Klopt. Maar 1 meter lang beenhaar vind ik verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mee eens.. hoewel jongens/mannen die hun benen scheren echt 10 x erger zijn...
Ik ben beschaafder dan de wereld aan kan hoorquote:
Bitchfight sowieso, want ik ben een bitch en R_R ongetwijfeld ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jaja.. ik wil een bitch/man fight zien!!
Klopt, ik ben een ontzettende bitch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bitchfight sowieso, want ik ben een bitch en R_R ongetwijfeld ook.
Je overtreft mij niet hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een ontzettende bitch.
Pardon?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:58 schreef Mr.DD het volgende:
Of wacht, dat ging over Datsan, die homofiel
Rotterdam Centraal, spoor vier. Kom dan nu.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zullen zien, we zullen zien.
Nee, want niet boeiend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef Mr.DD het volgende:
Nu is de vraag, hebben jullie naar die heeeeerlijke jazz geluisterd? Die ik in de vorige SC postte.
Rotterdam Centraalquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam Centraal, spoor vier. Kom dan nu.
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef Mr.DD het volgende:
Nu is de vraag, hebben jullie naar die heeeeerlijke jazz geluisterd? Die ik in de vorige SC postte.
Pompeus jongetje ben jij toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef Mr.DD het volgende:
Niveau in het huisch!quote:
Op dat station durf ik nooit voorover te bukken, al die zwarte jongens..!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |