Waarom is het kebab topic dicht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:17 schreef sp3c het volgende:
en teletekst is het enige medium die hier verslag van doet??
hij weet dit, het is hem al 100.000x verteld en als hij er dan zelf creatieve titels bij gaat verzinnen dan gaat het op slot
Als het even kan liever niet, maar zonder linkjes kan ik niet veel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:20 schreef DoveKwal het volgende:
Kan stefanp, en anderen, zijn rabiate xenofobie en racisme gewoon blijven verkondigen op FOK!? Het zijn strafbare uitingen en het zou zonde zijn als straks niemand meer door dat soort figuren kan posten nietwaar.
lees je de topics zelf dan niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het even kan liever niet, maar zonder linkjes kan ik niet veel.
Goh, jij bent echt Martin he?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:20 schreef DoveKwal het volgende:
Kan stefanp, en anderen, zijn rabiate xenofobie en racisme gewoon blijven verkondigen op FOK!? Het zijn strafbare uitingen en het zou zonde zijn als straks niemand meer door dat soort figuren kan posten nietwaar.
Niet allemaal nee. Ik kijk wel uit! Weet je hoeveel posts dat op een dag zijn?quote:
Die paar posts van je die ik heb gezien zijn te debiel voor woorden, dus echt verbazen doet het me niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom zijn de laffe mods me hier de hele tijd notes aan het geven zonder waarschuwing of whatsoever? Mijn posts vallen reuze mee, met hetgeen ik lees hier. Wat is dit?
Ik heb slechts 1 reactie op jouw post gegeven die niet door de beugel kon. Echter, jouw post ging ook helemaal nergens over....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die paar posts van je die ik heb gezien zijn te debiel voor woorden, dus echt verbazen doet het me niet.
Nee, ik heb het echt over jou.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1 reactie op jouw post gegeven die niet door de beugel kon. Echter, jouw post ging ook helemaal nergens over....
Ik denk echt dat je mij verward met een ander.
Echt hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom zijn de laffe mods me hier de hele tijd notes aan het geven zonder waarschuwing of whatsoever? Mijn posts vallen reuze mee, vergeleken met hetgeen ik lees hier. Wat is dit?
Spoor jij wel?quote:Mensen als jij zouden uitgeroeid moeten worden. Het liefst met gas.
Duschquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:46 schreef Remo2000 het volgende:
Is het nu werkelijk de moeite waard om te kiezen voor een speciale zorgverzekering voor studenten zorgverzekering studenten ?
Gewoon: Nieuwe NASA-data slaan krater in ......quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:39 schreef Kees22 het volgende:
Nieuwe NASA-data slaat krater in global warming-theorie
Data (gegevens) is meervoud van datum (gegeven). Graag titel aanpassen.
Overigens ontgaat mij het voordeel van gas bij het uitroeien van groepen mensen boven kogels, touw, bulldozers, overstroming, straling, geluid. schimmels, bacteriën of andere denkbare middelen.
Gas is namelijk helemaal geen handig spul: het waait alle kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |