quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Blije bui vandaag.
Sinji![]()
![]()
quote:
Love 'em stylesquote:
Vind het een beetje te drukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:44 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Matching broek + schoenen
wat is dat rode draadje bij je heup?quote:
Hihi nee, broek + schoenen zou ik ook nooit samen dragen buitenshuis.quote:
Eens. Schoenen passen ook niet bij de broekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vind het een beetje te druk. Je had beter een effen broek erbij kunnen aandoen en om het over die schoenen nog maar niet te hebben
Denk het wel idd, maar waarom zit die onder z'n trui vraag ik me af..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:23 schreef Atta-boy het volgende:
Lijkt op een beats by dre draadje van een koptelefoon of oortjes maar ik kan het mis hebben.
Heheh ik ga over een week of twee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
Afgelopen vrijdag, mooie zomerse dag in Antwerpen.
[ link | afbeelding ]
DSC03492 by Cali030, on Flickr
Ik vorige keer in een hotel in het centrum bij de meir en straks weer (wel een ander). Nog langs Lockwood en Avenue geweest? Wat voor denim heb je aan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:56 schreef HAL9000S het volgende:
Nice! Zat echt in een super appartement midden in de stad
Yup, het hele riedeltje afgeweest en ook nog naar de sneakermarkt geweest waar ik deze gourmets voor 40 heb gekocht voor in de herfst/winter straks:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vorige keer in een hotel in het centrum bij de meir en straks weer (wel een ander). Nog langs Lockwood en Avenue geweest? Wat voor denim heb je aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denim is een APC Petit Standard.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yup, het hele riedeltje afgeweest en ook nog naar de sneakermarkt geweest waar ik deze gourmets voor 40 heb gekocht voor in de herfst/winter straks:Sneakermarkt waar? Ik dacht dat de petite toch een stuk slimmer zou zijn. Looking good though.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denim is een APC Petit Standard.
Love will tear us apart (Joy Division)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel leuke sale dingen ATM btw.... bij Avenue hadden ze redelijk leuk spul liggen waaronder de Porter x Adidas Originals Superstar.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Nouja buiten m'n trui is niet echt handig he lol, blijft altijd aan m'n stuur hangenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Denk het wel idd, maar waarom zit die onder z'n trui vraag ik me af..
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn dat niet van die Dickies workpants ofzo? Waar kan je die halen?quote:
Ziet er goed uit hoor!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Blije bui vandaag.
Sinji![]()
![]()
Thanks.quote:
Altijd toffe dingen aan jij! Heb je een legging aan of een broek?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Thanks.
Vandaag niet veel bijzonders. Beetje rare houding, maar het was de enige foto waarop mijn ketting niet een grote glimmer was.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op donderdag 21 juli 2011 18:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Altijd toffe dingen aan jij! Heb je een legging aan of een broek?
Ja op dit moment zit ik in mijn sloebie kleding omdat vakantie haha.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:36 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
DankjeDonkerzwarte spijkerbroek. Niet echt goed te zien door de kwaliteit haha. Laat jouw outfit ook zien!
Haha! nou geniet ervan! maak je morgen toch een foto?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja op dit moment zit ik in mijn sloebie kleding omdat vakantie haha.![]()
Ja komt goed!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:40 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Haha! nou geniet ervan! maak je morgen toch een foto?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Thanks.
Vandaag niet veel bijzonders. Beetje rare houding, maar het was de enige foto waarop mijn ketting niet een grote glimmer was.
[ afbeelding ]
Heel leuk dit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
Basic yet so coolquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
hahaha deze is gewoon echt zwartzwart. heel vaak hebben spijkerbroeken een denimkleur zwart. ziet er heel anders uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:10 schreef Tieszo het volgende:
[..]
Basic yet so coolen hoe kan een spijkerbroek donkerzwart zijn? Anders issie toch gewoon grijs
Van wat ik kan opmaken uit de foto: leuk jasje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
Mooie kleur Janoski's.quote:
Ik ben verliefdquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
Ben nu 20 en luister het al 6 jaar regelmatig dus het is iets meer dan een fase... Soms blijf je in dingen hangen. (ik mis een lachende smiley)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Mooie kleur Janoski's.
Atreyu.., daar luisterde ik ook naar in m'n 'metalfase'.
Leuke outfit, ziet er top uit. Jammer van dat korte spijkerbroekje.quote:
Viel wel mee, het was hier best zonnig vanmiddagquote:
Leuk shirt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk van gisteravond. De kijkavond in Amsterdam was mislukt dus heb ik mijzelf getroost door een nieuwe outfit te kopen
Dat shirtquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk van gisteravond. De kijkavond in Amsterdam was mislukt dus heb ik mijzelf getroost door een nieuwe outfit te kopen
Awh, heb je er wel meerdere dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Helemaal eens met deze man.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Shirt en broekschoenen niet mijn smaak.
Volgens mij bedoelt ze als je wel meerdere outfits gekocht hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:27 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Of ik wel meerdere outfits heb? WAT?
Stijlquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net voor het shoppen gaan met GF.
[ afbeelding ]
Bijenkorf Amsterdam? Nice outfit btwquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:
Jep,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:31 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Bijenkorf Amsterdam? Nice outfit btw
Hahaquote:
Super goede outfit. Nice!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom verbaast het me niet dat je rechten studeert, majesteitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Million dollar outfitje. Vraag me af hoe casual fridays er bij jou uitzien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind persoonlijk de schoenen iets minder maarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:35 schreef pindaplukker het volgende:
Ik zal mijzelf incl scheve riem ook maar eens aan de buitenwereld tonen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:35 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb je die broek weg?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:35 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
De armbandjes vind ik er wel apart bij staan. Heeft dat nog een betekenis misschien?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Waar haal je zulke armbandjes vandaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
H&M armbandjes, heb precies dezelfde.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou n leuke outfitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:35 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |