Toevallig, ik had gisteren zo'n beetje hetzelfde aan. Ik had alleen een ander broekje aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
hoi
[ afbeelding ]
met schoenen
[ afbeelding ]
en die outfit boven mij is leuk.
Witte (korte) broeken bij vrouwenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:55 schreef IrCute het volgende:
Niet de meest duidelijke fotosMaar had geen zin om overnieuw fotos te gaan maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze sandalen (alleen wel andere nagellak)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:26 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We, Nudie Jeans en afgetrapte DCs
Hahaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Witte (korte) broeken bij vrouwen
Erg leuke foto, alleen vind ik het vaak niet zo mooi als mensen hun shirt zo 'nonchalant' half in en uit hun broek doen. Of helemaal in of helemaal uit.
Anders leuk je net zo'n hipster.
Leuk blousjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:26 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We, Nudie Jeans en afgetrapte DCs
leukquote:Op zondag 10 juli 2011 12:02 schreef Case4 het volgende:
Ik heb recent een rode blouse gekocht en ik had nog witte chino's in de kast hangen. Mijn vriendin vindt het te rode kruis, ik vind het eigenlijk wel tof.
[ afbeelding ]
Ik heb er geen tijd voor dezen dagen, maar zal het proberen te onthouden om tijdens lunch ofzo foto te makenquote:
Leuk zegquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:55 schreef IrCute het volgende:
Niet de meest duidelijke fotosMaar had geen zin om overnieuw fotos te gaan maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze sandalen (alleen wel andere nagellak)
[ afbeelding ]
Strak man, tof om te zien dat sommige mensen wel een slim fit pak kunnen dragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eindelijk een Rolex.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Strak man, tof om te zien dat sommige mensen wel een slim fit pak kunnen dragen.
Mannen in pakquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eindelijk een Rolex.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broek en schoenen vind ik helemaal niks maar de rest ziet er goed uitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eindelijk een Rolex.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een sub?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eindelijk een Rolex.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk broekje!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:58 schreef megamandy het volgende:
Nog van dinsdag, maakt dat iets uit?
[ afbeelding ]
Dat tasje op de 1e foto, is die van de H&M?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:57 schreef linpunt het volgende:
Omdat ik al zolang niet had gepost even een reportage
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zie ik helemaal geen tasje of kijk ik scheel ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:25 schreef Renaldo het volgende:
[..]
Dat tasje op de 1e foto, is die van de H&M?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:25 schreef Renaldo het volgende:
[..]
Dat tasje op de 1e foto, is die van de H&M?
Dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:33 schreef tliciouz het volgende:
Je kan bij de h&m tegenwoordig konijnentassen halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef Renaldo het volgende:
oh ik dat dat het een koeienleren tasje was.
LIEFFFFquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
T is toch echt een konijn
Heel erg nice man. Waarvan is dat armbandje met die kralen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Brixton
Rayban
Filippa K
Samurai
Nike SB
Hebben ze vast wel bij H&M ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:56 schreef Sinji het volgende:
Thanks, heb ik zelf gemaakt. En de armband ernaast (en ketting) is van Buddha to Buddha
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:25 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Broek en schoenen vind ik helemaal niks maar de rest ziet er goed uit
Jep een submarinerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:35 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Is dat een sub?
Ik dig jou stijl altijd wel, heb er zelf alleen geen geld voor als student zijne.
Wel jammer van die riem.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Brixton
Rayban
Filippa K
Samurai
Nike SB
relaxt, ik zoek ook zon slim fit pakquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eindelijk een Rolex.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke overhemden heb je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eindelijk een Rolex.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice broquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Brixton
Rayban
Filippa K
Samurai
Nike SB
Mooi!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Brixton
Rayban
Filippa K
Samurai
Nike SB
Het is een shirt van de H&M. Ik had hem echt 3 jaar geleden ofzo gekocht op de site. Voor het eerst.. Dus ik helemaal excited.. Was hij echt veelste groot! Terwijl het een maat s is!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Linpunt, waar komt je jurkje vandaan?
Ah haha.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
Het is een shirt van de H&M. Ik had hem echt 3 jaar geleden ofzo gekocht op de site. Voor het eerst.. Dus ik helemaal excited.. Was hij echt veelste groot! Terwijl het een maat s is!
Dus nu is het een jurkje
En het is een woven.. sinds ik besloot dat t een jurk moest worden hang ik hem op om te drogen, door t water rekt hij dus ook wat uit.quote:
1 woord WAANZINNIG, breisel is geweldigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:57 schreef linpunt het volgende:
Omdat ik al zolang niet had gepost even een reportage
Waren die blazers maar een 8, desondanks:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Brixton
Rayban
Filippa K
Samurai
Nike SB
Bedankt.quote:
Nee, een paar ingenomen average joe's naar het model van een slim jim. Het wijkt iets af.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:11 schreef Dalliance het volgende:
Is dat een Nudie Slim Jim?
edit: @ zwartemarktpaats
Ziet er wel mooi uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Nee, een paar ingenomen average joe's naar het model van een slim jim. Het wijkt iets af.
Heeft goed uitgepakt jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Nee, een paar ingenomen average joe's naar het model van een slim jim. Het wijkt iets af.
Met je hand voor je gesp is het net of je een naveltruitje draagtquote:
Thanks everybodyquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:42 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
1 woord WAANZINNIG, breisel is geweldig
Er zit stront op je schoenen.quote:
haha. nee zo creatief ben ik niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef Dalliance het volgende:
Kleurrijk vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit: @ hierboven.. heb je die zelf gemaakt?![]()
Cool.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Blije bui vandaag.
Sinji![]()
![]()
Twee verschillende kleuren schoenen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef Dalliance het volgende:
Kleurrijk vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gaat me toch niet zeggen dat het is ingekleurdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Blije bui vandaag.
Sinji![]()
![]()
Dat shirt is van de H&M volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat het is ingekleurd? Laat het dan op zijn minst bedrukken.
Leukquote:
Tof een gele broekquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef Dalliance het volgende:
Kleurrijk vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie jas, waar heb je die gekocht?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker makkelijk vandaag.
nee hoor. ik heb het gewoon bij de h&m gekocht. het lijkt alleen wat crappy door mijn webcamfotokwaliteit. rustig maar. ik kan nog niet binnen de lijntjes kleuren hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat het is ingekleurd? Laat het dan op zijn minst bedrukken.
H&Mquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:31 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik zoek ook zo'n broek, waar heb jij hem vandaan?
Wilde ze terugsturen omdat ik ze eerst niet zo leuk vond. Maar ja ze lopen heerlijk, heb nog een ander paar van Acne, die lopen ook al zo fijn!quote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hoe kan je ze wegdoenlopen ze lekker?
Hmm ze staan steeds vaker op de site, ze zitten als het goed is in de vaste collectie. Maar had ze eerst nog op marktplaats/hier op fok gezet omdat ze idd vaak zijn uitverkocht. En ik zou marktplaats gewoon in de gaten houden, vast wel iemand die ze over een tijdje verkoopt voor een zacht prijsje.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is apart dat je er nog aan bent gekomen. Ik ken veel meisjes die ze niet meer konden krijgen want uitverkocht. Overigens wil ik ze nog echt wel maar 350-400E
Oh my, ze hebben hem nog in mijn maat bij Brownsquote:Op zondag 17 juli 2011 19:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Thanks! Jas is van Burberry Prorsum en die laarsjes zijn inderdaad van Acne, heb ze toch gehouden
Ja daar had ik de laatste in mijn maat vandaanquote:Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh my, ze hebben hem nog in mijn maat bij Browns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |