Wel. Als je langs het ziekenhuis loopt (met apotheek ernaast ergens), links, langs het Weewater, dan heb je daar een fontein ergens. Als je terugloopt, zie je zo'n grote plein en dan daar ergens staat een trappetje. Ga je zo het 'bos' in.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Fonteintjes?Nou, dan ben je niet in de eckte natuur geweest hoor, daar zijn geen fonteinen.
huhquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel. Als je langs het ziekenhuis loopt (met apotheek ernaast ergens), links, langs het Weewater, dan heb je daar een fontein ergens. Als je terugloopt, zie je zo'n grote plein en dan daar ergens staat een trappetje. Ga je zo het 'bos' in.
En ik kan het weten, want ik ben er zondag nog geweest.
Ik heb jou nooit uitgekotst.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef Dastan het volgende:
Ik word op heel FOK! uitgekotst en hier krijg ik ineens allemaal lofberichten, jeetje.
Wel duur ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef Etsu het volgende:
Dastan uitkosten.Dan is er iets niet goed in je bovenkamer hoor.
Het is Comic Sans dag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef Dastan het volgende:
Wat lullen jullie over comic sans trouwens?
Niksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef Dastan het volgende:
Wat lullen jullie over comic sans trouwens?
Terecht. Met je omhooggevallen gedragquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef Mr.DD het volgende:
Bij mij is het traditie dat ik na een maandje weer actief zijn op FOK! word uitgekotst
Heeuuuu lullloooo biertjeeeeuhhhh!quote:
| 1 | javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0); |
iewl lelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef xCore het volgende:
[ code verwijderd ]
Even knippen en plakken bovenin die balkRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAINBOOOOOOW
Overdrijven valt niet binnen mijn vocabulaire.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nu overdrijven om de bewering ogenschijnlijk te vloeren.
Zit een manquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
OP EEN TERRAS ERGENS IN FRANKRIJK IN DE ZON
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Overdrijven valt niet binnen mijn vocabulaire.
Terzijde, moet je je cijfers bij Studielink 'updaten' nu je je eindlijst hebt? Ik ga een niet-lotingsstudie doen in Leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |