Maar waar haal jij het recht vandaan om uit te maken hoe iemand anders zich presenteert?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat hoeft wmb niet hoor. Als die heldenfoto maar niet terug komt in de volgende topics in deze reeks. Waarom zouden we hem het recht geven om zichzelf op een bepaalde manier in de media neer te zetten.
Laat gewoon zien welke vette patser is opgepakt.
Hoezo steek ik mijn kop in het zand wanneer ik de meest recente foto van meneer in de topicreeks zou willen zien, en niet de foto die meneer zelf in scene heeft gezet?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Die heldenfoto laat wel zien waar wij zelf sommigen van onze mensen toe opleiden: moord en doodslag op commando.
Niet je kop in het zand steken!
Nah, sorry hoor. Ik ben er wel weer klaar mee. Ga ergens anders ruzie zoeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar waar haal jij het recht vandaan om uit te maken hoe iemand anders zich presenteert?
Heb jij het topic soms geopend?
Het is een nieuwsreeks en dan doet het er niet toe wie het nieuwsbericht heeft geopend.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar waar haal jij het recht vandaan om uit te maken hoe iemand anders zich presenteert?
Ik zoek geen ruzie, ik stel een vraag.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:41 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nah, sorry hoor. Ik ben er wel weer klaar mee. Ga ergens anders ruzie zoeken.
Nee, maar wie maakt dan uit welke foto's er in de openingspost geplaatst worden?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is een nieuwsreeks en dan doet het er niet toe wie het nieuwsbericht heeft geopend.
Welkom bij de wij-bashen-kees22-omdat-het-kan club!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is een nieuwsreeks en dan doet het er niet toe wie het nieuwsbericht heeft geopend.
Zgn. Kees22..
Ik ben niet zo van de clubjes en clubjes houden eigenlijk ook nooit stand.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welkom bij de wij-bashen-kees22-omdat-het-kan club!
(natuurlijk ook om zijn anti-semitische houding..)
Gewoon overheen lezen en geen aandacht aan schenkenquote:Op zondag 31 juli 2011 02:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de clubjes en clubjes houden eigenlijk ook nooit stand.
Het gaat me inderdaad wel om het antisemitisme. Of laten we het gewoon jodenhaat noemen. Dat is makkelijker.
Jah, okay. Ik heb er toch wat moeite mee. Iemand doet zich als ouwe kerel voor als een jonge vent van 22 en haat joden. Dat programma bevalt me niet erg. Mind you, ik hou al heel lang mijn mond dicht. Maar ik vind het wel een klein beetje vervelend. Omdat het door de tijd heen ook steeds duidelijker is geworden. Kees haat joden & google is your friend. Ik verzin het nl niet maar neem er wel aanstoot aan.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Gewoon overheen lezen en geen aandacht aan schenken
Meestal wordt er goed op gemodereerd gelukkig.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, okay. Ik heb er toch wat moeite mee. Iemand doet zich als ouwe kerel voor als een jonge vent van 22 en haat joden. Dat programma bevalt me niet erg. Mind you, ik hou al heel lang mijn mond dicht. Maar ik vind het wel een klein beetje vervelend. Omdat het door de tijd heen ook steeds duidelijker is geworden. Kees haat joden & google is your friend. Ik verzin het nl niet maar neem er wel aanstoot aan.
Hm, tja. De hele Israël discussie is toch verdorven en verdoemd. Distantieert tegenstanders toch alleen maar nog verder van elkaar. Opties zijn: 1) bashen 2) gewoon je mond houden 3) overheen lezenquote:Op zondag 31 juli 2011 02:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, okay. Ik heb er toch wat moeite mee. Iemand doet zich als ouwe kerel voor als een jonge vent van 22 en haat joden. Dat programma bevalt me niet erg. Mind you, ik hou al heel lang mijn mond dicht. Maar ik vind het wel een klein beetje vervelend. Omdat het door de tijd heen ook steeds duidelijker is geworden. Kees haat joden & google is your friend. Ik verzin het nl niet maar neem er wel aanstoot aan.
Zelden met kees eens maar hier slaat hij de spijker op de kop.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk heel wat anders is dan de opmerkingen van ene Staal dat de kleur van de trui (!) van Breivik een middelvinger naar links is. Hoe verknipt ben je dan in je haat tegen alles wat rechtser is dan Wilders?quote:Op zondag 31 juli 2011 02:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de clubjes en clubjes houden eigenlijk ook nooit stand.
Het gaat me inderdaad wel om het antisemitisme. Of laten we het gewoon jodenhaat noemen. Dat is makkelijker.
Ik doe me voor als jonge vent van 22? Waar haal je dat vandaan? En ik haat joden?quote:Op zondag 31 juli 2011 02:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, okay. Ik heb er toch wat moeite mee. Iemand doet zich als ouwe kerel voor als een jonge vent van 22 en haat joden.
Je verzint het wel zelf. En als je aanstoot neemt aan je eigen verzinsels, ben je ook de enige die daar wat aan kan doen.quote:Dat programma bevalt me niet erg. Mind you, ik hou al heel lang mijn mond dicht. Maar ik vind het wel een klein beetje vervelend. Omdat het door de tijd heen ook steeds duidelijker is geworden. Kees haat joden & google is your friend. Ik verzin het nl niet maar neem er wel aanstoot aan.
En een user met een IQ < 85?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:00 schreef sp3c het volgende:
je psychiater kan die conclusie trekken ja
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:52 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Er gaat een zieke geest van uit.
Heb jij die dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |