien.
Nee, want niet boeiend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef Mr.DD het volgende:
Nu is de vraag, hebben jullie naar die heeeeerlijke jazz geluisterd? Die ik in de vorige SC postte.
Rotterdam Centraalquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam Centraal, spoor vier. Kom dan nu.
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef Mr.DD het volgende:
Nu is de vraag, hebben jullie naar die heeeeerlijke jazz geluisterd? Die ik in de vorige SC postte.
Pompeus jongetje ben jij toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef Mr.DD het volgende:
Niveau in het huisch!quote:
Op dat station durf ik nooit voorover te bukken, al die zwarte jongens..!quote:
Het spijt me, maar ik ben niet zwart en ben er best redelijk vaak.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Op dat station durf ik nooit voorover te bukken, al die zwarte jongens..!
Nee, ik ben bang voor negers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam Centraal, spoor vier. Kom dan nu.
Rotterdam Alexander dan, mag ook. Of Rotterdam Blaak. In ieder geval Rotterdam.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang voor negers.
Ok, ik doe wel wat anders.quote:
Dordrecht ook goed? Dan sla ik je met een skelter tegen je hoofd en gooi ik je in de tunnel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam Alexander dan, mag ook. Of Rotterdam Blaak. In ieder geval Rotterdam.
Doe gewoon maar niets.quote:
Daar was ik gisteren nog. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dordrecht ook goed? Dan sla ik je met een skelter tegen je hoofd en gooi ik je in de tunnel.
Oké, dan toch maar Rotterdam.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar was ik gisteren nog. Volgende keer beter.
Ik kots jou niet uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef Dastan het volgende:
Ik word op heel FOK! uitgekotst en hier krijg ik ineens allemaal lofberichten, jeetje.
he moet dat nouquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef Etsu het volgende:
Dordrecht heeft een kankerstation trouwensKon de uitgang amper vinden man.
Ik maak altijd een goed punt.quote:
Centraal, Blaak, Noord, Lombardijen of Alexander?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, dan toch maar Rotterdam.
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal je ongetwijfeld wel ooit hebben zien posten.
Almere heeft meer stations.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Centraal, Blaak, Noord, Lombardijen of Alexander?
Waar het minste negers zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Centraal, Blaak, Noord, Lombardijen of Alexander?
'Het negers'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar het minste negers zijn.
Alexander dan maar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar het minste negers zijn.
Jullie hebben niet eens een metro.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Almere kent geen boeren achterlijke kankermongool.
Hierom gaan scheldenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Almere kent geen boeren achterlijke kankermongool.
Dat zou zonde zijn van al het moois boven de grond. Dat wil je toch constant blijven zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jullie hebben niet eens een metro._________!
Almere heeft niets moois boven de grond. Alleen maar lelijke bruggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn van al het moois boven de grond. Dat wil je toch constant blijven zien.
Prachtige natuur. Maar daar ben je misschien niet geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Almere heeft niets moois boven de grond. Alleen maar lelijke bruggen.
Kleine kans, maar oké, je kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Duw ik je voor een voorbijrijdende metro.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
100% NL onafgebroken op 't werk.Om te braken zo verschrikkelijk.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
100% NL onafgebroken op 't werk.Om te braken zo verschrikkelijk.
Jawel, langs het Weerwater. Via dat trappetje, zo het 'bos' in.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Prachtige natuur. Maar daar ben je misschien niet geweest.
't Is gewoon een opluchting als ik kan gaan stofzuigen. Zet ik het vermogen op maximaal zodat de muziek lekker overstemd wordt.quote:
Grote kans, want metro staat er pal naast.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kleine kans, maar oké, je kan het altijd proberen natuurlijk.
Ja, mooi he, prachtig, overweldigend, een klein wonder.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, langs het Weerwater. Via dat trappetje, zo het 'bos' in.
Nee. Ik werd zowat nat, door die fonteintjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, mooi he, prachtig, overweldigend, een klein wonder.
quote:
Fonteintjes?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik werd zowat nat, door die fonteintjes.
Almere
Wel. Als je langs het ziekenhuis loopt (met apotheek ernaast ergens), links, langs het Weewater, dan heb je daar een fontein ergens. Als je terugloopt, zie je zo'n grote plein en dan daar ergens staat een trappetje. Ga je zo het 'bos' in.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Fonteintjes?Nou, dan ben je niet in de eckte natuur geweest hoor, daar zijn geen fonteinen.
huhquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel. Als je langs het ziekenhuis loopt (met apotheek ernaast ergens), links, langs het Weewater, dan heb je daar een fontein ergens. Als je terugloopt, zie je zo'n grote plein en dan daar ergens staat een trappetje. Ga je zo het 'bos' in.
En ik kan het weten, want ik ben er zondag nog geweest.
Ik heb jou nooit uitgekotst.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef Dastan het volgende:
Ik word op heel FOK! uitgekotst en hier krijg ik ineens allemaal lofberichten, jeetje.
Wel duur ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef Etsu het volgende:
Dastan uitkosten.Dan is er iets niet goed in je bovenkamer hoor.
Het is Comic Sans dag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef Dastan het volgende:
Wat lullen jullie over comic sans trouwens?
Niksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef Dastan het volgende:
Wat lullen jullie over comic sans trouwens?
Terecht. Met je omhooggevallen gedragquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef Mr.DD het volgende:
Bij mij is het traditie dat ik na een maandje weer actief zijn op FOK! word uitgekotst
Heeuuuu lullloooo biertjeeeeuhhhh!quote:
1 | javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0); |
iewl lelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef xCore het volgende:
[ code verwijderd ]
Even knippen en plakken bovenin die balkRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAINBOOOOOOW
Overdrijven valt niet binnen mijn vocabulaire.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nu overdrijven om de bewering ogenschijnlijk te vloeren.
Zit een manquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
OP EEN TERRAS ERGENS IN FRANKRIJK IN DE ZON
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Overdrijven valt niet binnen mijn vocabulaire.
Terzijde, moet je je cijfers bij Studielink 'updaten' nu je je eindlijst hebt? Ik ga een niet-lotingsstudie doen in Leiden.
Sinds wanneer ben ik jouw broertje?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef Etsu het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom God mij een broertje heeft geschonken en waarom hij alleen maar kan zeiken?
Wil ik ook wel weten jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef Etsu het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom God mij een broertje heeft geschonken en waarom hij alleen maar kan zeiken?
Altijd al.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik jouw broertje?
Alsof ik moet bewijzen dat hij niet bestaat. Dat is toch echt aan degenen die beweren dat hij wel bestaat.quote:
Omdat jij hem de weg moet leiden in het leven, corrigerende tikken behoren daartoe.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef Etsu het volgende:
Of andersom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof ik moet bewijzen dat hij niet bestaat. Dat is toch echt aan degenen die beweren dat hij wel bestaat.
Nee, natuurlijk niet.quote:
Ik heb hier geen zin in. Kom over een uurtje maar weer terug met goeie argumenten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Groene vliegende spinnen bestaan. Bewijs maar dat het niet zo is.
Beetje krom, hm?
Hier valt niet over te discussiëren, hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hier geen zin in. Kom over een uurtje maar weer terug met goeie argumenten.
Ik dacht altijd dat die vent een neger wasquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die vent een neger was![]()
Eerst bovenkant er af halen, glazuur opeten, laag deeg opeten. Daarna laatste gedeelte room+deeg tegelijk afhappen.quote:
Jij snapt hoe de maatschappij werkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Eerst bovenkant er af halen, glazuur opeten, laag deeg opeten. Daarna laatste gedeelte room+deeg tegelijk afhappen.
Eindelijk iemand die het eens isquote:
Klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is rooibos aardbeien met slagroom smaak thee.
Eigengemaakte van de banketbakker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:34 schreef Etsu het volgende:
Maar dan wel zelf gemaakte tompouches. Kant en klare zijn smerig.
Is ook lekker.quote:
Niet tegen kunnen als een ander een andere naam geeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:35 schreef Dastan het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk terwijl het gewoon tompoes is.
Gewoon, om jou te ziekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:35 schreef Dastan het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk terwijl het gewoon tompoes is.
Die remix daarvanquote:
Dat heet verkeerd spellen en daar kan ik inderdaad niet tegen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet tegen kunnen als een ander een andere naam geeft.
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef xCore het volgende:
Worden je punten bij Studielink eigenlijk automatisch erin gezet?
Dyslexie haten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat heet verkeerd spellen en daar kan ik inderdaad niet tegen.
Bij mij niet. Dus. Kan je ook zelf doenquote:
Iedereen weet toch wat je bedoeld met een tompoes of tompouce?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Tompouce is toch geen verkeerde spelling?
Jawel, maar ik ben een spellingsnazi.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Iedereen weet toch wat je bedoeld met een tompoes of tompouce?
Ja goed hoor, ik heb ze even muzieksmaak geleerd.quote:
Tompouche wel. En ik vroeg waarom jullie moeilijk deden, niet dat jullie het fout deden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Tompouce is toch geen verkeerde spelling?
Bedoeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Iedereen weet toch wat je bedoeld met een tompoes of tompouce?
Beiden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Tompoes en tompouce, kan beiden. Zeiken over woordkeuze
Oh. Ik heb het zo geleerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tompouche wel. En ik vroeg waarom jullie moeilijk deden, niet dat jullie het fout deden.
Is correct. In het Engels is het spellingnazi, in het NL spellingsnazi.quote:
Nee jullie komen jezelf nog wel tegen. Met slordig Nederlands.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo is Dastan. Laat hem lekker. Hij komt zichzelf nog wel tegen.
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee jullie komen jezelf nog wel tegen. Met slordig Nederlands.
[ afbeelding ]
In het Engels is het sowieso niet spellingnazi. In het Nederlands absoluut niet met een tussen-s.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Is correct. In het Engels is het spellingnazi, in het NL spellingsnazi.
CSIquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee jullie komen jezelf nog wel tegen. Met slordig Nederlands.
[ afbeelding ]
Liever niet.quote:
Een programma kijken dat altijd precies volgens dezelfde `volgorde van gebeurtenissen` verloopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Etsu het volgende:
CSI haten.Dan ken je geen plezier in je leven.
Spelling nazi, grammar nazi, punctuation nazi. Ik ken ze allemaal, en ben er zelf ook eentje. Met liefde.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
In het Engels is het sowieso niet spellingnazi. In het Nederlands absoluut niet met een tussen-s.
Kijk dan op z'n minst Law & Order.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Etsu het volgende:
CSI haten.Dan ken je geen plezier in je leven.
Zie je die spatie?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Spelling nazi, grammar nazi, punctuation nazi. Ik ken ze allemaal, en ben er zelf ook eentje. Met liefde.
Jij denkt dat politiezaken en rechtszaken in Nederland steeds anders verlopen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een programma kijken dat altijd precies volgens dezelfde `volgorde van gebeurtenissen` verloopt.
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt dat politiezaken en rechtszaken in Nederland steeds anders verlopen?
Eerst Heroes, dan Prison Break. Komt dan wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kijk dan op z'n minst Law & Order.
Ik sta toch ook niet de ganse dag in de rechtbank en het politiebureau? Ook geen zak aan namelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt dat politiezaken en rechtszaken in Nederland steeds anders verlopen?
Het Engels kent amper gekoppelde zelfstandige naamwoorden.quote:
Sla die twee alsjeblieft over.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst Heroes, dan Prison Break. Komt dan wel.
quote:1)A person who is usually educated but can't stand spelling errors. Especially common ones
2) Someone who doesn't get the joke from the BustedTees.com shirt saying "Your retarded"
1) My English teacher isn't a spelling nazi. She spelled "English" wrong.
2) Melissa Peach: *reads shirt* Your retarded what?
Me: You don't get it?
Melissa Peach: That's not right.
Me: *shakes head and murmurs* You're retarded.
Ja, daarom knuppel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het Engels kent amper gekoppelde zelfstandige naamwoorden.
Series die alleen maar aftakelen na het eerste seizoen. Waarbij het eerste seizoen zelfs al matig is.quote:
Jouw mening. Alsnog geen feit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Series die alleen maar aftakelen na het eerste seizoen. Waarbij het eerste seizoen zelfs al matig is.
Geen woordvariatie toepassen in je teksten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Typ dan 'hele', scheelt één tikenergie minder.
Aangezien het 'slang' is bestaat er geen vastgestelde spelling. Daarom urbandictionary.com.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, daarom knuppel.
Jij zei spellingnazi.
Ik zeg: dat is sowieso het Engelse woord niet.
Want zonder spatie.
Moet kunnen, jongen. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geen woordvariatie toepassen in je teksten.
Mijn mening wordt wel gedeeld door een heel grote groep mensen. 't Is de algemene kijk op die series.quote:
Gast, haten op House, dan waardeer je het leven dus niet.quote:
Natuurlijk wel, de grammaticaregels blijven van toepassing. Namelijk een spatie tussen samenstellingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Aangezien het 'slang' is bestaat er geen vastgestelde spelling. Daarom urbandictionary.com.
Uit hoeveel mensen bestaat die groep? Steekproefgewijs genomen? H0 en H1 opgesteld? Kans berekend?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mijn mening wordt wel gedeeld door een heel grote groep mensen. 't Is de algemene kijk op die series.
Maar wie weet wijk jij af.
Die zijn vrij van toepassing, zolang de woorden niet erkend zijn door de Dikke van Dale.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, de grammaticaregels blijven van toepassing. Namelijk een spatie tussen samenstellingen.
Gewoon Hugh Laurie dit dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie begrijpen de humor van House waarschijnlijk niet, is ook begrijpelijk, heeft toch een redelijk hoog niveau, te hoog voor jullie.
Het gaat nooit ergens overquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast, haten op House, dan waardeer je het leven dus niet.
We hebben het over het Engels.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die zijn vrij van toepassing, zolang de woorden niet erkend zijn door de Dikke van Dale.
Nederlandse ondertiteling die de humor dan proberen na te doen is zo jammerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie begrijpen de humor van House waarschijnlijk niet, is ook begrijpelijk, heeft toch een redelijk hoog niveau, te hoog voor jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |