Jullie hebben niet eens een metro.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Almere kent geen boeren achterlijke kankermongool.
Hierom gaan scheldenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Almere kent geen boeren achterlijke kankermongool.
Dat zou zonde zijn van al het moois boven de grond. Dat wil je toch constant blijven zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jullie hebben niet eens een metro._________!
Almere heeft niets moois boven de grond. Alleen maar lelijke bruggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn van al het moois boven de grond. Dat wil je toch constant blijven zien.
Prachtige natuur. Maar daar ben je misschien niet geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Almere heeft niets moois boven de grond. Alleen maar lelijke bruggen.
Kleine kans, maar oké, je kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Duw ik je voor een voorbijrijdende metro.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
100% NL onafgebroken op 't werk.Om te braken zo verschrikkelijk.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
100% NL onafgebroken op 't werk.Om te braken zo verschrikkelijk.
Jawel, langs het Weerwater. Via dat trappetje, zo het 'bos' in.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Prachtige natuur. Maar daar ben je misschien niet geweest.
't Is gewoon een opluchting als ik kan gaan stofzuigen. Zet ik het vermogen op maximaal zodat de muziek lekker overstemd wordt.quote:
Grote kans, want metro staat er pal naast.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kleine kans, maar oké, je kan het altijd proberen natuurlijk.
Ja, mooi he, prachtig, overweldigend, een klein wonder.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, langs het Weerwater. Via dat trappetje, zo het 'bos' in.
Nee. Ik werd zowat nat, door die fonteintjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, mooi he, prachtig, overweldigend, een klein wonder.
quote:
Fonteintjes?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik werd zowat nat, door die fonteintjes.
Almere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |